Jump to content
zzecov

Терминален проблем със CVT - моля за съвет

Recommended Posts

Здравейте, спешно се нуждая от вашия съвет. Имам Сивик 2017 1,5 бензин, СVT. Живея в Англия. Колата я купих на 7000мили и сега е на 140000. (230 000км).

Имам софтуерен тунинг и от 182 коня е някъде към 210.

Карам я денонощно, никога не съм имал проблеми с нея, работеше като швейцарски часовник. Единствено съм сменил кондензера на климатика.

CVT е обслужвана само при дилъра по предписание. 
Преди 5-6 дни на излизане от кръговото, с бавна скорост започна да друса изведнъж зверски и колата неможеше да набере и друсаше постоянно. После след като се отвори малко пространство, след вибрациите набра нормално, но тъй като имаше много трафик и трябваше да се кара бавно, на ниска скорост се тресеше цялата и неможеше да набере. Така някъде 5-6 км.

Наложи се да изляза от магистралата и след като завих в една уличка, сякаш нещо отвътре се скъса и престана да се движи - тоест двигателя работи нормално, но няма връзка между скоростната кутия и двигателя. Все едно съм включил неутрална.

Нямаше никакви съобщения за грешка и т.н. Колата може да се бута на място, но ако се включи на директна или задна нищо не се случва.

Закарах я на сервиз при дилъра, тъй като скоростни кутии на Хонда тука никой не пипа.

След три дена ми казаха че уж били проверили всичко и било терминална повреда в скоростната кутия. (за кофата)

Смяната в мн скъпа, но въпроса ми е - някой имал ли е подобен проблем, а и може ли да е носач (не съм имал никакво тракане или симптоми на повреда). 
(щото не им вярвам на дилърите, те искат да продават ново).

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип в youtube има доста клипчета. В Американският форум има също писано. Обикновенно всички са вдигали мощността и след време им къса ремъка. По това което сте писали доста прилича на това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има едни наши момчета със сервиз в ЮК "TopGarage" в перифарията на Лондон, пробвай да се свържеш с тях и им обясни ситуацията.

Както казва колегата, навярно си скъсал ремък и най-добре търси втора ръка трансмисия от някоя ударена. 

И ако я оправиш, махни този 'чип', неслучайно са я 'спънали' при варианта с вариатор, макар и този двигател и в този вариант да е прекомерно надут(следващия път ще правиш мотор). 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за случката, но дано споделеното е в полза и на други, макар платено от теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ние, които искаме тунинг/ремап/чипове, си взимаме ръчка, или истински автоматик, какъвто в момента Хонда за Европа не предлага.

 

Аз все още не съм я чипосал, че чипът ми е на митницата и не съм го освободил, но когато си избирах колата, изчетох всичко за модела и разбрах най-важното - CVT на Хонда в къщи НЕ.

 

Новите eCVT вече са съвсем друга бира, но пък още не са ми по джоба.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT кутията е за комфорт ръчката е за състезания ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под комфорт разбираш да трепериш, че ако я изрежеш, може да се протрие някой конус вътре... не, мерси. За комфорт - 10AT. Ама го слагат само на Акорд за USA/Canada.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така изглгежда кутията ти от вътре. Това е от английския форум, проблемът с ремонта е, че когато нещо се прецака вътре, отнася със себе си много други елементи и тъй като не можеш просто да прешлайфаш надрания конус, понеже ще развалиш цялата структура на кутията вътре, трябва да почнеш да сменяш 1 по 1. А не ги продават тези части никъде и в действителност си е за коша.

Вариантите ти са:

1. Кутия от ударена кола, където се молиш да не е била карана от 18-годишен пубер.

2. Нова кутия, която ще я чакаш поне половин година.

3. Някой майстор ентусиаст да я отвори и да разбира достатъчно, за да открие проблемите и евентуално да я закъпри и да я продадеш.

 

При последното ще ти тежи на съвестта.

309499158_640053664461162_8873831155626293184_n.jpg

309601757_640053687794493_7780500295586664193_n.jpg

309625487_640053677794494_5038569946607492862_n.jpg

309711825_640053684461160_6981718135935178001_n.jpg

309890874_640053681127827_5354572036926097515_n.jpg

310008881_640053667794495_7055774218606704646_n.jpg

310146297_640053674461161_7426353564223857925_n.jpg

310181339_640053671127828_9057816836030925852_n.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT кутията не е чак толкова чуплива. Стига колата да не е със силов тунинг. Не става за рязък старт на светофара но иначе можеш да си я настъпваш смело в движение. Ако не се подържа всяко нещо се чупи все пак.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT-кутията, която правят хонда е със 7 предефинирани степени, т.е. захапва винаги на едно и също място и това всъщност е проблем. Иначе ако беше толкова здрава, нямаше да намалят въртящия момент спрямо ръчката на същия мотор. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така . Но при нормална експлоатация без силов тунинг изкарва спокойно 400-500хил. км. Доста народ в Канада и САЩ са ги навъртяли вече без проблем. Някой като каже сменях и маслото при официален дилър не значи че всичко е топ. И там работят хора и там има далавери и нехайство ..... Затова най добре да видиш с очите си какво сипват а не да я оставиш и да чакаш някой да се погрижат добре за твоята кола..... Да не се лъжем не им ли висиш на главата те мятат на " коня"......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT-то последно поколение не случайно е с хидротрансформатор - като автоматика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако в Пловдив не ти дават да припариш до сервиза. Колкото и да искаш да гледаш - не може. Разбира се, отидох само веднъж там, за да ми имат VIN-номера в случай, че им светне някоя сервизна акция. И да - лъжат. Изписват ти 4л масло, колата не събира толкова и не ти дават остатъка от бутилката. За 0w-20.

 

Другите са им наливни и те не знаят от къде са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето  cvt на хонда сглобени в Мексико са проблемни.За това хонда прави сервизни акции за проверка на автомата,инсталиране на нови ъпдейти или при проверка с магнит направо замяна на кутията.Аз също карам ХРВ мексиканка и дано не съм изтеглил къса клечка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, viktor11 написа:

Това е така . Но при нормална експлоатация без силов тунинг изкарва спокойно 400-500хил. км. Доста народ в Канада и САЩ са ги навъртяли вече без проблем. Някой като каже сменях и маслото при официален дилър не значи че всичко е топ. И там работят хора и там има далавери и нехайство ..... Затова най добре да видиш с очите си какво сипват а не да я оставиш и да чакаш някой да се погрижат добре за твоята кола..... Да не се лъжем не им ли висиш на главата те мятат на " коня"......

Вярно, но имай впредвид че както каза колегата никой не те пуска да гледаш какво сменят. Аз живея в средноголям град и не съм намерил човека които да пожелае да сменя масло на СВТ. 
И да, чувал съм че при другите марки масово лъжат при смяна на масло на скоростна. Но нямаш избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата по смяната е толкова проста че всеки нормален човек може да я направи. Не знам какви "майстори" имате . Можете и сами да си го смените не е работа за професор .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям зор е да намериш един нормален канал да си смениш каквото и да е сам. Иначе приветствам човек да си гледа колата сам, няма нищо лошо, ако знаеш какво правиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.03.2023 г. at 16:18, PiToMeN написа:

CVT-кутията, която правят хонда е със 7 предефинирани степени, т.е. захапва винаги на едно и също място и това всъщност е проблем. Иначе ако беше толкова здрава, нямаше да намалят въртящия момент спрямо ръчката на същия мотор. 

Аз защо съм останал с впечатлението, че това нещо с фиксираните предавки се случва само ако си в режим SPORT?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както няколко пъти съм намеквал за този модел, на който съм собственик вече почти 4 години и 100 000км, колата определено НЕ Е направена за бързи ускорения, кик старт, рязко натискане на педала. Колата има страхотна визия, икономична е, широка, но не е спортна и няма нищо общо като динамика и бързина с немските алтернативи като коне. Просто колата изпъква във всичко друго, но не и в бързина и динамика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...