Jump to content
reizo

4та или 3та генерация

Recommended Posts

Здравейте,
насочил съм се към закупуване на CRV 3-та или 4-та генерация.
В момента имам опция за 2  коли : 
-3 та генерация 2.0 I-vtec 2007 г. автоматик 5 степенен - покупка от собственик в Германия
- 4-та генерация 2.0  I-vtec 2014 г. 5 степенни ръчни скорости - покупка от собственик в България.

Принципно си търся автоматик 4та генерация,  но конкретните автомобили, които ми предлагат са посочените по-горе.

Който и модел да избера ще бъде газифициран, доколкота разбрах този мотор няма проблем с това.
Може ли да кажете нещо за 4та гетерация ръчна с 5 скорости, доколкото знам автоматика е железен, но за ръчните нищо не намерих да прочета.

Също така видях и мнения, че с ръчна скоростна е малко по-икономичен и малко по-пъргав.
Всички коментари и препоръки   ще ми бъдат от полза и предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно автомата е по-икономичен извънградско спрямо ръчката, но градско е обратното, обаче си е доста по-удобен за там, както за опериране от водача, така и за комфорт усещане от пътниците.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната кола е доста по-нова, но не казваш с какъв пробег са. Все пак аз бих чакал за 2014 автомат.

Ръчната е по-динамичен. Петстепенният автомат е програмиран за икономия. Ако не го натискаш постоянно, за да го държиш над 4k, си заключва хидротрансформатора и държи ниски обороти, което е добре за джоба, но е дразнещо за водачи с по-динамичен стил на шофиране.

Примерно на 130 км/ч е на 2.6к rpm, на 140 са 2.7к и т.н.

Има една особеност, че ако колата е по-натоварена, автоматът започва да превключва на по-високи обороти, т.е върви по-добре.

Другото хубаво нещо е, че двигателят се чувства много добре между 4 и 6k rpm, ако предпочиташ да натискаш.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумът в 4та генерация е по-нисък, ако ти е фактор. Също и материалите на изработка са по-качествени.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писано е много пъти - автомата държи възможно ниски обороти на мотора при непроменящ си натиск на педала за газта. Реагира спокойно при плавното и натискане, а при рязко (а не силно и до ламарината) сваля каквото трябва от предавките, за да вкара мотора в средни обороти. Така работи от деситилетия и на всички модели. Просто трябва да му се изучи маниера и тогава може много.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно след няколко огледа се насочих твърдо към 4та генерация с 5 степенен автоматик,

ако ми стигнат силите и излезе подходящ модел може и фейслифта след 2015 г.

Доста по-добре изглежда, а и годините разлика са доста.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен годините има и други положителни неща, които в момента не отчиташ. Добър избор правиш според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да кажа за архива, понеже минах от 3 генерация на 4. 

4 е съвсем друга кола, няма нищо общо с 3 генерация. Обезшумена е много добре, стъпва по-стабилно на пътя и вози по-хубаво, някакси е по-бемна, а багажникът със сигурност е по-голям, но не за сметка на вътрешното пространство.

Много хора се изказват че 2.0 бензин не върви. Според мен си върви много добре. С ръчна ск. кутия съм, за автомата не мога да кажа, но го дават по-бавен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии, ЧЕСТИТО!

Няма как да не е по-добре, освен че е по-красавец.

Но по, вече Ти ще кажеш, включително по-обстойно сравнение. :)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесито! На много приятни места да те закара.

И аз гледах 4-та генерация ама зад океана заради 2,4 мотора. И от многото изисквания - да е автомат (там други няма), да има кожа, навигация... и хоп видях Акурата. Тя стандартно си е с кожа, подгрев на седалките... и 6 те цилиндъра предполагаха яко вървене. Съпоставка със стратото ми ЦР-В K20A4 не видях смисъл да правя.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Е, то общото между 2-те е само приблизително еднаквото контактното петно с асфалта. :)

 

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.08.2022 г. at 0:55, reizo написа:

Може ли да кажете нещо за 4та гетерация ръчна с 5 скорости

Това да не някакъв лапсус, има ли 5-степенна ръчна кутия? Не са ли всички 6-степенни?

По отношение разликите м/у 3-та и 4-та ген. - за мен най-съществена е разликата в просвета (около 1,5 см. е по-ниска 4-та), но ако няма да я вкарваш в по-тежки терени и не те бърка, това може да е плюс за пътното поведение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.02.2023 г. at 8:22, ceco_accord написа:

Няма как да не е по-добре, освен че е по-красавец.

Това не го пиши във ФБ групата,че ще стане чудо :D  Там 4-та генерация е най-грозната от всички. Много се забавлявам.

Мисля да ходя на психолог да проверя какво сбъркано има в ценностната ми система, че я намирам за най-красивото Cr-V досега :)

Инак вече съм го писал на 4ката има 576 литра при вдигнати седалки, която я прави с най-голям обем на багажник в своя клас. Сравнявал съм с RAV4, X3, CX5. 

Няма да говоря за останалите предимства, но ще споделя 2 които забелязах и не са много известни.

Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, AzSum написа:

Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен.

При 3-та е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз отчитам, че е много голям багажникът и първенец при конкуренцията. За вратите не знаех, а подът не е ли равен или почти и при старите Црв? Това за мен е наистина много яка екстра, даваща повече комфорт на краката.

Иначе забелязал съм, че е по ниска от предишните и че при бензиновите крайните гърнета провисват, а и не ги намирам за добре изглеждащи. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пода го сравнявам с подобни модели,а не с предишните генерации. Върху тях нямам наблюдение. Но вчера се возих в една Kia Sportage 2018 отзад пода не е равен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равния под е много голям плюс. Децата се качват и шават безпроблемно отзад :)

 

Засега открих две неща, които мога да дам като минус. 

1. Вече няма плъзгането на задните седалки. Ползвал съм го един два пъти за 3 години. Ще се преживее.

2. Аудиосистемата е под всякаква критика, мисля, че не съм имал кола с по-лошо качество на музиката. Ще се преживее :) 

 

Какво ще кажете за аудито?

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, AzSum написа:

Това не го пиши във ФБ групата,че ще стане чудо :D  

Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен.

Хора и мнения всякакви, но аз лоша дума за модел на Хонда няма да кажа, не че си нямам лична класация.

Това с отварящите се перпендикулярно задни врати си е фирмен патент и се ползва отдавна.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/8/2023 at 9:12 PM, Bizzito said:

Здравей,и аз минах от 3-та на 4-та.Аз смятам че 4-ката е доста по-удобна за каране,вози по-меко ,докато 3-ката е по-стабилна на завой но има по-твърда возия.Горенето ,едно и също,може би една идея по-ниско за 4-ката.Забелязах нещо когато си с пълна кола и на автопилот 140км на 6-та скорост иска да бутнеш 5-та на нанагорнище,мъчи се да подържа,на предната нямах автопилот .

Багажника е супер,голям и удобен.Мултимедията е ужасна,можело е да се потрудят повече.Иначе вече и праснах 5000км за два месеца,никакъв проблем.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...