zzecov 8 #1 Публикувано 5 Март, 2023 Здравейте, спешно се нуждая от вашия съвет. Имам Сивик 2017 1,5 бензин, СVT. Живея в Англия. Колата я купих на 7000мили и сега е на 140000. (230 000км). Имам софтуерен тунинг и от 182 коня е някъде към 210. Карам я денонощно, никога не съм имал проблеми с нея, работеше като швейцарски часовник. Единствено съм сменил кондензера на климатика. CVT е обслужвана само при дилъра по предписание. Преди 5-6 дни на излизане от кръговото, с бавна скорост започна да друса изведнъж зверски и колата неможеше да набере и друсаше постоянно. После след като се отвори малко пространство, след вибрациите набра нормално, но тъй като имаше много трафик и трябваше да се кара бавно, на ниска скорост се тресеше цялата и неможеше да набере. Така някъде 5-6 км. Наложи се да изляза от магистралата и след като завих в една уличка, сякаш нещо отвътре се скъса и престана да се движи - тоест двигателя работи нормално, но няма връзка между скоростната кутия и двигателя. Все едно съм включил неутрална. Нямаше никакви съобщения за грешка и т.н. Колата може да се бута на място, но ако се включи на директна или задна нищо не се случва. Закарах я на сервиз при дилъра, тъй като скоростни кутии на Хонда тука никой не пипа. След три дена ми казаха че уж били проверили всичко и било терминална повреда в скоростната кутия. (за кофата) Смяната в мн скъпа, но въпроса ми е - някой имал ли е подобен проблем, а и може ли да е носач (не съм имал никакво тракане или симптоми на повреда). (щото не им вярвам на дилърите, те искат да продават ново). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #2 Отговорено 5 Март, 2023 По принцип в youtube има доста клипчета. В Американският форум има също писано. Обикновенно всички са вдигали мощността и след време им къса ремъка. По това което сте писали доста прилича на това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 755 #3 Отговорено 5 Март, 2023 (Редактирано) Има едни наши момчета със сервиз в ЮК "TopGarage" в перифарията на Лондон, пробвай да се свържеш с тях и им обясни ситуацията. Както казва колегата, навярно си скъсал ремък и най-добре търси втора ръка трансмисия от някоя ударена. И ако я оправиш, махни този 'чип', неслучайно са я 'спънали' при варианта с вариатор, макар и този двигател и в този вариант да е прекомерно надут(следващия път ще правиш мотор). Редактирано 5 Март, 2023 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzecov 8 #4 Отговорено 10 Март, 2023 Последен ъпдейт - човека от Хонда ми показа снимка - скоростната кутия вътре беше на салата. всички, които искате софтуерен тунинг/ремап/чипове и тн - продадох здрава кола без нито един дефект за части заради такива глупости. Ако искате по бързи коли, купете си нещо друго. 5 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #5 Отговорено 10 Март, 2023 Жалко за случката, но дано споделеното е в полза и на други, макар платено от теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #6 Отговорено 10 Март, 2023 Всички ние, които искаме тунинг/ремап/чипове, си взимаме ръчка, или истински автоматик, какъвто в момента Хонда за Европа не предлага. Аз все още не съм я чипосал, че чипът ми е на митницата и не съм го освободил, но когато си избирах колата, изчетох всичко за модела и разбрах най-важното - CVT на Хонда в къщи НЕ. Новите eCVT вече са съвсем друга бира, но пък още не са ми по джоба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #7 Отговорено 10 Март, 2023 CVT кутията е за комфорт ръчката е за състезания ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #8 Отговорено 10 Март, 2023 Ако под комфорт разбираш да трепериш, че ако я изрежеш, може да се протрие някой конус вътре... не, мерси. За комфорт - 10AT. Ама го слагат само на Акорд за USA/Canada. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #9 Отговорено 10 Март, 2023 Ето така изглгежда кутията ти от вътре. Това е от английския форум, проблемът с ремонта е, че когато нещо се прецака вътре, отнася със себе си много други елементи и тъй като не можеш просто да прешлайфаш надрания конус, понеже ще развалиш цялата структура на кутията вътре, трябва да почнеш да сменяш 1 по 1. А не ги продават тези части никъде и в действителност си е за коша. Вариантите ти са: 1. Кутия от ударена кола, където се молиш да не е била карана от 18-годишен пубер. 2. Нова кутия, която ще я чакаш поне половин година. 3. Някой майстор ентусиаст да я отвори и да разбира достатъчно, за да открие проблемите и евентуално да я закъпри и да я продадеш. При последното ще ти тежи на съвестта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #10 Отговорено 10 Март, 2023 CVT кутията не е чак толкова чуплива. Стига колата да не е със силов тунинг. Не става за рязък старт на светофара но иначе можеш да си я настъпваш смело в движение. Ако не се подържа всяко нещо се чупи все пак. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #11 Отговорено 10 Март, 2023 CVT-кутията, която правят хонда е със 7 предефинирани степени, т.е. захапва винаги на едно и също място и това всъщност е проблем. Иначе ако беше толкова здрава, нямаше да намалят въртящия момент спрямо ръчката на същия мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #12 Отговорено 10 Март, 2023 Това е така . Но при нормална експлоатация без силов тунинг изкарва спокойно 400-500хил. км. Доста народ в Канада и САЩ са ги навъртяли вече без проблем. Някой като каже сменях и маслото при официален дилър не значи че всичко е топ. И там работят хора и там има далавери и нехайство ..... Затова най добре да видиш с очите си какво сипват а не да я оставиш и да чакаш някой да се погрижат добре за твоята кола..... Да не се лъжем не им ли висиш на главата те мятат на " коня"...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #13 Отговорено 10 Март, 2023 CVT-то последно поколение не случайно е с хидротрансформатор - като автоматика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #14 Отговорено 10 Март, 2023 В Бултрако в Пловдив не ти дават да припариш до сервиза. Колкото и да искаш да гледаш - не може. Разбира се, отидох само веднъж там, за да ми имат VIN-номера в случай, че им светне някоя сервизна акция. И да - лъжат. Изписват ти 4л масло, колата не събира толкова и не ти дават остатъка от бутилката. За 0w-20. Другите са им наливни и те не знаят от къде са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 44 #15 Отговорено 10 Март, 2023 Повечето cvt на хонда сглобени в Мексико са проблемни.За това хонда прави сервизни акции за проверка на автомата,инсталиране на нови ъпдейти или при проверка с магнит направо замяна на кутията.Аз също карам ХРВ мексиканка и дано не съм изтеглил къса клечка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzecov 8 #16 Отговорено 11 Март, 2023 Преди 15 часа, viktor11 написа: Това е така . Но при нормална експлоатация без силов тунинг изкарва спокойно 400-500хил. км. Доста народ в Канада и САЩ са ги навъртяли вече без проблем. Някой като каже сменях и маслото при официален дилър не значи че всичко е топ. И там работят хора и там има далавери и нехайство ..... Затова най добре да видиш с очите си какво сипват а не да я оставиш и да чакаш някой да се погрижат добре за твоята кола..... Да не се лъжем не им ли висиш на главата те мятат на " коня"...... Вярно, но имай впредвид че както каза колегата никой не те пуска да гледаш какво сменят. Аз живея в средноголям град и не съм намерил човека които да пожелае да сменя масло на СВТ. И да, чувал съм че при другите марки масово лъжат при смяна на масло на скоростна. Но нямаш избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #17 Отговорено 11 Март, 2023 Процедурата по смяната е толкова проста че всеки нормален човек може да я направи. Не знам какви "майстори" имате . Можете и сами да си го смените не е работа за професор . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #18 Отговорено 11 Март, 2023 Голям зор е да намериш един нормален канал да си смениш каквото и да е сам. Иначе приветствам човек да си гледа колата сам, няма нищо лошо, ако знаеш какво правиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #19 Отговорено 13 Март, 2023 На 10.03.2023 г. at 16:18, PiToMeN написа: CVT-кутията, която правят хонда е със 7 предефинирани степени, т.е. захапва винаги на едно и също място и това всъщност е проблем. Иначе ако беше толкова здрава, нямаше да намалят въртящия момент спрямо ръчката на същия мотор. Аз защо съм останал с впечатлението, че това нещо с фиксираните предавки се случва само ако си в режим SPORT? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peyton22 40 #20 Отговорено 14 Март, 2023 Както няколко пъти съм намеквал за този модел, на който съм собственик вече почти 4 години и 100 000км, колата определено НЕ Е направена за бързи ускорения, кик старт, рязко натискане на педала. Колата има страхотна визия, икономична е, широка, но не е спортна и няма нищо общо като динамика и бързина с немските алтернативи като коне. Просто колата изпъква във всичко друго, но не и в бързина и динамика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове