stonehard 0 #1 Публикувано 27 Декември, 2021 Здравейте.Колата ми губи ток за оклоло 30часа и то когато колата си реши за година 3-4 пъте и се принуждавам да махам клемата на акумулатора всяка вечер.нямам блутут нямам медия нямам подгрев,абсолютно опростена е.по две седмици стои в сервизи на различни места в бг и няма проблем взема си я и на другия ден нямам ток.ПОМОЩ МОЛЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 162 #2 Отговорено 27 Декември, 2021 Най-лесното, което можеш да направиш е: слагаш ампер клещи на кабела към акумулатора и ако има утечка, започваш да махаш бушони, един по един, докато не откриеш онзи зад който е утечката. После, като разбереш за кои системи е този предпазител, почваш тях да отмяташ. Успех! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #3 Отговорено 27 Декември, 2021 Като писа, че нямаш блутут - в смисъл, че нямаш опция свободни ръце за телефонни разгори или не ползваш някой трансмитер с блутут? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #4 Отговорено 28 Декември, 2021 (Редактирано) Самият модел няма вграден блутут и медия Редактирано 28 Декември, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 28 Декември, 2021 (Редактирано) В тези сервизи само стои ли,какво правят в тях. Ти правиш нещо което там не правят ,за да има такава утечка. Акумулатора проверяван ли е но ти да си видял да го праверяват. Забелязал ли си дали то прави в товя влажно време или не. Редактирано 28 Декември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #6 Отговорено 28 Декември, 2021 преди 11 минути, CARPERA написа: Ти правиш нещо което там не правят ,за да има такава утечка. Предполагам, че колегата може да не заключва колата (особено, ако я държи в собствен гараж), докато в сервизите я заключват, при което всички системи заспиват и се намалява значително консумацията на ток (мисля, че колегата @docev бе писал за това, моля да ме извини, ако греша). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #7 Отговорено 28 Декември, 2021 Преди 6 часа, CARPERA написа: В тези сервизи само стои ли,какво правят в тях. Ти правиш нещо което там не правят ,за да има такава утечка. Акумулатора проверяван ли е но ти да си видял да го праверяват. Забелязал ли си дали то прави в товя влажно време или не. Акумулатора е проверяван с товарна вилка, няма проблем.сложих друг акумулатор нов след 30 часа пак нямаше ток.и този проблем го прави когато си реши автомобила.предпоследно го направи май месец стоя в сервиз 20 дена без да направи проблема.сега го направи декември пак я занесох но в друг по реномиран сервиз и пак нищо.за 12 дена никакъв проблем.взех си я на 23 декември и на 25-ти сутринта нямаше ток.предположих че е от влажното време къпаха я умишлено караха я и не и не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #8 Отговорено 28 Декември, 2021 Преди 6 часа, emod написа: Предполагам, че колегата може да не заключва колата (особено, ако я държи в собствен гараж), докато в сервизите я заключват, при което всички системи заспиват и се намалява значително консумацията на ток (мисля, че колегата @docev бе писал за това, моля да ме извини, ако греша). държа я на вън и я заключвам.знам че системите заспиват 20 сек.по късно.обмислям вариянта да я прибирам в гараж и да не я заключвам за да видя какво ще стане,но тя го прави когато си иска и това би ми отнело много месеци.идеята е дали се е сблъсквал някой с такъв проблем и да ме насочи къде да си търся проблема.определено трябва да си купя ампер клещи и да направя тестовете с премахването на бушони един по един когато е налице проблема.защото докато я занеса на сервиз и тя решава че няма да прави утечки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 162 #9 Отговорено 28 Декември, 2021 Може и без клещи - само с уреда. За целта махаш минуса от акумулатора и между тях слагаш уреда на 10А (примерно). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #10 Отговорено 28 Декември, 2021 Тук ми намирасва на някой кабел с нарушена изолация. Много трудно откриваем проблем. Проверете масите на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #11 Отговорено 28 Декември, 2021 Алармата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #12 Отговорено 29 Декември, 2021 Преди 21 часа, Emicha написа: Алармата... нямам аларма,нямам блутут,нямам медия.нищо нямам разберете и ток нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 29 Декември, 2021 При Ахмед, ходи ли да замери? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #14 Отговорено 29 Декември, 2021 Преди 3 часа, stonehard написа: нямам аларма,нямам блутут,нямам медия.нищо нямам разберете и ток нямам Едва ли нямаш фабрична, но щом казваш ще се съглася. Да не ти дава проблем клемореда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #15 Отговорено 30 Декември, 2021 (Редактирано) 11 hours ago, stonehard said: нямам аларма,нямам блутут,нямам медия.нищо нямам разберете и ток нямам Как отваряш колата,откючваш вратата като пъхаш ключа ли. Кое изпълниние на 3та генерация е твоята. Дори обикновено радио ако е сменано и вързяно неповилно може да направи беля. Как установи че нямаш блутут. Редактирано 30 Декември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #16 Отговорено 30 Декември, 2021 А случайно да имаш монтиран теглич? Другото което е всички светлини(крушки) по автомобила функционират ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #17 Отговорено 30 Декември, 2021 Преди 5 часа, CARPERA написа: Как отваряш колата,откючваш вратата като пъхаш ключа ли. Кое изпълниние на 3та генерация е твоята. Дори обикновено радио ако е сменано и вързяно неповилно може да направи беля. Как установи че нямаш блутут. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #18 Отговорено 30 Декември, 2021 С централно я отключвам но нямам аларма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #19 Отговорено 30 Декември, 2021 За тези които искат да ми помогнат това ми е номера 0878424742. Свилен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #20 Отговорено 30 Декември, 2021 8 hours ago, stonehard said: С централно я отключвам но нямам аларма Точно това ти е заводската аларма в ключа има и чип за имобилайзера. Не трябва да бипка и да светят стопове та да е аларма. Та провери я. On 12/29/2021 at 8:50 PM, docev said: При Ахмед, ходи ли да замери? Ето и колегата ти е дал при кого да отидеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stonehard 0 #21 Отговорено 31 Декември, 2021 Преди 9 часа, CARPERA написа: Точно това ти е заводската аларма в ключа има и чип за имобилайзера. Не трябва да бипка и да светят стопове та да е аларма. Та провери я. Ето и колегата ти е дал при кого да отидеш. И при него ходих,тогава не го направи проблема.три седмици стоя в Разград май месец.няма проблем.две седмици стоя в Русе сега декември пак няма проблем.взех си я от Русе на 23-ти и на 25-ти неможах да запаля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #22 Отговорено 31 Декември, 2021 (Редактирано) @stonehard Проблема ти е направо митстерия две седмици в сервиз, нищо на теб на втория ден и става. Нещо правиш ти,което те не правят и това става. Включваш ли нещо в запалката. Наистина си вземи уред с който да хванеш утечката. Поне ще имаш насоки ако махаш бушоните,от къде е,щом единствено при теб става. Редактирано 31 Декември, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6163 #23 Отговорено 31 Декември, 2021 Това може и никога да не се открие. Има някъде хлабава връзка на клема, или студена спойка и може да се предизвика от амплитудни промени в температура, влажност или вибрация. Но трябва да се търси! Изпит акумулатор за денонощие си е голям консуматор. При мен самопроизволно сработваше релето за отваряне на багажника от бутончето на вратата и лампичката го бе изпила. След зареждане на акумулатора се наложи на другия ден да пътувам и той се отвори в движение няколко пъти. На 1 бензиностанция спрях да го затворя за пореден път и в тишината чух как си щтрака реленцето. В сервиза разтапицираха вратата и нищо не откриха, но от тогава не се е еб@вало, но и аз го държа блокирано от бутончето в жабката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 162 #24 Отговорено 31 Декември, 2021 Quote Но трябва да се търси! И аз мисля, че е време! Spoiler 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1577 #25 Отговорено 31 Декември, 2021 Видях, че си писал тук Нямам представа, как е при 3-та ген, но ... Когато купих моето прифейсово CR-V 2, имах проблем с фабричната аларма. Взех колата само с един-единствен, афтърмаркет ключ и без дистанционно. Централното си работеше с ключа. Забелязах, че антитефт лампата продължава да мига след кото запаля. Освен това не ми работеха задната чистачка и плафоните в купето. При откл/закл с ключа не мигаха аварийните, както би трябвало. Утечки на ток намаше. Разбрах, кой е предпазителя за задната чистачка, който се иказа, че е и за плафоните. Намира се в кутията в двг отсека и естествено липсваше. Сложих нов и алармата веднага се разпищя. Сирената е в багажника, под лявата странична кора. Купих си дистанционно и си платих обучаване в местния Хонда дилър. Антитефт лампата я угасиха (не знам как) но казаха, че не могат да деактивират заводската аларма. Реших проблема драстично - отрязах кабела на сирената. Сложих нов "бушон" и всичко заспа. От тогава, започва 8-ма година съм със същия акумулатор и няма утечки. Плафони, чистачка, дистанционно, всичко си работи. Тааа, да се върнем тук На 30.12.2021 г. at 10:40, stonehard написа: С централно я отключвам но нямам аларма Няма начин колата да е излязла от завода без аларма. Заводската аларма е т.нар. "тиха аларма". Задейства се само при разбиване на колата. Виж разказа, който съчиних дали има нещо общо с твоя проблем. После - бутонът за палене на плафона в багажника ми играе номера. Не винаги работи. Отключвам колата с дистанционното, отварям багажника и плафонът не светва. След секунди колата се заключва сама. Това не се случва винаги, ту работи, ту не работи. Мисълта ми е, че ти имаш проблем, който се случва чат-пат. Нещо някъде, понякога не сработва, или дава дефект (например окъсява някоя ел.верига) и ти "точи" акумулатора. Разрешаването на проблемът ти явно опира до намиране на много добър ел.техник. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #26 Отговорено 31 Декември, 2021 Има има .... начин. Зависи от обурудването. За Острова всичките са с Аларма. Другите - по избор при покупка. 3-та генерация си има драми с тея аларми. Писал съм и в друга тема.... Дори едното не палеше от активираната (дефектирала) аларма която забиваше и пречеше на нормалната комуникация на компонентите. Колкото повече електроника, толкова повече ядове. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1577 #27 Отговорено 31 Декември, 2021 (Редактирано) Off Topic Преди 1 час, docev написа: За Острова всичките са с Аларма. Другите - по избор при покупка Навремето бех мнооооого учуден, защо чисто нова кола в България струвааше с £2000 по-малко от същата в Англия. После разбрах. Преди 1 час, docev написа: Колкото повече електроника, толкова повече ядове. Ъхъ! Най-великата екстра в 18-годишното ми возило е НЕработещия климатик. Щото ме вози само до и от работа. През работно време, до лани, карах камион с повече екстри, отколкото всичките ми Хонди взети заедно. Редактирано 31 Декември, 2021 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #28 Отговорено 31 Декември, 2021 (Редактирано) Като вчера 4 Ген фейс с кейлес: -Закъсахме тук никой не може да помогне пътната помощ идва, може ли да ти я докараме да погледнеш. 10 мин по тел. това направихте ли онова направихте ли сменихте ли батерията в ключа.... да да да. ОК. след 1 час понеже са на 45+ км от Русе, прибирам се и чакат пред ателието. Поглеждам , ей наистина нищо, а ток има. Вземам дигностиката и викам : Откачахте ли АКБ. - Не . Откачам чакам закачам И.... щтрак всичко тръгва. Как се прави това със скритото съдържание? 😮 Редактирано 31 Декември, 2021 от docev 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове