Jump to content
reizo

H-RV II 1.5 CVT - мнения

Recommended Posts

Здравейте,

отскоро се интересувам сериозно от HR-V втора генерация, бензин 1.5 със автоматични скорости CVT.

Насочил съм се към този вариант, тъй като ми се иска колата да е автоматик и също така ги дават по-икономични в сравнение с варианта с ръчна скоростна кутия.

Приятели ме съветват да бягам далеч от CVT автоматик по принцип.

Какво ще кажете за конкретното CVT при този модел, има ли вече някакви проблеми, които се проявяват и биха уплашили потенциален купувач на втора употреба кола.

Единият от проблемите бил, че колата се движела като тролей - това мисля, че за мен няма да бъде проблем, тъй като не съм чак такъв автомобилист, който да има някакви супер изисквания и мисля, че лесно ще свикна с това усещане.

Другият проблем бил, че се чупели по-лесно и трудно ще изкарат 150 хил. километра - това така ли е, говорим примерно за кола, която е поддържана както трябва.

Също така били шумни - вярно ли е това.

С две думи може ли да се разчита на тази кутия, разбира се при редовна поддръжка както е предписано от производителя.

 

Благодаря предварително.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, моделът е все още нов (според нашите стандарти) и не мисля че ще има проблеми, ако конкретнота Харви е ползвано и обслужвано нормално. На Сивик 10 CVT е подобно и за сета няма оплаквания.

Да, има разлика спрямо хондовият автоматик, но такъв в този модел няма.

Относно усещането при движение и дали ще те дразни - пробвай някоя бройка по автокъщите и си прецени ОК ли е за теб.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За три години съм навъртял почти 60к. Колата в момента е на около 240к.

1. Движи се като "трамвай" - субективно е. Качи се и покарай. На мен ми харесва, а сравнявайки го с някой автомати е направо супер. Няма смяна на предавки, няма тласъци и пр. 

2. Издържа до 150к. - моята е на 240к. и няма признаци на умора. Питах в БТ казаха, че при коректна смяна на маслото и неагресивно душманско отношение, няма да имам проблем. Оказва се, че и ремонта не е непосилно скъп. Но и това е относително.

3. Шумни са - невярно. Абсолютно безшумно работи, за разлика от вариатора на Кашкай напр.

Редактирано от Mochkov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко трябва се тества!

На мойта  и взех 1,5 турбо Civic CVT  и тя казва, че и е супер! Аз няколко пъти съм я карал и това не е моята кола!

Автоматик  или вариатор не мога да карам за сега! Не съм такава пенция все още!

Ама и на тъста му купих едно Соренто 2009 AWD автомат ,  и той (71 години е) го продаде! "Не мога го карам това!" ми каза!

Шофирането е както се казва на запад: Muscle Memory ! Всеки човек е свикнал да кара по един начин и промяната, особено над определена възраст си е проблем! Не всеки свиква с новото!

Аз съм си определено за ръчна скоростна кутия!

Ама новите реалности са други и ръчната кутия е екстра в повечето страни в света!

Както и старите ХОНДИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хонда CVT-тата ги дават по-сполучливи, отколкото нисанските например. Наше лошо няма.

 

Но сериозно, имаме две такива коли с вариатор в семейството в момента и доскоро имах и още една. Както всичко е важна навременната поддръжка (само оригинално HCF-2), като има и няколко правила, които ако се спазват, гарантират още по-дълга експлоатация.

 

Относно пробега - приятел наскоро имаше за кратко такава на 150х км. Никакви ядове. Твоите хора къде ги намериха тези нови коли на по 150х км, че и вече със счупени кутии - не знам. Да има отделни бройки на по-голям пробег, но в Канада например съм виждал няколко сивика и црв-та на по 350хил км с иначе "кекавия" 1.5Т, да се продават, само защото са претърпели ПТП.

 

Относно тролея - кой на каквото свикне. Беше малко странно в началото, но наскоро като покарах един акорд 8 АТ, странният ми беше той.

 

Само и единствено, ако ХРВ-то е атмосферно (префейс), да знаеш че е малко спънато. Отделно, там не са изключени дребни болежки, обусловени от мексиканския му произход. Фейсът за Европа е японски и там качеството е топ, единствено горчив привкус придават някои компромиси с материалите, защото моделът като цяло си е от базовия сегмент.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите,

вече се чувствам по-спокоен по отношение на CVT кутията.

Сега ще пробвам да ме повозят в някоя такава да видим какви са усещанията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пътник няма да стане. Трябва ти да караш, за да усетиш колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги! На няколко месеца съм собственик на hr-v 1,5 130 коня 2016 CVT. Имам проблем с чукаш шум при стартиране на двигателя. Четейки международните форми, се оказа че това е доста често среща на болка. Вероятно става въпрос за v-tech актуатор, зъбно колело на разпределителния вал който се подменя някъде гаранционно, някъде не..... лошото е че казват че този шум се появявал отново година след смяната.....

не знам как да постъпя...тъй като шума се чува понякога през ден понякога през две седмици, но само еднократно при стартиране на двигателя за около секунда. Много бих се радвал, ако някой знае нещо да сподели 🙂

Редактирано от Shtanishlavi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, случва се често. Това е VTC колелото, както се изразиха в Бултрако. Моето не го чух да тропа, но те се усъмнили и го смениха гранционно. Казаха, че обикновено се чува след дълъг престои. Не знам какви ще са последствията, ако не се смени.

 

П.С.

Колата е Honda HR-V 2018 1.5 130 коня

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

отскоро съм собственик на HR-V 1.5 CVT и постоянно ми излизат въпроси на които търся отговори :)

Може ли да ми кажете как се включва режим S на скоростите,

по точно въпроса е може ли това да става в движение докато съм на D и да включа S без да спирам?

След това когато съм на S задължително ли е да превключвам с перата на волана или е по желание.

Благодаря предварително.

Редактирано от reizo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, reizo написа:

може ли това да става в движение докато съм на D и да включа S без да спирам?

Може, то това е и идеята. Ако ти се наложи при изпреварване или друго, докато караш.

 

Преди 11 часа, reizo написа:

След това когато съм на S задължително ли е да превключвам с перата

Не е, но без да съм чел книжката, опитът ми е, че веднъж направиш ли го, колата минава в симулация на ръчен режим (s2, s3 и т.н.) и трябва да се превключва с перата вече (не е моментно както, ако цъкнеш перо на D и след малко да си мине пак на автоматично регулиране). Оправя се, като смениш от S на D.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...