Jump to content
Ppetkow900

Хонда Акорд 10

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Предстои ми покупка на Хонда Акорд десета генерация от Канада. Бих искал да попитам как стои въпроса с резервните части (части за купе, обслужване и тн.), тъй като знам, че тези коли не са за европейския пазар. Дали нашия представител на Хонда тук в София ще изпитва трудност с облсужване и смяна на части на колата? Ако трябва да се смени броня или калник дали ще могат да го направят в Бултрако?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, добре дошъл и честито за избора!

Най-добре е да питаш Бултрако, но има и други колеги тук, които карат "американци", та вероятно ще споделят опит.

Иначе някои от вносителите на коли от щатите предлагат и намиране на необходимите части за замяна на повредените, но това с твоя търговец трябва да обсъдиш. Като я подкараш и регистрираш тук, другото са консумативи с които едва ли ще има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Спрял съм се на 2.0 турбо мотора туринг версията. Това ми е първата Хонда... Все бмв-та са ми били в живота... Та си е чист комплимент за марката щом толкова години нищо друго освен бмв не ми харесваше :D Най-много ме притеснява ако се чукне броня, врата или нещо друго дали може да се подмени в Бултрако или има и други места в София... Предполагам всичко може все пак сме 21-ви век :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Ppetkow900 написа:

Ако трябва да се смени броня или калник дали ще могат да го направят в Бултрако?

Ще могат, ама ти няма да искаш. В момента чакам една част за Акорд 10 от тях, че ми трябваше по спешност. Пропорцията, която съм хванал като общо валидна за цената е гледаш в hondapartsnow.com в долари и умножаваш по 5 за крайна цена в лева с ДДС.

 

преди 43 минути, Ppetkow900 написа:

обслужване

Масленият филтър е стандартен, за купето - също. Въздушният - взимаш K&N панелен и само му правиш почистване.

 

Ако става дума за 1.5 двигател, маслото за CVT кутията също не е проблем. Неочаквано трудно обаче се оказва набавянето на ATF Type 2.0 за 10-степенната кутия на 2-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек ако е 200 долара една част излиза хиляда лв? И колко време отнема като чакане за доставка на част? Предполагам ако не се прави нещо със спешност като облужвания и тн може да се предвиди и да се поръча от по-рано. Малко ли са хората, които карат такива Акорди в БГ? Понеже из София не съм видял и 1 на живо до сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 - 3 из БГ, но в този форум ти ще си първият похвалил се.

Чакаме!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще се вкарам в приключение откъм доставката на части и консумативи, но пък кефа цена няма. Все пак мисля, че от към мотор трябва да имат всичко, защото това е двигателя от Type R. Изгледах и изчетох много за колата по чужди форуми. Аз като притежател на бмв-та дай Боже ще се родя с надеждна кола :D :D Има по форумите чета навъртяли над 100к мили и никакви проблеми нито с кутия, нито с двигател. Всички много доволни от колата. Особено от туринг версията с адаптивното окачване и тази 10 степенна кутията и с един хубав кулер, еър интейк и чип колата става много приятна и като вървеж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ppetkow900 написа:

Малко ли са хората, които карат такива Акорди в БГ? Понеже из София не съм видял и 1 на живо до сега

Преди два дни видях един хибрид до НСА. Има някакъв и в Юби-Ко съм чувал, но не знам кой двигател е. Ако успея да вкарам моя в пътя до Август, няма да си първия в София с такъв ти.

 

За България - имаше черен 2-ка туринг на много приемлива цена (под 50 хиляди лева) в Бургас, но от доста време го няма. Само някакви 1.5-ци.

 

Преди 1 час, Ppetkow900 написа:

Та си е чист комплимент за марката щом толкова години нищо друго освен бмв не ми харесваше

Нас комплименти ни не трябват. Ние си го знаем, че марката е убава :D

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10-ката е добра. Поправили са грешките си от 9-а генерация и е в традициите на най-добрият Акорд за всички времена - 7-ма ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
35 minutes ago, Honda_Z said:

Преди два дни видях един хибрид до НСА. Има някакъв и в Юби-Ко съм чувал, но не знам кой двигател е. Ако успея да вкарам моя в пътя до Август, няма да си първия в София с такъв ти.

 

За България - имаше черен 2-ка туринг на много приемлива цена (под 50 хиляди лева) в Бургас, но от доста време го няма. Само някакви 1.5-ци.

 

Нас комплименти ни не трябват. Ние си го знаем, че марката е убава :D

 

Пожелавам ти още следващия месец да си готов! А като награда, че съм допринесъл може да ме повозиш малко :D

Твоята фейслифтовата ли ще е, която е след 2021-ва год? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ppetkow900 написа:

Все пак мисля, че от към мотор трябва да имат всичко, защото това е двигателя от Type R.

Недей лежи на тая кълка. Най-малкото буталата са различни, както и горивната система. Отделн има и балансиращи валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми каквото - такова. В крайна сметка няма пълно щастие :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Ppetkow900 написа:

Пожелавам ти още следващия месец да си готов!

Изчака да стане 1-ви Юни, за да ми пожелаеш "още следващия месец" да е готова :D Нямам спешна работа.

 

преди 28 минути, Ppetkow900 написа:

Твоята фейслифтовата ли ще е, която е след 2021-ва год? 

Не. 2018 на 72 хиляди.

 

преди 36 минути, ceco_accord написа:

10-ката е добра. Поправили са грешките си от 9-а генерация и е в традициите на най-добрият Акорд за всички времена - 7-ма ген.

Аз грешки при 9-та не видях. Особено фейслифтов 9 туринг с лед фарове ми е по-красив от 10-та. Единствено от прагматична гледна точка, 10 е по-добър от 9, защото колата е с 10см по-къса, а багажникът е доволно по-обемен. Как става? Ами 9-та има шест цилиндров двигател, заради който е трябвало да направят двигателния кош по-голям и от там неприлично дългия размер. При 10-та всички двигатели са 4-цилиндрови и няма нужда от толкова място в общия случай. Много си харесвах 9.5-цата, гореше ми колкото сивик, а CVT-то беше най-адекватно, сравнено с другите модели, до които съм се докосвал. Откъм екстри, също за едно нещо не мога да се сетя, което 10 да има, а 9.5 - не. Ще видим де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Honda_Z said:

Изчака да стане 1-ви Юни, за да ми пожелаеш "още следващия месец" да е готова :D Нямам спешна работа.

 

Не. 2018 на 72 хиляди.

 

Аз грешки при 9-та не видях. Особено фейслифтов 9 туринг с лед фарове ми е по-красив от 10-та. Единствено от прагматична гледна точка, 10 е по-добър от 9, защото колата е с 10см по-къса, а багажникът е доволно по-обемен. Как става? Ами 9-та има шест цилиндров двигател, заради който е трябвало да направят двигателния кош по-голям и от там неприлично дългия размер. При 10-та всички двигатели са 4-цилиндрови и няма нужда от толкова място в общия случай. Много си харесвах 9.5-цата, гореше ми колкото сивик, а CVT-то беше най-адекватно, сравнено с другите модели, до които съм се докосвал. Откъм екстри, също за едно нещо не мога да се сетя, което 10 да има, а 9.5 - не. Ще видим де.

Една поправка след справка - разликата в дължината е 8мм.

4882 мм - Акорд 10

4890 мм - Акорд 9.

 

Но ширината е повече за сметка на 10.

1862 мм - Акорд 10

1849 мм - Акорд 9.

 

С всичко 10 е по-добра от 9. На килограми аналоговата версия на 2.0Т демек V6 на Акорд 9 са с разлика 80кг. С 30 литра по-голям багажник, както каза и тн... Сега вече от към екстри не знам дали има адаптивно окачване, обдухване на седалки и тн в Акорд 9, но по всичко останало е много по-добре. Така, че ще доста по-голямо удоволствието :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По дяволите, знаех, че е по-къс със сигурност, но къде съм ги видял тези 10см?! Пак няма да мога да си събера мотора в гаража, както можех със 7-цата...

 

Ето едно директно сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид маркетингова грешка и то според европейският прочит на модела.

10-ката носи спортният дух на Хонда и интериорът и е лаконичен, макар и от лесно драскаща се пластмаса. И типично е шумничка в движение, но седиш ниско и хандлингът е подобаващ, и то на макферсон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно частите - поръчвах спирачен апарат от Америка и дойде за 5 дни. Има доста афтърмаркет части на прилични цени. За едрогабаритните дано не се налага... там ще е скъпотията. Имаше налични в Полша, но не всичко. Иначе успех с покупката избора е супер! Ще се радвам да се запознаем на някоя от Софийските Акорд срещи и да я видим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да споделиш от кой сайт поръчваш частите? Аз ще ида тия дни до Бултрако да попитам как стои въпроса с тези коли. Да не стане някой да ме чукне и да чакам половин година за една врата :D Не знаех, че има Акорд срещи. Дай Боже на следващата ако ми е удобно ще дойда :) Както казах съм бмв запалянко и тъй като всеки втори в БГ има бмв там съборите са като национален празник :D :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поръчвам частите от няколко сайта

https://www.ebay.com/ - търся по парт номер

https://www.rockauto.com/en/catalog/  - от тук съм поръчвал няколко пъти като рекорда за доставка беше 3 дни (обикновено е 1 седмица с DHL)

