Jump to content
krokodil

Масло над максимум

Recommended Posts

Колеги, моля да ме извините ако има такава тема, но не успях да намеря, та от скоро имам Акорд 8 2.4 бензин, при смяна на маслото на двигателя майстора наля с около 250 -300мл  повече масло, тъй като го дават да събира 4.2л. ,а от туба 5л ми останаха 500 - 550мл. На щеката ми показва, че е на максимум.  След малко каране аспусите станаха черни и леко мазни (приди смяната бяха чисти). Майстора каза естествено, че нямало никакъв проблем. Има ли проблем и мога ли да направя нещо, което да улесни ситуацията. Колата е докарана на ход от мен от Германия, с ПЪЛНА сервизна история единствено в Хонда и няма излишно горене на масло (за сега). Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, често при смяна на масло препълват... Имал съм разправии... Сипете ми еди колко си литри, останалото ми дайте, аз ще си долея... Ти не ми казвай, по книгата пише...л, аз цял живот сменям масла... Естествено беше препълнено според пръчката... 

В къщи изтеглих излишното с 50мл.-ва спринцовка и маркуче от система...

Мнозина си държат маслото на максимум, а аз около средата...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, krokodil написа:

Колеги,  

 

Майстора каза естествено, че нямало никакъв проблем.   -Няма, да.

 

След малко каране аспусите станаха черни и леко мазни (приди смяната бяха чисти).        - ако това е вярно долното не е вярно.

няма излишно горене на масло (за сега)                                                                                                      - а ако това е вярно то горното не е вярно.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 @krokodil На топъл двигател (не горещ, трябва да може да се пипне с ръка) да има някъде 1-2 часа след каране, сложи едно силиконово маркуче (продават ги на метър в железариите) на помпичка от шампоан или както каза колегата JapCar - по-голяма спринцовка, напъхай го в отвора за щеката и изпомпи излишното. Малко мизерия, но става, зависи и от вискозитета на маслото де.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 7 ма генерация. От две години имам колата и съм направил две смени на масло. Всеки път в сервиза ми наливат масло до максимума по щека. Като дойде време за смяна - маслото е може би с един - два милиметра надолу. Предполагам е нормално. Като взех колата накрайниците на ауспуха бяха сухи и ръждясали - сега все още са си такива. 

Предполагам при теб нещо са позамаскирали или маслото което е налято не се харесва на колата :)

За това, че няма проблеми са писали по - горе. 

На няколко пъти съм засичал коментари на колеги с 8 ма, които се оплакват от светещ датчик за масло когато то е на средата.

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4,2 литра дават на сервизна смяна, но в ситемата са 5,3 литра(Capacity:5,3 litre Dry fill;Capacity:4,2 litre Service fill). По принцип и при мен при смяна събира около 4-4,2 литра, но последния път оставихме колата цяла нощ да се оттича и този път събра 4,7 литра, като в последствие долях още 300мл, защото нивото беше под средата на щеката. Най-важното е да си измериш правилно нивото на маслото. След като загрее двигателя, загасяш го и чакаш около 3 минути и тогава мериш. Ако тогава нивото е над максимума може да издърпаш излишното масло, както са посъветвали колегите.
 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, @Г.Писаров е прав за качеството на маслото. И моите "кюнци" са ръждиви за 6 години каране от мене, но от както имам 7-цата, не съм и слагал масло купено от бг. магазин - само от ato24.de от раздела за поръчки. На предишната ми хонда в началото и купувах масла от тук и имам негативен опит  - в единия случай при разпечатване на тубата, маслото миришеше на кисело, а в друг уж 5W30, уж хубава марка, а двигателя стана невероятно шумен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията и съветите колеги. В крайна сметка нищо не направих, сега съм в процес следене на масло...та ще видим.. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени майстора,или си вземи една туба от 1 л и му давай на тоя  мързеливец само 4 л от тази 5лтуба.

Сервизи за смяна на масло под път и над път все ще намериш един дето да те слуша.

Аз си го сменям сам нямам ядове.

Масло от БГ отдавна не взимам ,ментета многобройни.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...