Yozko 4 #1 Публикувано 22 Юни, 2022 (Редактирано) Здравейте колеги. От както съм купил акорда( 2001, 1.8 136кс) най-отгоре на капака на клапаните и по-точно около болтовете имам омасляване. Досега не бях обръщал внимание на този проблем, но в момента имам време и съм решил да се опитам да поправя този проблем ако въобще е възможно. Та въпросът ми е какво трябва да се смени под капака за да спре това омасляване. ПС става въпрос за f18b2 двигател Редактирано 22 Юни, 2022 от Yozko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 22 Юни, 2022 Под главите на болтовете има гумички за уплътнение, явно са се спекли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #3 Отговорено 22 Юни, 2022 (Редактирано) https://honda-europe.epc-data.com/accord/2001_5mt/2528/engine/E__0901/?p=20&fromMap=1 и https://honda-europe.epc-data.com/accord/2001_5mt/2528/engine/E__0901/?p=8&fromMap=1 и https://honda-europe.epc-data.com/accord/2001_5mt/2528/engine/E__0901/?p=5&fromMap=1 Редактирано 22 Юни, 2022 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #4 Отговорено 22 Юни, 2022 30 minutes ago, kvd74 said: Под главите на болтовете има гумички за уплътнение, явно са се спекли. Това някакви специални гумички ли са? Откъде мога да си намеря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 22 Юни, 2022 Ами, имат някакъв специален профил, малко като конус са отдолу. Търси в авточасти магазините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #6 Отговорено 23 Юни, 2022 Имай предвид, че гарнитурите, които продават, са по-ниски от оригиналната и болтовете не могат да уплътнят добре капака на клапаните, тъй като опират в края на резбите. При мен сложиха силикон, заедно с гарнитурата и чак тогава спряха да се омасляват болтовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 23 Юни, 2022 (Редактирано) Пробвай да вземеш оригинални но Бултрако,дал е колегата номерата им. Другия начин е купуваш комплект с гарнинурата капак клапани. Ето такива са,според мен специфични нама да ги има в магазин обикновен. Редактирано 23 Юни, 2022 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #8 Отговорено 24 Юни, 2022 (Редактирано) На общата снимка, пък и на другите някакъв драстичен проблем не се вижда, да не се вкараш във филм. Но ако ти се занимава, колегата Дандилов ти е дал какво точно и как от Amayamata. Може и от Бултрако ( където подстригват откъм челото ). Не се занимавай с измислени уплътнители само да не береш ядове. Редактирано 24 Юни, 2022 от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #9 Отговорено 24 Юни, 2022 (Редактирано) Предимно съм му дал ОЕМ номерата на частите, чрез които ги да търси в гугъла. Може да са и заместители. хем са по-евтини, хем ги има навсякъде. Може да си ги сменя, когато поиска. Ето и на целият комплект, ако излезе някъде: 12310-PDA-E00 ... а който търси - намира... Редактирано 24 Юни, 2022 от dandilov 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #10 Отговорено 25 Юни, 2022 On 6/22/2022 at 4:14 PM, kvd74 said: Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми. Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 322 #11 Отговорено 25 Юни, 2022 16 hours ago, dandilov said: Предимно съм му дал ОЕМ номерата на частите, чрез които ги да търси в гугъла. Може да са и заместители. хем са по-евтини, хем ги има навсякъде. Може да си ги сменя, когато поиска. Ето и на целият комплект, ако излезе някъде: 12310-PDA-E00 ... а който търси - намира... еее чак пък и с капака, много дебело става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #12 Отговорено 26 Юни, 2022 Чак за капак не съм се засилил 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #13 Отговорено 3 Юли, 2022 On 6/25/2022 at 9:34 AM, Yozko said: Тези съм си ги харесал от motointegrator. Дано да нямам проблеми. Не е кой знае какво, но след малко по-дълъг пробег се появява петно и ме дразни много. Тази гарнитура протече след 4 хил км. Доволен съм от Виктор Рейнц. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #14 Отговорено 2 Март, 2023 На 23.06.2022 г. at 9:46, tonywoolf написа: Имай предвид, че гарнитурите, които продават, са по-ниски от оригиналната и болтовете не могат да уплътнят добре капака на клапаните, тъй като опират в края на резбите. При мен сложиха силикон, заедно с гарнитурата и чак тогава спряха да се омасляват болтовете. Попаднах на тази стара тема и искам да потвърдя писаното от колегата по-горе. За 7 години съм правил лично 7 реглажа на клапаните на акорда и поради една или друга причина избирах гарнитура Herth+Buss, уж като по-читава марка заместител като съм я сменял през реглаж горе долу. Да ама още със слагането почваше омасляване около болтовете и го отдавах на техните гумени шайби, тъй като са оригиналните и са кокал. Миналата година сложих за проба Elring поради липса на другата и о чудо, вече 3000км двигателят изглежда така. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #15 Отговорено 13 Март, 2023 До майсторлък опира работата. Случайно проверявам оня ден мотора и хоп единия болт на капака въобще не е навит и затегнат докрай. Силиконяда по гарнитурата има колкото за ци..те на изгряваща чалга звезда ама то си тече ли тече.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове