Jump to content
atanaspro

Снимка под капака - Honda crv 2.4 touring 2015 - CR-V 4та ген.

Recommended Posts

Какво мислите за този двигател и снимката на омасляването отдолу, има ли нещо съмнително?

На първо четене, е олято около маслената тапа, знам че това често става при редовно доливане на масло от собственика.

Снимките са от прегледа на автомобила и нямах възможност да проверя щеката на маслото. Със сигурност ще го направя при следващия оглед и ще помириша маслото. Разбрах, че мирише на бензин ако има проблема със смесване ан масло и гориво.

 

Разчетох се из английските форуми, и има масов проблем с разреждане на маслото с бензин при Earth Dreams VTEC двигателите.

Причината е високо ефективното директно впръскване, ниската темепратура водещо до отлагане на неизгорял бензин и протичането му през пръстените към отделението с маслото. Предварително се извинявам за лаишкото описание, но не съм вещ с автомобилите.

20240126_174117.jpg

20240126_174515.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Да, този двигател си има своите специфични особености, както повечето съвремени двигатели с директно впръскване. Една от тях е разреждането на маслото с бензин, както си писал.

Има сервизно решение от Honda ( т.н. safety recall) с обновяване на софтуера, на ECU-то. Коригира тримовете на инжекторите, или нещо такова. Трябва да се обърнеш към Бултрако за това. Помага частично, но не напълно.

Освен тази стъпка, допълнително помощно средство е качествено масло и по-честата му смяна. На 5 - 6 хил. км.! Само в съвкупност от тези неща може да си гарантираш ресурса, на този тип двигател.

И още нещо - периодично почистване на всмукатените клапани, с необходимата техника и химия.

"Earth Dreams" не са като предишните двигатели на Хонда... Или се грижиш като за малко дете, или караш и хвърляш. Съвременни икономически тенденции... ;)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво е олято, ноооо толкова много ръжда и на 20+ годишните ветерани от 1-ва генерация, не съм виждал... 

Много зле изглежда въпросния екземпляр, та си помисли. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за много ръжда ли се води? Виж още 2 снимки отдолу.

20240126_174103.jpg

20240126_174058.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По окачването не е толкова страшно. Виж по внимателно отстрани където са праговете. Сигурно е Австрийка.

Много е за 10 годишна кола ,но зависи къде е карана.

Виждал съм и по ръждиви от Швейцария. Затова гледаш внимателно и преценяваш. 

Редактирано от gecata1059

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно първо ръждясват стоманените планки и главите на болтовете - обилно, ако е стабилна влажност. Грозно е, но не е притеснително, а и при мерак е поправимо. 

Другото е прилично, щом не е корозирал повърхностно алуминия по важните агрегати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, gecata1059 написа:

По окачването не е толкова страшно. Виж по внимателно отстрани където са праговете. Сигурно е Австрийка.

Много е за 10 годишна кола ,но зависи къде е карана.

Виждал съм и по ръждиви от Швейцария. Затова гледаш внимателно и преценяваш. 

Колега, от Канада е, там условията ги знаем и съответно резултата е на снимките :D
 

 

преди 11 минути, ceco_accord написа:

Основно първо ръждясват стоманените планки и главите на болтовете - обилно, ако е стабилна влажност. Грозно е, но не е притеснително, а и при мерак е поправимо. 

Другото е прилично, щом не е корозирал повърхностно алуминия по важните агрегати.

Благодаря за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и в таз Канада явно има значение къде и как се кара.

Виждал съм и много по зле канадки, както и доста свежи, и нямат значка км и години - все за CR-V 4 - 12-та / 14-та година идеше реч. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших и това няма да е мойта кола!

Колеги, благодаря на всички за мненията.

 

Също специално благодаря на @Markony за отделеното време по телефона. 

 

Приятна Неделя на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жив и здрав.

Трупай впечатления с огледите и ще придобиваш личен опит.

Те по-нови нама да стават, но изпадат и прилични, а и зависи от нивото ти на критерии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид,че мириса на безнин в масло си го има и в нормалните бензинови двигатели. Това обаче не означава,че се смесва бензин с масло. Не приемай миризмата за доказателство, че смесва бензин с масло. Този проблем е валиден за 5та генерация, а не 4-та. Ако купуваш кола от Сверна Америка провери дали има проблем с VTC актюатора. Европейките нямат този проблем.

Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...