Jump to content
bogomildimov

Консумация на масло мотор К20А

Recommended Posts

Ще видим къде е "заровено кучето". Другия месец като се стопли ще я отварям за реглаж на клапани и ще проверя маслоуловителите в капака на клапаните в какво състояние са! Ще последва смяна на масло и промивка на двигателя и ще поддържам темата!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Топло не топло, скоро ще правя промивки :)

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, bogomildimov написа:

Това е също много добро-лично изпробвано! 👌👍

Screenshot_20220323_205627.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех да използвам на Ravenöl препарата, и го поръчах есента, но най-вероятно няма да го използвам, така че мога да го дам на някого на половин цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам три промивки на двигателя.

Най-добре става с промивно масло  използвам това.

Насипваш нещо чисто в двигателя ,и то обира доста наслагвания,и не е толкова агресивно,като тези добявки от по 300мл.

Добавките, насипваш в маслото станало достатъчно  черно и мръсно и очакваш да обере нещо.

56449942_1_800x600_promivno-maslo-4l-prista-oil-gr-sredets.jpg.15b44196124962acff48b868b3ea9b4c.thumb.jpg.74c980081e0e3dce633fb15de06f03d4.jpg

INSA също има промивно масло.

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето Ravenol  SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF почерня доста бързо след наливането.

Сигурно ще правя и аз промивка, преди да го сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера промих двигателя с Bardahl engine flush, последва смяна на маслото с https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-fuel-economy.html. Изчете черна гняз типична за дизеловите двигатели. :)

Имах и лек теч от гарнитурата на капака на клапаните. Беше сменена. Капака беше измит с обезмаслител, изтеще тоста чернилка. Направих проверка на хлабините на клапаните. При сваянето на капака на клапаните двигателя е сравнително чист. Нямаше и разминаване в белезите на веригата. 

 

Та при тези процедури ще следя разхода на масло.

 

Въпрос: При по- студено време (под 5 градуса) колата пали трудно. Мислех си да сменя горивния филтър ама на първо четене не го намирам :) Ако някой може да ме насочи къде се намира ще съм благодарен.

 

 

IMG_20220403_085429.jpg

Редактирано от bogomildimov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър е в резервоара на К24. Най-вероятно и при теб е там.Screenshot_20220406-174839_Chrome.thumb.jpg.75c9f64695eb6ea04357aabbc0aa28c8.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама на K20A6 по програмите излиза, че е този:

01561234403255.jpg

 

Ама не го знам къде е!

Редактирано от bogomildimov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обновяване на темата:

След смяната на маслото, промивкана на капака на клапаните, двигателя и изминати около 1000 км ( 300 магистрала, 200 извънградско и 500 градско) маслото не е мръднало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напишете го после на 10000 колко е. Двигателят изглежда чист. Моят е доста по кафяв и има разход около литър на 9000 км. Горивен филтър няма. Има цедка в горивната помпа и това е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...