Jump to content
Domin0

Избор на хонда акорд

Recommended Posts

Няма противоречие в различните разбирания и мнения, пич! Просто всеки давал акъл от своята камбанария, туй което е видял, преживял и препатил. Ето аз казвам, че никога не бих си купил кола от България (моя Акорд го купих от Германия), ама това си е мое мнение и не означава, че в БГ няма читави коли. За парите - пак е много относително., прекалено ниската цена винаги е съмнителна, прекалено високата пък е според зависи. Моя Акорд го взех 4 годишен за 13,500 евро, на 52,000 км. Чисто новите от същия вариант (Еlegance German Edition) вървяха по около 26,000 евро (някъде там, не съм много точен може би). Сега ако тръгна да я продавам, изобщо не съм мислил колко да й искам, щото си обичам каручката и няма да я продавам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каквото и да говори, човек трябва да вярва и сбъдва...

... "мечтите си. В тях е силата"!

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам акорд 8ма, 201 коня с автомат, но не е комби. Имам и 3 сивика, 6,7,8 серия.

 

Абсурдно е да кажеш, че сивик 8 е повече кола от акорд 8ма. Просто ги делят вселени. Сивикът е каруца. Хлопа, подскача, ако е полуавтомат има лаг при превключването. Акордът е самолет, освен това обезшумен и вози чудесно. Да, гори много. И толкова. Току що му сложих газ, още нямам впечатления. Компютърът още си прави картите.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Акордът е самолет и вози перфектно направо трепач! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е, но все пак в сравнение със Сивика, разликата си е доста голяма.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.08.2022 г. at 15:09, galin_k написа:

@Vasilev_73 Колега, говорим за 8-ма генерация, 2лт двигател е R20, при 7ма е К20. Има разлика в моторите все пак.

Специално за 8ма генерация, не мисля, че има спор че 2лт е работният кон!

Привет колега. По VIN номер на мен ми излиза следния двигател

General Information

MakeHonda

ModelAccord

Model year2009

Trim level2.0 ES

Body style4 Doors Sedan

Engine type2.0L L4 DOHC 16V FWD

Fuel typeGasoline

Transmission6-Speed Manual

Vehicle classMid-size car

Vehicle typePassenger car

Assembly plantSaitarna, Sayama

Manufactured inJAPAN

иначе ми е 2 литра бензинов 156к.с.

Да не ми е сменян нещо. А може би аз не разбирам някои неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах дали имаш въпрос,но да това  са характеристиките на R20, в самият ВИН трябва да имаш инициалите за разпознаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо мислиш че е сменян?

Нали пише 2.0.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз съм с Акорд 8 2.4 от Август. Имам над 9К км на газ и над 12-13 общо, за сега е топ! Преди това съм карал 2 опела и 2 Аудита и да кажа, че на Акорда обслужването е в пъти по-приемливо от другите. Монтирах ГИ при Markony, и за разхода на газ (12-12.5 с доста газене), няма да коментирам, защото се возя без пари.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, galin_k написа:

Не разбрах дали имаш въпрос,но да това  са характеристиките на R20, в самият ВИН трябва да имаш инициалите за разпознаване.

Просто си мислих, че на реда двигател тип ще пише R20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R20 е кодът на матора, а в данните се означава типът двигател. В случая - редови 4 цилиндров , тоест  in Line 4, за това имаш "L4".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за точния отговор. Разбрах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.08.2022 г. at 20:33, galin_k написа:

Че стават на газ стават, за мен малкият мотор е по-модерният, по-добрият, въпреки че ми идва слаб, имай предвид че купето е тежичко и за да тръгне му трябват обороти, както на всяка хонда. Но разходът е много приличен, на мен с комби ръчка за 10к км ми дава 8.5 средно. С газ предполагам ще спестиш някой лев, но предполагам ще стане по-мудна. Големият не съм го карал, колегите могат да споделят, от това което съм чел знам че разликата във вървежа не е фрапантна. Естествено харчи повече и като сложиш и газ, може да влезеш във филма.. Най-добре, ако ще караш на газ, си сложи сам, не я купувай с газова, златно правило.

За оборудването, има най-високото и при двата двигателя.

Пак от колеги, дизелът е много добро решение, добър вървеж, приличен разход, липсват проблемите на европейските печки.

Успех

Аз съм с големия на газ вече 50000 км и средният ми разход е 9.7 на газ, което за мен е твърде прилично. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия ми откраднаха катализатора на 7-та и я дадох на застрахователите и когато се върна след някой месец, вероятно ще търся Сивик9, но сега съм в БГ и започнах да се оглеждам за Акорд 8, (само 2.0л), който да смени дъртия Авенсис...

Прочетох темата, но не получих кой знае какво инфо, освен, че има търсене и е силно надценена като цена за 10-14 годишна кола, но това е пазара... Знам, че собствениците на такава обикновено крият кусурите, хвалят се и ще кажат, че има защо... :) 

Карам малко и разход и АГУ не ме интресуват. (не знам защо някои се гордят с разход над 10л, че било ОК, дори и да е на газ... ,7-та и в студовете не стигаше 9 смесено)

Мислех, че веригата е болест само на дизеловата 7-ца, тук се споменава и за бензиновите над 200К, а на пазара повечето са такива...

Таа, къде да прочета повече за модификациите, базова, екзекютив, други, екстрите, навигация/без. И тези ли (в БГ) нямат аларма и парктроник?

Какъв е стандартния размер на гумите, защото видях, че има и 18, което не ме кефи?

Вече различавам фйслифта само визуално, но не ми е важно... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, JapCar написа:

В Англия ми откраднаха катализатора на 7-та и я дадох на застрахователите и когато се върна след някой месец, вероятно ще търся Сивик9, но сега съм в БГ и започнах да се оглеждам за Акорд 8, (само 2.0л), който да смени дъртия Авенсис...

Прочетох темата, но не получих кой знае какво инфо, освен, че има търсене и е силно надценена като цена за 10-14 годишна кола, но това е пазара... Знам, че собствениците на такава обикновено крият кусурите, хвалят се и ще кажат, че има защо... :) 

Карам малко и разход и АГУ не ме интресуват. (не знам защо някои се гордят с разход над 10л, че било ОК, дори и да е на газ... ,7-та и в студовете не стигаше 9 смесено)

Мислех, че веригата е болест само на дизеловата 7-ца, тук се споменава и за бензиновите над 200К, а на пазара повечето са такива...

Таа, къде да прочета повече за модификациите, базова, екзекютив, други, екстрите, навигация/без. И тези ли (в БГ) нямат аларма и парктроник?

Какъв е стандартния размер на гумите, защото видях, че има и 18, което не ме кефи?

Вече различавам фйслифта само визуално, но не ми е важно... 

Не съм много съгласен, че се крият кусурите, даже напротив за мен мога да кажа, че няколко пъти съм писал, че 8ма комбито е с много малък багажник за размера на колата ( и особено спрямо 7ма). Отделно отзад е тясна, разстоянието за краката не е много. Колата е ниска и се усеща. Тежка е доста, около 1600кг (комбито) 2лт. Но има доста екстри. За мен е перфектна кола за магистрала, поддържа добра скорост, комфортът е добър, разходът също и при по високи обороти. R20 за мен е по добрият избор (и по нов двигател), предвид, че купуваме коли на 200к км. Икономичен, здрав, няма смисъл от газ при малко км. Но, за извънградско е муден, дори на 3 та (ръчка) няма ряз. 

Иначе болежки, компресора на климатика, рейката не мисля, че е проблем, при павета почва да се чува тракане, но се кара така.

Веригата, се гледа, при 200к км реални не би трябвало да има проблем. Може би към 300 поне. 

От екстрите, аз съм с екзекютив, без радар и пазене на лентата. Навигацията е остаряла, едва ли ще я ползваш. Има други глезотийки, но то си е индивидуален избор, зависи какво те кефи.

За мен минус е че няма нито един Акорд с 4х4 версия, което и досега в 2023 не го разбирам, дори за Щатите, странно е.

Цената е доста висока, виж в Пловдив или Бургас, опоменатите и препоръчани в раздел автокъщи. Гледай аспуха за харч на масло.

Сега не не се сещам друго. Иначе имаше една тема за сравнение с други марки, където коментирахме, че като конкурент Шкода Супърб би била добър избор, защото е по голяма, има вдигната версия с 4х4, по голям багажник за тези пари по новичка.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, JapCar написа:

Прочетох темата, но не получих кой знае какво инфо, ......

Таа, къде да прочета повече за модификациите, базова, екзекютив, други, екстрите, навигация/без. И тези ли (в БГ) нямат аларма и парктроник?

Какъв е стандартния размер на гумите, защото видях, че има и 18, което не ме кефи?

Вече различавам фйслифта само визуално, но не ми е важно... 

