Jump to content
e4omir

Auto Hold при CRV 4 ?

Recommended Posts

Привет на всички.

Не мога да открия информация има ли Auto Hold в CRV 4 (2015-2017) при варианта с ръчни скорости.

Много други производители имат тази екстра и при по-стари години, но за Хонда не съм сигурен и моля за помощ от собствениците.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, аз я имам, но съм автомат.

Не знам дали това ще ти помогне особено, но от друга страна екстрата е доста приложима най-вече ако кара жена или по-неопитен шофьор.Няма да се налага да балансира газ-съединител или да опъва ръчната когато си спрял на нагорнище.

Не искам да те разубеждавам, но ако я вземеш с ръчни в един момент трудно ще я продадеш ако решиш. Обичам ръчка,но автомата в града си е най-голямата екстра от цялата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. При автомата с отделен бутон ли е? В смисъл може ли като при VW да се изключи и включи при желание? И да, ще се кара предимно от жена ми, за това тази екстра е критична. А относно автомата, мисля да рискувам и да заложа на ръчката. Автомата ще харчи повече и ще е доста по муден на това купе.

Другото ми чудене е, как е тази кола в отношение комфорт и влизане в неравности по родните ни пътища в сравнение с Акорд 7ма? Знам, че има много изписано, и че джипката отстъпва на дълъг път, но в момента имаме един Тигуан 2012 в семейството и много ме напряга на дълъг път тази кола. Всяка неравност е в бъбреците и влиза много нервно по дупките.

Мерси за отговора, чакам някой с ръчка за жокер.

Редактирано от e4omir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И съм за автомата за градско особено е голям плюс. Не бих казал, че харчи повече от ръчките. Харченето е до стила на каране (ускорение - спирачка) според мен.

За возията съм изненадан за CRV 4, осещат се неравностите по магистралата, очаквах една идея по меко возене по магистралата. Има едно леко тресене в купето, гумите нови балансирани, незнам дали е проблема е в моята кола. Предполагам се дължи на по твърдото окачване.

От 3 месеца карам CRV 4 дизел 2.2, Executive , и съм се обедил, че това е моя автомобил от към екстри и удобство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека разграничим нещата. С отделен бутон е HILL ASSIST.Той е когато се спускаш при много стръмен наклон, за да не използваш спирачка и т.н.

Другото,което наричаш AUTO HOLD предполагам е функцията, която задържа колата на място когато си махнеш крака от спирачката, за да го преместиш на газта.Не е отделен бутон и не можеш да го вкл/изкл. Честно казано не знам дали въобще го има при ръчната.

Относно разхода не знам дали е по-висок ,можеш да цъкнеш на подписа ми където епрофила ми в car spending.водя го подробно така,че ще видиш. Много зависи от терена, стила ти и опита на шофьора.

Колата си вози твърдо аз съм с 18ки и няма какво да се лъжем,усеща си се.В същото време през ден карам КИА Спортидж 2018г и една Е-класа 2005.При Киа-та е доста по втърдо.Мерцедеса по-добре.Но ако пътя е долу-горе нормален Хондата е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно иде реч за BRAKE HOLD? Тази функция неминуемо си има отделен бутон и ръчната е с клавиш, а не лост.

Това си е електронна джаджа, която държи налягане в системата, до подаването на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото де. Повечето го пишат Auto Hold, но реално държи спирачката за да може да махнеш крака без да тръгне колата. И да, където съм я виждал ръчната е електронна. Докато някой с такава кола с ръчка не се намеси го броим, че я няма тази екстра. С автомата може би самия автомат държи колата, защото с Тигуана дето имам, без значение колко е стръмно спирачката си държи колата докато не започнеш да потегляш.  За возията благодаря. Ще търся някого за кратко возене при възможност, но придобивам представа, че ще е далеч от акорда при по големи неравности (а и с него съм с 16-ки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрата я има и на моделите с ръчни скорости още от първите версии от 2013г.

Това е от ръководството :

 

"Система за потегляне по наклон

Системата за потегляне по наклон за кратко активира спирачките, за да помогне на автомобила да не потегли назад, когато се намирате на наклон и местите крака си от педала на спирачките към педала на газта.

Модели с механична скоростна кутия

Натиснете педала на спирачките и превключете на 1 при изкачване или R при спускане, след това отпуснете педала на спирачките.

Модели с автоматична скоростна кутия

Система за потегляне по наклон

Системата за потегляне по наклон не може да задържи

автомобила при много стръмен или заледен наклон и няма да работи при малки наклони.

Системата за потегляне по наклон не е заместител на ръчната спирачка.

Преместете скоростния лост на положение D или S при изкачване, или R при спускане, след това отпуснете педала на спирачките.

Спирачките продължават да държат известно време след като отпуснете педала."

Като возия ми харесваше повече от Акорд 7, който карах преди да купя ЦРВ-то през 2013. Различно е положението на седалките и в началото по-бавно се свиква. Естествено заради височината повече се усеща странично клатене, но е по-добре от доста други джипове.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата не зависи от това, каква е ск.кутия и ръчната спирачка.

Това на Сивик 9. За CR-V не знам, ама предполагам е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ivan_m написа:

Екстрата я има и на моделите с ръчни скорости още от първите версии от 2013г.

 Благодаря ти. Чел съм ти темите и знам, че си имал и ръчка и автомат от модела. Кажи само тази екстра може ли да се изключи, или начина на работа по това което си копирал е, че винаги след натисната спирачка и махане на крака, то тя (спирачката) остава за няколко секунди държаща колата. Питам, защото ако с Тигуана съм под наклон посока на движението и не желая системата да ми държи колата спряла, когато искам да се спусна надолу (при задръстване например) просто я изключвам и спирачката реагира само на педала, без да запомня и държи колата когато я пусна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , работи ако наклона е срещу движението  . и когато си на 1 ва скорост . Ако си на свободна  , трябва да си натискаш спирачката, като решиш да тръгнеш включваш първа  и пускаш спирачката , тогава се активира за няколко секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с ръчка и мога да потвърдя че има auto hold но за разлика от други автомобили при този модел работи само при наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам работи само при наклон. Почти всеки път като излизам от подземният гараж и се наложи да спра за малко да погледна затворил ли съм вратата на гаража се задейства. (Ръчка съм)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам че няма отделен бутон и наистина си е "автоматично задържане" само при наклон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не помня много добре, преди 4г се разделихме със Сивика с ръчна кутия, но имаше някаква последователност в действията за да сработи системата. Това, май, се опитва да каже и @Prodi в пост #11.

 

Доколкото помня, системата срабитва така:

Спираш срещу наклон, изключваш от скорост, дърпаш ръчна, пускаш съединител и крачна.

После - съединител, включваш скорост, пускаш ръчна, пускаш крачна и колата стои няколко секунди.

 

Ако спреш на наклона и си стоиш на скорост, с натиснати съединител и крачна, но без дръпната ръчна, системата май не сработва.

 

Както казах, не съм на 100% сигурен, но имаше някаква закономерност в действията.

 

п.п. Нещо ми се мота, че и "стоп-старт" системата на двг оказваше някакво влияние. Моята стоп-стар беше винаги изключена, така че ...

 

edit:

@ceco_accord ме изпревари с въпрос.

На Сивик 9 системата няма бутон за изключване.

 

п.п.п. Автоматикът, баце, решава много от неудобствата при шофиране. На фона на всички плюсове на автомата, повишеният разход на гориво е малък, ама мнооооооооого малък минус. ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината за автоматика винаги е била 1!

Извънградско е по-икономичен от ръчката, просто защото е с по-дълги предавки, а посъщата причина за градско е по-лаком - просто там рядко включва 5-а (над 65 км/ч).

Иначе хондовата кутията на автомата си е с класически зъбчатки, а по-бавното ускорение се дължи и на хидротрансформатора, който в определени режими на кутията и обороти на мотора не е заключен. Тоест, чиляк трябва сам да си реши приоритетите: дали ежеминутно ще прави старт 0-100 или това ще е рядко (с цяла секунда разлика), а през другото време ще си кара безметежно?

 

Но да не цапаме темата с доводи "за и против автомата"! Нека авторът и си прецени според кой, как и къде ще я кара, а и винаги може да пробва 2-те кутии и коя повече му пасва в тая кола.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 43 минути, ceco_accord написа:

Нека авторът и си прецени според кой, как и къде ще я кара,

Съгласен съм.

Ама, доколкото разбирам, колата е за съпругата му.

Не се разбира, кой от двамата не харесва автомат.

Ако съпругата му, след като (ако) "чуе" различни доводи и покара автомат ... нали знаеш - "жената реши" ... ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Че то кой разумен и улегнал човек би избрал ръчката, а жените и те са човеци - понякога.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Явно Brake Hold съществува при ръчката при определени последователни действия.

Не съм казал, че не харесвам автомат, а казах "Автомата ще харчи повече и ще е доста по муден на това купе.". Мисля, че и двете неща са верни и избора на хора да карат ръчка не виждам защо трябва да ги прави неразумни.

Моля някой да заключи темата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord

Следващия път като се изкажеш напиши

 

п.п. Това е дружелюбна закачка! Да не се приема като лична обида!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси, не мисля, че Цецо има нужда от адвокатстване и нищо не съм приел лично. Никога не бих си позволил да споря с Цецо дали автомата и по-добър от ръчката. Повече в този форум знаят, че ако не караш кола като на Цецо, значи някъде си сбъркал в избора и преценката :D (това също е закачка и нека не се приема лично)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога и никого не съм обиждал тук. Ако някой йзвади такъв факт - моля профилът ми да бъде изтрит!

Ако някой ме е криво разбрал, па се е засегнал , ще му простя - дано и той на себе си.

Вярно е че разумното е различно за всеки, така че да не се чете като упрек или назидание!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах.

Моля да бъда извинен.

 

Ама я кАжи сега, пита ли изобщо съпругата си, какво иска, щом колата ще се кара предимно от нея?! :)

 

Моята съпруга, например, предпочита ръчка. Авенсиса й е подарък от една приятелка и по случайност е автомат. В момента си търси Сивик 8 или Акорд 7(или 8 ) ръчка.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

За мен темата бе полезна, защото и от нея научих нещо. Сори ако аз не съм бил полезен и съм я оакал, и моля (с извинение за което), някой да позабърше. 

И да, настоящата ми кола е най-убавата от тези които съм имал - кой би го отрекъл. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питал съм я Краси. И тя като твоята предпочита ръчка. Що почнахме да го дъвчем тоя автомат не знам. Има си теми за тази работа. Аз в заглавието съм писал кво ме интересува и го разбрах. И Цецо, не съм написал, че си обидил някого, еле па мене. И акорда дето аз карам в момента е най-добрата кола дето аз съм имал, ма това е друга тема. Проблема е, че акорда много ми е вдигнал летвата в критериите и сега е много сложно в търсенето на следваща основна кола, която евентуално да го замести. Жената ще я кара основно и с това идва и търсенето на някой от екстрите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ръковосдството ясно е казано, че при ръчни скорости системата действа на 1 при изкачване или на R при спускане!

Изключване няма. Ето това са бутоните за изключване на другите системи:

 

crv_but.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Ванка качи се на тва Субару и хич не минаваш да ни видиш. Кога успя да навъртиш пък 19 к? !😵

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...