 

От https://www.acurapartswarehouse.com/ не съм поръчвал защото нещо не ми излиза опцията за доставка до България.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядайте в https://www.facebook.com/groups/accordteambulgaria тук пускат инфо за срещите 1 месечно. Мисля че и тук във форума също имаше тема :)

Иначе и аз съм поръчвал от rockauto. За едрогабаритните не съм разпитвал в бултрако, защото не ми се пиеха хапчета за глава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Ще се присъединя щом е официално моя собственост колата. От сега все още не е редно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Plamen-CRV, @Smurfa, за rockauto през GGBG ли минавате или директно? Вероятно директно, предвид сроковете и DHL.

 

Обмитяването през DHL как се случва? Трябва ли EORI номер и нещо да се носи на място? Аз веднъж едни лайстни имах с DHL от Китай и ми се разказа играта.

 

Rockauto гледам, че имат вътрешен стоп от туринг, какъвто ми трябва и се чудех. Между другото - да, вътрешните стопове на туринг са други, защото им светят стоп-светлините. Доста масов ъпгрейд е в Северна Америка да си слагат вътрешни стопове от туринг на по-базовите изпълнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При поръчка, сайта предлага опции за доставка.

image.thumb.png.96bad253ca5d37a312e4f0dfd0f61db8.png

Когато е с тях може да е по-евтино, но няма опция за плащане на таксите по вноса.

Когато избера опцията да ми начислят таксите по вноса, аз ги плащам с поръчката и куриера ми носи нещата до адреса. Спестявам си разправиите с митницата.

image.thumb.png.59f2810ba8cbc75c80ade34059f56a82.png

На мен последната поръчка я разделиха на 2 пратки защото имат складове на няколко места.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.06.2022 г. at 9:36, ceco_accord написа:

Има 2 - 3 из БГ, но в този форум ти ще си първият похвалил се.

Чакаме!

Вчера за пръв път видях една сребриста десятка в София на кръстовището на бул. "Н. Вапцаров" и бул. "Черни връх". Емблемата и надписите по задния капак се сливаха с цвета на купето и отдалеч по стоповете я оприличих на някоя лимузина на Киа.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги, но са "бели лястовици".

В Акорд фейс групата скоро се появи 1 бела.

Виждал съм, сядал съм, чакам да пробвам туринга при случай. Общо взето модела ми харесва и специализираните медии, както и частните ревюта го тачат - в рамките на класът си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че има в мобиле, но са 1,5 двигателя с гадната кутия. Лично аз никога не бих си взел кола със CVT кутия колкото и да се кръстят някои, че са ги подобрили в новите модели и тн. Ако ми се кара скутер ще си купя скутер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 10 та серия е с 10 степенен автоматик то много ме съмнява дали е чисто Хондовския познат от предците му. Вероятно е друга разработка по класическата компановка с планетарни редуктори и другите ги съпътстващи карантии. Пък знае ли човек, може да е разработка на "ZF":D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв е - не е Хондов.

А на 1.5 мотора си е вариатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Ppetkow900 написа:

Гледам, че има в мобиле, но са 1,5 двигателя с гадната кутия. Лично аз никога не бих си взел кола със CVT кутия колкото и да се кръстят някои, че са ги подобрили в новите модели и тн. Ако ми се кара скутер ще си купя скутер.

Иди и пробвай - ще се изненадаш, дари да си предубеден негативно.

1.5 + CVT са точно като в Civic 10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз имам Хонда Акорд 10,  2.0 touring от около година и половина. Купих си я докато живеех в Канада и после си я внесох в България. Това ми е 3ти Акорд, като съм карал 7ма и 9та генерации. В Канада обслужването беше безпроблемно и евтино. Сега ще видим как ще бъде в България. Предстои ми смяна на масло, филтри и спирачна течност. В Канада това щеше да ми струва около 200 канадски долара. Тук обаче очаквам поне двойно, може и повече.

Редактирано от nkrumov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и добре дошъл, много ме кефи 10ката. С 1.5л и cvt ли е? 

За обслужването, не би трябвало да ти излезе повече. Хубаво масло се намира за 100-120лв, филтрите грубо 15-20лв, спирачната течност, може би около 70лв за 2лт. Можеш да погледнеш в общите поръчки тук във форума или доверени доставчици/магазини/сервизи и да си поръчаш. За работа сложи още 100лв грубо, не знам в Сф си е скъпо. Та пак там ще си, като в Канада 😀

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслоти и филтъра за маслото са лесни. Масления филтър предполагам е стандартен като за всяка Хонда. С въздущния е голяма драма. За акура не намирам из европата и цената с доставката става .....

image.thumb.png.99267766e3819251a18b957e879c7698.png

Алтернативата е K&N

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, nkrumov написа:

 В Канада това щеше да ми струва около 200 канадски долара. Тук обаче очаквам поне двойно, може и повече.

Ако отидеш във фирмен сервиз очакванията ти ще се оправдаят напълно, бъди сигурен.

Тези 200 $ я стигнат я не, само за консумативите.  За труда спор няма, нашите майстори са най-големите и техния труд се заплаща достойно, особено във фирмените сервизи където двама трима техници хранят 1-2 приемчици, 2-3 склададжии, 1-2 началници, 2-3 собственици, 2 души охрана и 1 куче минимум. като сложим и сметките за ток, вода и други, няма как сметките да не са поне 2 пъти по-високи от  европейските, пък къде е Канада? години назад. 

Сори за сарказъма! но като се сблъскаш с реалността напиши отзивите си пак тук, пък дано да греша! 

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва да грешиш. Обадих се в Бултрако и ми казаха, че гаранцията на колата ми не важи тук. Обясних им, че съм първи собственик и т.н., а те ми казаха, че това не било тяхна работа, а фирмена политика за Европа. После ме поканиха да си обслужва колата при тях. Аз ги попитах каква ми е ползата от това, щом така или иначе гаранция няма, а те ми казаха, че разбитат от Хонда и било въпрос на качествено обслужване. 

Сега търся алтернативи на това "качествено обслужване". Та ще споделя опир след около месец. До тогава ще се оглеждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си от София.

Отзивите на колегите са добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено в Бултрако цената ще е солена, но тук говорим за не сложна процедура, така че имаш избор в София. Ако държиш да си избереш консумативите лично, а и да спестиш някой лев, съм сигурен, че все пак сметката ще излезе близка до това което си свикнал да плащаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nkrumov

Въздушният филтър ти е 2358 на MANN. Тук имаш избор между FP2358 (около 40лв), който е антибактериален и CUK2358 (около 28лв), който е само с активен въглен.

За въздушен слагаш 33-5074 на K&N и само му правиш профилактика.

Маслото е 0W20, като аз взимам оригинално от Германия от общите поръчки. Масленият филтър е стандартен. Тези дни ще си го сменям (сам).

 

Най-сложно е с намирането на ATF type 2.0 за скоростната кутия. Бултрако нямат възможност да доставят, usshopr отказват да докарат (и едните и другите поради една и съща причина, предполагам) и остава само GGBG като опция. Докато се прежаля да поръчам, вдигнаха тарифата на 25лв/кг, а си трябват 5 кварта. В момента има някаква драма с намирането на брандирано Хонда масло ATF type 2.0. В ebay има един продавач от Щатите, който предлага брандирано за Acura. Писал е, че е съвместимо с Хонда, както и ме увери повторно на лични. Единствено ме притесняват GGBG, които не бяха много категорични, дали може или не може, само не трябвало да има стикери, че е запалимо. Не ми се иска да съм го платил и да рискувам да го задържат на границата, но няма и голям избор.

 

Чисто нови, оригинални, неразпечатани текстилни стелки с "ДОТ" 21 трябват ли ти? :D

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за инфото. Ще се опитам да свърша всичко в следващите няколко седмици и ще споделя опит, но да, не е най-сложното обслужване. Колата е на 15 хил. км и всичко тепърва предстои. 

Мерси много за офертата за стелките, но съм добре оборудван засега 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чувствай се поканен на Хонда Акорд срещите в София. Ако си падаш по такива събирания ще се радваме да обменим опит и да видим Туринга :)

Със сигурност ще ти препоръчаме и някое друго местенце за обслужванията. Аз карам Акорд 9 Туринг и засега не съм имал никакви проблеми със части и обслужване.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2022 г. at 17:02, Honda_Z написа:

usshopr отказват да докарат (и едните и другите поради една и съща причина, предполагам) и остава само GGBG като опция

 

Потвърждавам, на мен наскоро ushoppr отказаха да ми доставят едно трансмисионно масло от Rockauto/САЩ. Поръчах през GGBG и пристигна за един месец без проблеми, като ми казаха същото нещо за стикерите.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...