Jump to content
dinko12345

Антифриз

Recommended Posts

Здравейте!можете ли да ми кажете с какъв антифриз е правилно да се кара Акорд 2007г. 190 коня, type s.,ръчка?в смисъл от розовия Лонг лайф,или от синия.понеже различни мнения чувам,искам от пробвали хора да ми кажат 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно няма да стане нищо и с друг но все пак, има си спецификации по Хонда и част от антифризите я имат. Като човек сменил съвсем скоро, купих на Ravenol
1.thumb.jpg.31da11d01582a53bbf1332d58e1cdfab.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифризът не се избира по цвят, а по спецификации.

Търси антифриз със спецификация на Honda. Има и зелен, и син. Но! не всеки антифриз, който е зелен или син става за твоя акорд!

Примерни Honda спецификации:

08CLAG016S0

08CLAG026L0

08CLAG010S0

HO-999011-A

OL999-9011

И провери в момента с какъв си, за да не се пресече новият от остатъка на стария (не може да се източи напълно).

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колата я взех от човек,който я е поддържал само при един майстор в София, който е предимно по ходите,и той му слага масло, антифриз и всичко.реално всичко е сменено,и антифризът е със син цвят,но не знам марката.но преди съм карал акорд дизел 7,и там слагах Лонг лайф розов,и останах с впечатлението отнякъде чуто,че трябва уж такъв да е, понеже синия уж бил вреден,разяждал нещо,но нямам точен спомен.та затова ми е дилемата,дали е така,и трябва да сменя синия с Лонг лайф или да карам спокойно със синия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dinko12345, при Хонда а предполагам, че и при част от другите марки, антифриз се сменя на 10 години от нов автомобил и после на всеки 5 години. Това ако е от "скъпото "антифриз а не от старите при които се мяташе на по 2-3 години. Розов аз не помня Хонда да е имал някога. Беше Type 1 зеленикав, сега Type 2 синкав. Ако си сигурен, че е сменен с правилният и е сравнително нов не го пипай но ако не си знае годините е добре да го махнеш и да сложиш правилен такъв. Това, че човек прави само Хонди или Тойоти и тн.. не значи, че ги прави добре и правилно :) Повечето майстори все имат работа и все нямат време та претупват често нещата когато "те вредят" в графика. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам,че съм слагал специално за Хонда!купувал съм си качествен Лонг лайф антифриз и си го сменях на 2години и преди всяка зима си го замервам,купил съм си съответната джаджа.на човека от който взех колата му имам доверие,в смисъл че той си гледа и пази колите,и той ми каза че кара с този антифриз който му казал майстора и той бил уж за хонда.но идеята ми е,да не би с този син да ми окаже кофти влияние на нещо, понеже нали казвам съм чувал че розовия бил уж по-добър а синия можело да разяде някой компоненти,на колите след 3092 година.миже да не е така,и да звучи тъпо,знам ли, затова питам,да не ям дървото по-късно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Screenshot_20221101-080717_Chrome.thumb.jpg.f7706e279b5deeb2784c4c8b496c381d.jpg

Това е антифриза и е лонг лайф,всичко друго е заместител.

Това пише да се слага в твоето ръководство.

post-3845-0-94791000-1477264370_thumb.jpg.d7ce27c6fc7b9679044d4110c3a79fe4.jpg.b1a30f804572e395d3073655a0c350e3.thumb.jpg.5ab8c9007874e87e86b3dde25bbef350.jpgpost-3845-0-47147400-1477264386_thumb.jpg.162a280129ce4aad96cffb8cbba3f8e0.thumb.jpg.c66862258fff885d7d671f144bb5f70d.jpg.3f452aae0149f0fb9fffd37ad0711f84.jpg

 

Това синьо няма нищо общо с синьото по магазините.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеният антифриз е на органична основа, и е предназначен предимно за автомобили с алуминиеви блокове......За тези с чугунени е по добре да се слага син или зелен.....                                                Ето това е от форума на Тойота примерно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш на Хонда който е по -добър от червения и  спираш да се чудиш какъв цвят,и после да те боли глава.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, dandilov написа:

Червен и розов "лонг лайф", тип G12, G12+ e предимно със спецификации за VAG групата.

А тези спецификации, които ти написах по-горе са само за Хонда. И не са за чугунени двигатели!

HO-999011-A - син цвят - "Genue Honda Antifreeze / Coolant "Long Life Antifreeze / Coolant TYPE 2"

Honda Type 2 coolant is an ethylene glycol base product for extra long lasting aluminum component protection."

 

08CLAG010S0 Honda E Coolant - Зелен на цвят - RAVENOL HJC Premix -40°C Protect FL22 is a ready to use, prediluted with water, ethylene-glycol based and time-tested coolant without phosphates, nitrites, amines and silicate. This product is formulated based on a proven inhibitor development as an extended life radiator antifreeze.

 

Ако не приемаш съвети от Хонда форума - слушай тойотовския тогава. Защо ни губиш времето?

Аз задавам въпрос,Ко ми се ожениш,по спокойно.като не искаш да ти губят времето не отговаряй,никой не те насилва

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Колегата е един от най-знаещите и миролюбивите.

Ако Той не може да ти е полезен - Господ да ти е на помощ с колата, както и с граматиката!

 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нужда от неговата помощ,и граматиката ми си е много добре.ти си гледай твойта.

  • Хаха 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си с този ,който е и не се занимавай с глупости.

Това кои, какво е казал , чул че синия бил за еди какъв двигател или червения ,са приказки от 1001 нощ

Аз карам с жълт и какво от това..Син, зелен , червен , розов ,важното да не е от 3.80лв  ии да знаеш кафяв антифриз няма , стане ли кафяв сменяш и не е лошо с дейонизирана вода да се промие.

П.с. Ако ще си взимаш, вземи разреден 50/50 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стане ли кафяв значи пиши охладителната система умряла.

А това става от грешния антифриз.

Виждал съм прояден блок от такъв.

Жълтия е най-големия бълвоч който може да .сложиш.

Ако ще го докарваш на най-ефтиното от магазина квото там има...........

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтия ама за Рено автомобил. Колега карам Лагуна 3 купе и ориг. от Рено е жълт. Това какъв цвят е без значение,като цяло и антифриза за 3-4 год потъмнява значително!!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тук говорим за антифриз и охладителна система на Хонда,нищо общо с таза на Рено карай си го с жълтия.

Вече 4 год  карам с този на Хонда не си е променил цвета изобщо.

Товап с какъв цвят е от голямо значение,това са видове антифриз.

За Хонда е само един и е този показания от мен.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко антифриз остава в системата на 2.2 дизел? Има ли пробка за източване и

 колко литра ще ми трябват за смяната, 5л. ще ми стигнат ли?

Редактирано от KRAS74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така тук е раздумката за антифриза - да попитам как се прави промивка на системата? В момента съм с червен, но искам да сложа ор'гиналния type 2.

В книжката изрично е забранено да се слагат добавки. Ще купя 20-30л дейонизирана вода за да я преточа 3-4 пъти до чисто преди да налея синия антифриз.

Обмислям след всяка смяна да покарам 10-15км с пуснато парно за да може на всякъде да се прочисти. Опция е на място да я оставя да поработи, но с шофирането ми се струва, че ефекта ще е по - добър. Смяната на водата веднага след спирането на автомобила ли да я направя или да изчикам час-два да спадне малко температурата.  Обезвъздушаването е ясно. 
@KRAS74 пробката ти е където на повечето автомобили - в долната част на радиатора. По катало побира малко под 7л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gladiator_BG

В града ти сигурно има сервиз който да го прави с машина,по-добрия вариянт.

Виднага след спирането не можеш да отвориш наляганетое високо в системата,изчакай да изтине.

Предимството на машината е че загрява течноста за промивка и така отваря малкия кръг,затворен от термостата.

Това излезе от системата след промивка на колега,вследствие незнайни км на антифриза и мешане на каквото там майстора преценш че е добре,не това което пише в ръководството.

IMG-7bd88a78d165f9fd6f59b4ac27347d96-V.thumb.jpg.b9a15307307798ee00920558ad2b01d5.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

Отделих цялата неделя за прочистването и смяната. Мисля че се получи добре. Пуснах подробен коментар в темата за обезвъздушаването на маркони. Надявам се да го одобри. При мен излезе някаква червена мътилка наподобяваща ръждив цвят. Интересно, че глътна една 5-литривка и две 1-литровки, а по каталог би трябвало да е 6,9л
ПП: търсих и гугъл сервиз в Пловдив който може да го смени с машина, но нищо не намерих, а и така не пропуснах удоволствието сам да си ръчкам по колата. Истинското удовлетворение дойде при последната промивка, когато текна като първак :D :D :D

:honda::honda: :honda::honda:

20230115_134252.thumb.jpg.9ab0c477a566c92f0ac9da4b788d323e.jpg

Редактирано от Gladiator_BG
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята Honda HONDA CRV 1 ми наляха DYNAMAX COOL ULTRA AL G11 4L , добре ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Недьо

Не изобщо не е добре изкарай го и го подари на този който ти го е налял,явно като горния колега каквото е имало в магазина синьо ти е налял майстора.

Сложи това което пише в твоето ръководство-

Screenshot_20230130-193641_Chrome.thumb.jpg.3f91edcb508739c1ff28078baa34a52b.jpg

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...