Jump to content
stonehard

Губи ток.ПОМОЩ

Recommended Posts

Здравейте.Колата ми губи ток за оклоло 30часа и то когато колата си реши за година 3-4 пъте и се принуждавам да махам клемата на акумулатора всяка вечер.нямам блутут нямам медия нямам подгрев,абсолютно опростена е.по две седмици стои в сервизи на различни места в бг и няма проблем взема си я и на другия ден нямам ток.ПОМОЩ МОЛЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното, което можеш да направиш е: слагаш ампер клещи на кабела към акумулатора и ако има утечка, започваш да махаш бушони, един по един, докато не откриеш онзи зад който е утечката. После, като разбереш за кои системи е този предпазител, почваш тях да отмяташ.

Успех! 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като писа, че нямаш блутут - в смисъл, че нямаш опция свободни ръце за телефонни разгори или не ползваш някой трансмитер с блутут?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самият модел няма вграден блутут и медия

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тези сервизи само стои ли,какво правят в тях.

Ти правиш нещо което там не правят ,за да има такава утечка.

Акумулатора проверяван ли е но ти да си видял да го праверяват.

Забелязал ли си дали то прави в товя влажно време или не.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, CARPERA написа:

Ти правиш нещо което там не правят ,за да има такава утечка.

Предполагам, че колегата може да не заключва колата (особено, ако я държи в собствен гараж), докато в сервизите я заключват, при което всички системи заспиват и се намалява значително консумацията на ток (мисля, че колегата @docev бе писал за това, моля да ме извини, ако греша). 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, CARPERA написа:

В тези сервизи само стои ли,какво правят в тях.

Ти правиш нещо което там не правят ,за да има такава утечка.

Акумулатора проверяван ли е но ти да си видял да го праверяват.

Забелязал ли си дали то прави в товя влажно време или не.

Акумулатора е проверяван с товарна вилка, няма проблем.сложих друг акумулатор нов след 30 часа пак нямаше ток.и този проблем го прави когато си реши автомобила.предпоследно го направи май месец стоя в сервиз 20 дена без да направи проблема.сега го направи декември пак я занесох но в друг по реномиран сервиз и пак нищо.за 12 дена никакъв проблем.взех си я на 23 декември и на 25-ти сутринта нямаше ток.предположих че е от влажното време къпаха я умишлено караха я и не и не

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, emod написа:

Предполагам, че колегата може да не заключва колата (особено, ако я държи в собствен гараж), докато в сервизите я заключват, при което всички системи заспиват и се намалява значително консумацията на ток (мисля, че колегата @docev бе писал за това, моля да ме извини, ако греша). 

държа я на вън и я заключвам.знам че системите заспиват 20 сек.по късно.обмислям вариянта да я прибирам в гараж и да не я заключвам за да видя какво ще стане,но тя го прави когато си иска и това би ми отнело много месеци.идеята е дали се е сблъсквал някой с такъв проблем и да ме насочи къде да си търся проблема.определено трябва да си купя ампер клещи и да направя тестовете с премахването на бушони един по един когато е налице проблема.защото докато я занеса на сервиз и тя решава че няма да прави утечки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без клещи - само с уреда. За целта махаш минуса от акумулатора и между тях слагаш уреда на 10А (примерно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ми намирасва на някой кабел с нарушена изолация.

Много трудно откриваем проблем.

Проверете масите на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Emicha написа:

Алармата... 

нямам аларма,нямам блутут,нямам медия.нищо нямам разберете и ток нямам

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ахмед, ходи ли да замери?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, stonehard написа:

нямам аларма,нямам блутут,нямам медия.нищо нямам разберете и ток нямам

 

Едва ли нямаш фабрична, но щом казваш ще се съглася.

Да не ти дава проблем клемореда ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
11 hours ago, stonehard said:

нямам аларма,нямам блутут,нямам медия.нищо нямам разберете и ток нямам

 

Как отваряш колата,откючваш вратата  като пъхаш  ключа ли.

Кое изпълниние на 3та генерация е твоята.

Дори обикновено радио ако е сменано и вързяно неповилно може да направи беля.

Как установи че нямаш блутут.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да имаш монтиран теглич? Другото което е всички светлини(крушки) по автомобила функционират ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, CARPERA написа:

Как отваряш колата,откючваш вратата  като пъхаш  ключа ли.

Кое изпълниние на 3та генерация е твоята.

Дори обикновено радио ако е сменано и вързяно неповилно може да направи беля.

Как установи че нямаш блутут.

 

16408607502656779530390193038457.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които искат да ми помогнат това ми е номера 0878424742. Свилен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 hours ago, stonehard said:

С централно я отключвам но нямам аларма

Точно това ти е заводската аларма в ключа има и чип за имобилайзера.

Не трябва да бипка и да светят стопове та да е аларма.

Та провери я.

 

On 12/29/2021 at 8:50 PM, docev said:

При Ахмед, ходи ли да замери?

Ето и колегата ти е дал при кого да отидеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, CARPERA написа:

Точно това ти е заводската аларма в ключа има и чип за имобилайзера.

Не трябва да бипка и да светят стопове та да е аларма.

Та провери я.

 

Ето и колегата ти е дал при кого да отидеш.

И при него ходих,тогава не го направи проблема.три седмици стоя в Разград май месец.няма проблем.две седмици стоя в Русе сега декември пак няма проблем.взех си я от Русе на 23-ти и на 25-ти неможах да запаля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stonehard

Проблема ти е направо митстерия две седмици в сервиз, нищо на теб на втория ден и става.

Нещо правиш ти,което те не правят и това става.

Включваш ли нещо в запалката.

Наистина си вземи уред с който да хванеш утечката.

Поне ще имаш насоки ако махаш бушоните,от къде е,щом единствено при теб става.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може и никога да не се открие.

Има някъде хлабава връзка на клема, или студена спойка и може да се предизвика от амплитудни промени в температура, влажност или вибрация.

Но трябва да се търси! Изпит акумулатор за денонощие си е голям консуматор.

При мен самопроизволно сработваше релето за отваряне на багажника от бутончето на вратата и лампичката го бе изпила. След зареждане на акумулатора се наложи на другия ден да пътувам и той се отвори в движение няколко пъти. На 1 бензиностанция спрях да го затворя за пореден път и в тишината чух как си щтрака реленцето. В сервиза разтапицираха вратата и нищо не откриха, но от тогава не се е еб@вало, но и аз го държа блокирано от бутончето в жабката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Но трябва да се търси!

И аз мисля, че е време!

Spoiler

IMG-095fb210b166350d73940ba2be32f2b6-V.thumb.jpg.4ed860c451d74abcdd2be2dde0b5ef91.jpg

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че си писал тук

 

Нямам представа, как е при 3-та ген, но ...

 

Когато купих моето прифейсово CR-V 2, имах проблем с фабричната аларма. Взех колата само с един-единствен, афтърмаркет ключ и без дистанционно. Централното си работеше с ключа. Забелязах, че антитефт лампата продължава да мига след кото запаля. Освен това не ми работеха задната чистачка и плафоните в купето. При откл/закл с ключа не мигаха аварийните, както би трябвало. Утечки на ток намаше.

Разбрах, кой е предпазителя за задната чистачка, който се иказа, че е и за плафоните. Намира се в кутията в двг отсека и естествено липсваше. Сложих нов и алармата веднага се разпищя. Сирената е в багажника, под лявата странична кора. 

 

Купих си дистанционно и си платих обучаване в местния Хонда дилър. Антитефт лампата я угасиха (не знам как) но казаха, че не могат да деактивират заводската аларма. Реших проблема драстично - отрязах кабела на сирената. Сложих нов "бушон" и всичко заспа. От тогава, започва 8-ма година съм със същия акумулатор и няма утечки. Плафони, чистачка, дистанционно, всичко си работи.

 

Тааа, да се върнем тук

На 30.12.2021 г. at 10:40, stonehard написа:

С централно я отключвам но нямам аларма

Няма начин колата да е излязла от завода без аларма. Заводската аларма е т.нар. "тиха аларма". Задейства се само при разбиване на колата.

Виж разказа, който съчиних дали има нещо общо с твоя проблем.

 

После - бутонът за палене на плафона в багажника ми играе номера. Не винаги работи. Отключвам колата с дистанционното, отварям багажника и плафонът не светва. След секунди колата се заключва сама. Това не се случва винаги, ту работи, ту не работи.

Мисълта ми е, че ти имаш проблем, който се случва чат-пат. Нещо някъде, понякога не сработва, или дава дефект (например окъсява някоя ел.верига) и ти "точи" акумулатора.

 

Разрешаването на проблемът ти явно опира до намиране на много добър ел.техник.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има .... начин. Зависи от обурудването. За Острова всичките са с Аларма. Другите - по избор при покупка. 3-та генерация си има драми с тея аларми. Писал съм и в друга тема.... Дори едното не палеше от активираната (дефектирала) аларма която забиваше и пречеше на нормалната комуникация на компонентите. Колкото повече електроника, толкова повече ядове.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 1 час, docev написа:

За Острова всичките са с Аларма. Другите - по избор при покупка

 

Навремето бех мнооооого учуден, защо чисто нова кола в България струвааше с £2000 по-малко от същата в Англия. После разбрах.

 

Преди 1 час, docev написа:

Колкото повече електроника, толкова повече ядове.

 

Ъхъ!

Най-великата екстра в 18-годишното ми возило е НЕработещия климатик. :D Щото ме вози само до и от работа. През работно време, до лани, карах камион с повече екстри, отколкото всичките ми Хонди взети заедно.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вчера 4 Ген фейс с кейлес: -Закъсахме тук никой не може да помогне пътната помощ идва, може ли да ти я докараме да погледнеш. 10 мин по тел. това направихте ли онова направихте ли сменихте ли батерията в ключа.... да да да. ОК. след 1 час понеже са на 45+ км от Русе, прибирам се и чакат пред ателието. Поглеждам , ей наистина нищо, а ток има.  Вземам дигностиката и викам : Откачахте ли АКБ. - Не . Откачам чакам закачам И.... щтрак всичко тръгва. 

 

Как се прави това със скритото съдържание? 😮

Редактирано от docev
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...