1.81803643_751451532011159_3621245841047552_n.thumb.jpg.058f48abf0c800412ad00d7fd2807d52.jpg Аларма има

2. Парк също.60577137_2366480963591255_5245130300870098944_o.thumb.jpg.83ad2f5fdfc495281c1ad048f2885528.jpg60529100_2366481040257914_5701203854306050048_o.thumb.jpg.168ca07779359a3180d38c737aa7471f.jpg

3. Размера е това.Размер на гуми и джанти.pdf

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, galin_k написа:

Не съм много съгласен, че се крият кусурите, даже напротив за мен мога да кажа, че няколко пъти съм писал, че 8ма...

 

За спомеантите неща, не ме интересуват:

-Разстоянието отзад

-Комби

-4x4

-2.4 (ще бъде на инвалид, та трябва да е до 2.0 и 117KW)

-Глезотиите (оценявам само парктроника)

-Други марки (заради цената, може да погледна Сивик 9, Аурис...)

Никога не съм имал коли над 200К, с изключения на дизелоата 7-ца, където беше върнат километража много... След като разбах, че е на около 400, я продадох, ама вече бях сменил веригите... и взех бензиновата 7-ца...:) Таа, притеснително е, че тук повечето са над 200К, а цените...

За вървенето- тя и 7-та 2.0 не вървеше много, а тази при същата мощност е и по-голяма с 3-4 пръста във всички посоки, та сигурно и по-тежка..., е поне има 6-а скорост.

 

Не се сещам за други въпроси, но:

-Задното окачване независимо ли е, защото на Сивик-а е торсионна греда...?

 

Моите мнения са заради начина на ползване... повече сам и градско...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих имейл известяване, че Цецо е отговорил, дал е линк за срещата, но тук в темата няма коментара...

С Митко от Плевен се познаваме, говорили сме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ти и отговорът ми бяха премахнати ...

Но, по същество:

Виж се с Митко - знае за Акорд 8 доста, а и ще усетиш колата на живо.

За твоите нужди обаче си мисля че Сивик 9 е по-удачен. По-компактен е и отзад е на "греда", но возията е по-комфортна от на Сивик 8.

Търси бензин 1.8 - рядка птица е, но моторът е "чук", а го има и с автоматик, а не "I-shit" (с извинение). :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, ceco_accord написа:

Въпросът ти и отговорът ми бяха премахнати ...

Не знам защо са премахнати, сигурно защото няма връзка с темата по същество...вероятно държат да се коментират само масла и доставката им... :) Демек, да питам  какво масло се препоръчва, та да има връзка с темата, ама сигурно ще го преместят в една от многото блажни теми... :) 

 Както казах с Митко се познаваме, карал съм малко неговата...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като Цецо мисля, че Сивик 9та е по-добрият избор за града - по-лека, по-малка, по-нова.

 

1.8 е двигателят, няма да сгрешиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JapCar написа:

Не знам защо са премахнати...

Не го мисли, не се дразни и не изпадай в "конспирации" и зъл умисъл - нищо не е станало. :)

Премахнато е поради техническа възможност и правомощия за такова действие.

Получих уведомление с призив да не ползвам линк (нетърговски) с "помощ от приятел".

Нарочно прочетох актуалните правила и не видях такава забрана.

Но не това е важното, за теб и за мен. В първият абзац на правилата пише за кого и за какво е форумът.

Той е много полезен и ако зачетеш темите за модела, ще си формираш достатъчно добро мнение, от всички потрудили се да споделят.

А за среща на живо, с различните нива оборудване - търси.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, galin_k написа:

И аз като Цецо мисля, че Сивик 9та...

Може и така да се окаже... Те са от 2012 нататък, по-млади, на по-малко километри, та цената отива същата като акордите 2009-10г... :)

И Сивик 1.8 няма да е лесно да намеря..., да не е черна или червена... :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм и бели - добре и стои, ама е "бяла лястовица".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Виждал съм и бели -

И бяла става, на времето имах бяла Волга с черен волан... :)

То май сиви металици няма Сивик... Всичките ми коли след соц колите са били светъл металик, мурдароустойчиви... 

Не знам защо от 2-3 годни повечето нови коли, всякакви марки, са бели, предполагам, че металика е твърде скъпа екстра при поръчка...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизаме извън темата Акорд, но бялото е евтино, ако е индустриално, а не перла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перлата и бяла и черна, не е кой знае какво..., личи от 1 метър, ако се вгледаш само...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...