reizo 4 #1 Публикувано 12 Август, 2022 Здравейте, насочил съм се към закупуване на CRV 3-та или 4-та генерация. В момента имам опция за 2 коли : -3 та генерация 2.0 I-vtec 2007 г. автоматик 5 степенен - покупка от собственик в Германия - 4-та генерация 2.0 I-vtec 2014 г. 5 степенни ръчни скорости - покупка от собственик в България. Принципно си търся автоматик 4та генерация, но конкретните автомобили, които ми предлагат са посочените по-горе. Който и модел да избера ще бъде газифициран, доколкота разбрах този мотор няма проблем с това. Може ли да кажете нещо за 4та гетерация ръчна с 5 скорости, доколкото знам автоматика е железен, но за ръчните нищо не намерих да прочета. Също така видях и мнения, че с ръчна скоростна е малко по-икономичен и малко по-пъргав. Всички коментари и препоръки ще ми бъдат от полза и предварително благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6021 #2 Отговорено 13 Август, 2022 Принципно автомата е по-икономичен извънградско спрямо ръчката, но градско е обратното, обаче си е доста по-удобен за там, както за опериране от водача, така и за комфорт усещане от пътниците. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #3 Отговорено 13 Август, 2022 (Редактирано) Едната кола е доста по-нова, но не казваш с какъв пробег са. Все пак аз бих чакал за 2014 автомат. Ръчната е по-динамичен. Петстепенният автомат е програмиран за икономия. Ако не го натискаш постоянно, за да го държиш над 4k, си заключва хидротрансформатора и държи ниски обороти, което е добре за джоба, но е дразнещо за водачи с по-динамичен стил на шофиране. Примерно на 130 км/ч е на 2.6к rpm, на 140 са 2.7к и т.н. Има една особеност, че ако колата е по-натоварена, автоматът започва да превключва на по-високи обороти, т.е върви по-добре. Другото хубаво нещо е, че двигателят се чувства много добре между 4 и 6k rpm, ако предпочиташ да натискаш. Редактирано 13 Август, 2022 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZiiRO 14 #4 Отговорено 13 Август, 2022 Шумът в 4та генерация е по-нисък, ако ти е фактор. Също и материалите на изработка са по-качествени.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6021 #5 Отговорено 13 Август, 2022 (Редактирано) Писано е много пъти - автомата държи възможно ниски обороти на мотора при непроменящ си натиск на педала за газта. Реагира спокойно при плавното и натискане, а при рязко (а не силно и до ламарината) сваля каквото трябва от предавките, за да вкара мотора в средни обороти. Така работи от деситилетия и на всички модели. Просто трябва да му се изучи маниера и тогава може много. Редактирано 13 Август, 2022 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reizo 4 #6 Отговорено 17 Август, 2022 Последно след няколко огледа се насочих твърдо към 4та генерация с 5 степенен автоматик, ако ми стигнат силите и излезе подходящ модел може и фейслифта след 2015 г. Доста по-добре изглежда, а и годините разлика са доста. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #7 Отговорено 18 Август, 2022 Освен годините има и други положителни неща, които в момента не отчиташ. Добър избор правиш според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #8 Отговорено 8 Февруари, 2023 Все пак да кажа за архива, понеже минах от 3 генерация на 4. 4 е съвсем друга кола, няма нищо общо с 3 генерация. Обезшумена е много добре, стъпва по-стабилно на пътя и вози по-хубаво, някакси е по-бемна, а багажникът със сигурност е по-голям, но не за сметка на вътрешното пространство. Много хора се изказват че 2.0 бензин не върви. Според мен си върви много добре. С ръчна ск. кутия съм, за автомата не мога да кажа, но го дават по-бавен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6021 #9 Отговорено 9 Февруари, 2023 (Редактирано) Емии, ЧЕСТИТО! Няма как да не е по-добре, освен че е по-красавец. Но по, вече Ти ще кажеш, включително по-обстойно сравнение. Редактирано 9 Февруари, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 612 #10 Отговорено 9 Февруари, 2023 Чесито! На много приятни места да те закара. И аз гледах 4-та генерация ама зад океана заради 2,4 мотора. И от многото изисквания - да е автомат (там други няма), да има кожа, навигация... и хоп видях Акурата. Тя стандартно си е с кожа, подгрев на седалките... и 6 те цилиндъра предполагаха яко вървене. Съпоставка със стратото ми ЦР-В K20A4 не видях смисъл да правя. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6021 #11 Отговорено 9 Февруари, 2023 (Редактирано) Off Topic Е, то общото между 2-те е само приблизително еднаквото контактното петно с асфалта. Редактирано 9 Февруари, 2023 от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #12 Отговорено 9 Февруари, 2023 На 13.08.2022 г. at 0:55, reizo написа: Може ли да кажете нещо за 4та гетерация ръчна с 5 скорости Това да не някакъв лапсус, има ли 5-степенна ръчна кутия? Не са ли всички 6-степенни? По отношение разликите м/у 3-та и 4-та ген. - за мен най-съществена е разликата в просвета (около 1,5 см. е по-ниска 4-та), но ако няма да я вкарваш в по-тежки терени и не те бърка, това може да е плюс за пътното поведение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #13 Отговорено 10 Февруари, 2023 На 9.02.2023 г. at 8:22, ceco_accord написа: Няма как да не е по-добре, освен че е по-красавец. Това не го пиши във ФБ групата,че ще стане чудо Там 4-та генерация е най-грозната от всички. Много се забавлявам. Мисля да ходя на психолог да проверя какво сбъркано има в ценностната ми система, че я намирам за най-красивото Cr-V досега Инак вече съм го писал на 4ката има 576 литра при вдигнати седалки, която я прави с най-голям обем на багажник в своя клас. Сравнявал съм с RAV4, X3, CX5. Няма да говоря за останалите предимства, но ще споделя 2 които забелязах и не са много известни. Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #14 Отговорено 10 Февруари, 2023 преди 13 минути, AzSum написа: Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен. При 3-та е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #15 Отговорено 10 Февруари, 2023 И аз отчитам, че е много голям багажникът и първенец при конкуренцията. За вратите не знаех, а подът не е ли равен или почти и при старите Црв? Това за мен е наистина много яка екстра, даваща повече комфорт на краката. Иначе забелязал съм, че е по ниска от предишните и че при бензиновите крайните гърнета провисват, а и не ги намирам за добре изглеждащи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #16 Отговорено 10 Февруари, 2023 Пода го сравнявам с подобни модели,а не с предишните генерации. Върху тях нямам наблюдение. Но вчера се возих в една Kia Sportage 2018 отзад пода не е равен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #17 Отговорено 10 Февруари, 2023 (Редактирано) Равния под е много голям плюс. Децата се качват и шават безпроблемно отзад Засега открих две неща, които мога да дам като минус. 1. Вече няма плъзгането на задните седалки. Ползвал съм го един два пъти за 3 години. Ще се преживее. 2. Аудиосистемата е под всякаква критика, мисля, че не съм имал кола с по-лошо качество на музиката. Ще се преживее Какво ще кажете за аудито? Редактирано 10 Февруари, 2023 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6021 #18 Отговорено 11 Февруари, 2023 (Редактирано) Преди 16 часа, AzSum написа: Това не го пиши във ФБ групата,че ще стане чудо Вратите се отварят почти на 90 градуса и пода отзад е равен. Хора и мнения всякакви, но аз лоша дума за модел на Хонда няма да кажа, не че си нямам лична класация. Това с отварящите се перпендикулярно задни врати си е фирмен патент и се ползва отдавна. Редактирано 11 Февруари, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VSB 2 #19 Отговорено 22 Февруари, 2023 On 2/8/2023 at 9:12 PM, Bizzito said: Здравей,и аз минах от 3-та на 4-та.Аз смятам че 4-ката е доста по-удобна за каране,вози по-меко ,докато 3-ката е по-стабилна на завой но има по-твърда возия.Горенето ,едно и също,може би една идея по-ниско за 4-ката.Забелязах нещо когато си с пълна кола и на автопилот 140км на 6-та скорост иска да бутнеш 5-та на нанагорнище,мъчи се да подържа,на предната нямах автопилот . Багажника е супер,голям и удобен.Мултимедията е ужасна,можело е да се потрудят повече.Иначе вече и праснах 5000км за два месеца,никакъв проблем. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове