Jump to content
Legal

Някой с отзиви за HONDA CROSSTOUR EX? Или Лексус Rx450 2013г.?

Recommended Posts

Преди 1 час, Drone написа:

Можеш да питаш и @pepur за лексус, той ги знае доста

Точно така, даже и в момента има няколко лекса за продажба. Това е човекът, който може да ти намери читав RX от Европа. Или поне да те ориентира за модела - варианти, проблеми, цени и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Legal написа:



А, лесуса, е ударен, ще ми излезе не повече от 25000 лв с превоза, технотеста и изчукване на ламарините.
Такава е и схемата с Хондата.
Доста на сметка излизат.
Тук, според мен, кола от този клас, на тези км, ме мога да намеря....... или??


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

 

Колега ако нямаш нужда от SUV с каквото впечатление оставям наблегни на кросстура, това е колата щом и двете са от Щатите.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, де кво става, ако някой му строши фара на някой паркинг ? Тогава какво правим ? 

Явно се гледа по-премиум клас, та CR-V 1.5 от 2018+ отпада. Пък и то си е шумнично със 140, иначе седалките са му удобни.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Кростур(почти костур :))) не съм имал взимаме-даване ,но съм се срещал с някои и друг Лекс. Нещо което ще Ви е любопитно (относно разхода на гориво)-миналата седмица издадох една Легенда до клиент. Прехода беше малко под 200км, средният разход бе 8.7литра ,по същият маршрут със Рх450 съм правил 7-7.3литра. Ефективността на хибриден автомобил е навсякъде. Относно комфорт,ако седалките на Кростура се доближават до тези на Легендата значи е много близък. Кожата на Лекса е доста по мека,но и тънка(по лесно се наранява) ,вече позиция на седене и видимост е индивидуално според мен. Тези цени които споменавате са непосилни за "нормален" Европейски внос. Има малки разлики и недостатъци при Уса/ Канада вноса,но ако Ви е приоритет цената то тогава се оправдава разбира се. Съвсем обективно само искам да споделя,че няма друга Хонда до 2011-12год освен Легенда която да се сравни частично с комфорта и обезшумяване при Лексус. Не искам да пораждам спор,а просто които чете да си нахвърля "отметки :))" ,не говорим за Ютуб ревюта а минати километри на различни модели. Проходимостта на Рх е достатъчна, дори и само с ел.мотора на задният мост (няма кардан). 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леджънд, особено фейслифта, е също толкова проблемен с поддръжката, колкото и кростура. Най-вече тенекии и окачване(тука го рециклираме, щото пак сме си надценили възможностите и 650 левов носач се сменят с асистенция на кардиолог). Продажбите и на двете са несравнимо ниски в сравнение с ширпотребата на Лексус РХ серията). И двете хонди са си бутикови автомобили у Европата. Иначе високата позиция на седене е много удобна за дълъг път. Дори и леджънд да е, пак си седнал все едно на земята, като всяка Хонда седан/купе/комби. И някакси не мога да навържа 5 метрови седани/комбита със хубав хендлинг, както коментират някои хора. Аз да не казвам голяма дума, но на ниска кола няма да се върна повече, както и на ръчна скоростна кутия. Акорда си го държа, но като се кача на него съм седнал все едно на замята и ме изморява повече на дълъг път. Мнението относно комфорта си е поглед от собствената ми камбанария разбира се, но не един, или двама върли фенове на ръчката/седене на земята/дизела познавам дето като са сменили концепцията/лагера и са си променили коренно виждането. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението на @pepur има значение, защото са минали всякакви коли през него.

Ледженда си е просто добър седан със супер хандлинг, но ако това не е приоритет на автора на темата, Лекса е с по-подходящ багажник за задаващото се бебе. Другото даже не е спор - съвсем различни коли са, без личен тест не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с по-голямото семейство съм го пропуснал. В този случей мисля, че Лексът бидейки по-висок вътре, и с повече височина в багажника мисля, че е по-конфортен за голямо семейство. Също така , я няма гърбицата на пода задния ред, което на мен ми дава приятно усещане и пространство. Иначе и колегите са прави, няма да я мислиш толкова ако ти счупят фара или стъклото, това си е спокоен сън. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, jijane написа:

..., но не един, или двама върли фенове на ръчката/седене на земята/дизела познавам дето като са сменили концепцията/лагера и са си променили коренно виждането. 

Нормално е човек през годините да отрича ту едната, ту другата крайност.

Аз нямам против да седна на земята и да се позабавлявам "ръчкйки" Сивика (без хидравлика), но това си е за малко. На дълго пътувам в креслото.

И не ме кефи да не виждам през предния (ако е камион / бус / ван / джип), но добре че е там за малко.

А от всеки жип винаги има по-висок и да се кандилкам само за да виждам над колите ми е рано. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

само за да виждам над колите ми е рано

В конкретния случай въпросът не опира до това, а до позата на шофьора. Аз поне така го разбирам.

На мен също ниските коли са ми проблем.

Предпочитам тапицираната пейка на моето CR-V, пред коженото кресло на Акорда на съпругата ми. След по-малко от час каране на Акорда не мога да се разпъна, заболява ме кръста. Със CRV-то не ме боли, ако ще цял ден да не слизам от него. В момента карам служебен ван Спринтер. Преди това 4г карах камиони. Същата история - не ме боли кръста. Е, понякога ме боли, ама не е от каране, а от 2-та тона, които съм товаро-разтоварил. :D

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е от седалката, а от позата - съгласен съм.

Торс и подбедрици са в аналогична поза, но от колената надолу при ниските коли краката са напред, а при високите са надолу. Това оказва влияние на кръста, заради нервите и сухожилията. А и колкото по вертикален е гръбнакът, толкова е по-близо до нормалното си положение.

Населението в Европа застарява. Не случайно СУВ-четата стават популярни.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...