Jump to content
Мартинк

Помощ! Никоя спирачна помпа не ми става

Recommended Posts

  Щастлив собственик съм на accord tourer 7-ма и още по щастлив, че дизел мотора е страхотен, обаче имам следният странен казус.

  Закупих возилото преди година със спирачен проблем, потъваха спирачките и си казах, че една помпа не е проблем, обаче... Живеех в Бургас по времето когато в купих и я водих по сервизи, никъде не можаха да намерят такава помпа, летният сезон се изниза и трябваше да потегля за Пловдив, за да уча.

  Реших да я ремонтирам в Пловдив, там се намери такава помпа, но не пасваха тръбите, моите са 12мм а на помпата 10мм. Сложихме я чрез фитинги, чувал съм, че е честа практика сред японците.

  Станаха нещата, следващият проблем обаче изникна, започнаха да задържат спирачките и основно дясна задна. Когато натисна спирачката педала се втвърдява и колата сама спира, на престой в неутрална позиция на наклон изобщо не мърда, в рамките на 15 мин се втвърдяват до степен, че не може дори да се шофира. Водих я на второ мнение. И двамата майстори твърдят, че помпата не е за моята кола.

  Поръчах си втора ръка помпа, обаче ми пращаха несъответстващи, като едната беше за дясна дирекция Хонда(моята е с ляв волан), а другата тръбите бяха както следва: задна тръба хоризонтално, предна диагонално(моите и двете са хоризонтални), при което не може дори да се монтира. Реших да не рискувам повече, защото вече имам ненужна броня втора ръка вкъщи...

  Поръчах от чужбина, пак несъответстват тръбите. Започвам да си мисля, че предишният собственик нещо е правил или просто така си ги правят японците. Ако не е от двете, дали е възможно някъде другаде да е проблема? Проблемът не съществуваше докато не смених помпата. Моля за съвети и мнения, защото вече гоня втори месец без кола, а ми е нужна.

  Започвам да се отчайвам, но не искам да се разделям с колата заради такова дребно нещо, а и Хонда ми е мечтаната кола! Вече съм сменил почти всичко каквото има да се сменя по нея,от верига до турбина, свалихме всички спирачни апарати, раздвижихме ги, всичко за което се сещаме сме направили и за протокола майстора не ми е взел и лев досега, не мисля, че ме шани. Добър приятел е на мой такъв. Благодаря за отделеното време!

Редактирано от Мартинк
Граматични причини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема и питай колегата какво може да ти предложи:

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив има доста Акорди 7-ма ген, намират се и дизелови. Дано някой колега се отзове, поне да сравните помпите и щуцерите им.

Не се отчайвай - лечение има, просто още не си намерил подходящия доктор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква логика да има разлика в спирачните помпи за модела. 

Една проста справка показва, че една и съща помпа е съвместима за 2.0, 2.2 и 2.4.

Има нещо гнило и трябва някой кадърен хондаджия да хвърли едно око. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си "майстора"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вече съм на трети и този е в друг град... Вс друго ми оправиха само тва е мъката

Редактирано от kvd74
Не цитирай предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

В Пловдив има доста Акорди 7-ма ген, намират се и дизелови. Дано някой колега се отзове, поне да сравните помпите и щуцерите им.

Не се отчайвай - лечение има, просто още не си намерил подходящия доктор.

Вече взех втора употреба и пак има разминаване. Освен предният собственик нещо да е барникал. За протокола съм трети собственик. Наръчникът за Хонда бая стриктно спазван.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за акорд комби фейс 2.2 дизел излиза различна от акорд седан фейс или префейс 2.2 дизел, ето и доказателствата 

Така че колега търси точно от комби, фейс, 2.2 дизел, са излиза че от акорд комби фейс 2.4 бензин е същата помпа като твоята, поне по каталог така излиза излиза де

Screenshot_2023-03-28-02-46-19-964_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-03-28-02-47-41-042_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-03-28-02-50-40-736_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-03-28-03-02-01-150_com.android.chrome.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още нещо - виж си и накладките отзад. За комби и седан са различни. Четох в някоя от темите, че ако се сложат седанови на комби задържат апаратите. Не знам дали оказва това влияние за втвърдяването на педала. Накладките за комби имали някаква пъпка, която при седана няма. Вероятно няма да е това проблема но не пречи да си ги погледнеш и тях. Предполагам си ги сменял щом пишеш, че си подменил всичко по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Накладки преди година сменях, докато бях със старата помпа и потъваше педала нямаше задържане. Сега с новата задържат. Трета поръчах и тя не става, а поръчах от Полша уж там пишеше, че става за моята кола.

Редактирано от kvd74
Не цитирай предходното мнение. Прочети и правилата на форума.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята спирачка потъваше. Поръчахме уж точната помпа, ама не беше такава. Майстора я видя навреме - бил го играл този филм. И тогава реши само да смени спирачната течност - от тогава вече не ми потъва. Това беше преди 4 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...