Jump to content
milbor2

Спирачни апарати марка

Recommended Posts

Колеги, предстои ми смяна на задни спирачни апарати.

По сайтовете за авточасти ги дават LUCAS или TRW .

Има ли значение кое да взема или са еднакви.

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой сменя постоянно спирачни апарати и е пробвал и двата вида... В сервизите ще ти похвалят тези, от които взимат по-голяма отстъпка...

А защо ги сменяш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с ръчната спирачка.

Палчета с пружинката е клеясало и не връща жилото и да отпуска накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобява се, почиства се..., естествено, ако имаш необходимата сръчност, инструменти и условия. Палчето влиза в буталото вътре, където има едра резба и при завъртане го избутва, пружината го връща. Не виждам кое може да клеяса чак толкова, че да пречи...

Никой майстор няма да се пипка, да разбере какво е точно и разбира се най-лесно- ново. Ако не се оправи, тогава ще го мислим...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е подобен проблем с ръчната и задно дясно колело (въпреки че съм с друга генерация).  От сервиза ми казаха, че трябва да се смени жилото на ръчната с ново.  Чакам вече OEM жило от 1 месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/26/2022 at 12:43 PM, milbor2 said:

Колеги, предстои ми смяна на задни спирачни апарати.

По сайтовете за авточасти ги дават LUCAS или TRW .

Има ли значение кое да взема или са еднакви.

 

Благодаря

Има фирми за рециклиране  на спирачно апарати стават като нови.

Сваляш и пращаш,после си ги слагаш или майстора ти може да го свърши това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиране  140 лв, нов  127 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, khaccbg написа:

При мен е подобен проблем с ръчната и задно дясно колело (въпреки че съм с друга генерация).  От сервиза ми казаха, че трябва да се смени жилото на ръчната с ново.  Чакам вече OEM жило от 1 месец.

Пробвах, при свалено жило на ръчната пак пружината не връща палеца. така че при мен не е от жилото, просто вътре в спирачния апарат  е клеясало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз рециклирах моите задни апарати на осмицата и мога да кажа, че всичко може стига човек да иска. Точно палчето клеясва от не сменяне на спирачната течност. Разглобяваш всичко парче по парче, проблема е едно гумено уплътнение към тресчотката на палчето на ръчната и ако не си внимателен се къса и това е една от причините по ради която не искат да пипат там защото трудно се намира. За него трябват едни дълги клещи леко закривени и внимателно се вади, другото е лесно. Японските задни апарати нямат нищо общо с европейските модели, принципа на работа е същият но механиката му е малко по различен. Знам, че темата е за седмицата но апаратите май бяха еднакви.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам елементарни понятия от автомобили.Човека който ми прави засега повечето неща  по автомобила - приятел, няма нужните инструменти за това разглобяване,  помага ми при смяна на масло, накладки, филтри , нещо по окачването, по специфични инструменти няма - не е автосервиз.

А от сервизи се напатих и нямам доверие на повечето за по сериозни неща.С предната кола МАЗДА 626 , имах проблем - 4 майстори  - 4 проблема, всеки казва това което знае или е чул, стоя 20 дена в един УЖ качествен сервиз/ сменяха какво ли не/ и накрая казаха че не знаят какво и е  , а накрая се оказа елементарно почистване на бензиновите дюзи с ултразвук и колата заспа. Аз пипам прости неща по колата , неща които се правят с минимум инструменти и познания - от форума тук / редовно го чета / , тубата кавото видя или прочета. Спирачната течност е на 2 години, другата година щях да я сменям, но сега с новите спирачни апарати ще я подменя по рано - тази есен.

Както се казва  - НОВОТО си е ново, затова съм се спрял на нови апарати.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седана на 7ма мисля са Lucas/TRW ,на комбито Nissin/Akebono. Примерно ако

 ги има в megaparts или в олх , може да купиш два и да ги дадеш за рециклиране , после само сменяш и обезвъздушаване, ама това пак зависи каква ще е разликата в цената с нови , ако е близка вече си решаваш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, milbor2 написа:

Рециклиране  140 лв, нов  127 лв.

Едва ли са нови. Масово апаратите, които се продават като нови, са именно рециклирани такива. На някои има даже депозит, който ти връщат ако изпратиш старите апарати.

И да пише, че са нови, на тази цена не вярвам. Поради тази причина и т.н. "марка" няма никакво значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад на 7-ма седан са "Lucas",а отпред "Ate"!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...