Боря 0 #1 Публикувано 25 Май, 2021 Здравейте колеги, днес по време на движение се появиха 3 интересни лампи на колата - check engine, vsa и "!". След което акордът не може да ускори над 2 000 оборота, едвам на 4та предавка качва до 2 500 оборота. Акорд 7 2,4 190 магарета, газ няма, не е имала никога. Моля за помощ с 7дея за проблема, въпреки липсата на диагностика просто идните дни няма как да стигна до сервиз, заради ангажименти. Благодаря Ви, поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 25 Май, 2021 Цък 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franka 5 #3 Отговорено 25 Май, 2021 Виж си и маслото 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #4 Отговорено 25 Май, 2021 Благодаря ви за отговорите, маслото е мн малко под горната граница, но ако е то няма ли да светне лампата на Аладин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franka 5 #5 Отговорено 25 Май, 2021 По принцип , да. Но при мен се случи чек и вса с удивителен. При масло малко над Мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #6 Отговорено 25 Май, 2021 Ясно, благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #7 Отговорено 25 Май, 2021 Здравей, Смятам че проблема е в това което ти е писал колегата aleksandur в преден пост. Колата е в авариен режим и няма да вдигне повече обороти или да върви повече. Трябва сервиз и комп за грешките които са довели до включването на авариен режим. Успех . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ageorev1 23 #8 Отговорено 25 Май, 2021 Сензорът, на газ педала!Нещо бърникал ли си скоро из колата?Дроселът, да са ти чистили? Gesendet von meinem VTR-L09 mit Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #9 Отговорено 25 Май, 2021 Благодаря за отговора, не ме съм пипал там никога, гледам да не си създавам допълнителни главоблъскабици😂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #10 Отговорено 25 Май, 2021 7 hours ago, Боря said: но ако е то няма ли да светне лампата на Аладин? Колегата, предполагам, говори за спирачната течност. Датчика е разположен така, че ако течността наближава минимума, светват ABS, VSA и удивителен. В твоя случай, най-добре да се зкачи на диагностика - иначе гадаем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #11 Отговорено 26 Май, 2021 Долях масло има няма 300 гр, и четох в някакво руско ръководство, че е хубаво да се повери капачката на резервоара, както и направих след което потеглиха и чека магически загасна, не знам дали беше от капачката, тъй като ми се струва странно, за сега все още не. Е светвала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #12 Отговорено 27 Май, 2021 Странна работа . Доливаш масло и отваряш капачката на резервоара и се оправя. Е такова нещо не бях чувал и виждал( без грам ирония го пиша). В крайна сметка дано се е оправила колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #13 Отговорено 27 Май, 2021 Off Topic И на мен ми е странно, но реших да споделя, нямам си на идея дали е от това, просто и на такса информация попаднах и реших да пробвам, но без диагностика само можем да си говори.м Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #14 Отговорено 27 Май, 2021 Oт капачката на резервоара е, не е била затегната. Чест проблем. Доливането на масло няма нищо общо с изгасване на индикаторите в случая. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #15 Отговорено 27 Май, 2021 И аз така смятам, а каква е идеята да става така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #16 Отговорено 27 Май, 2021 Quote Директива 98/69/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 13 октомври 1998 г. относно мерките, които следва да се приемат срещу замърсяването на въздуха от емисии от моторните превозни средства и за изменение на Директива 70/220/ЕИО на Съвета (3 ), изисква въвеждането от 2000 г. на бордова диагностична сиситема (БДС) в автомобилите с бензинов двигател и лекотоварните автомобили с цел мониторинг на работата на системата за контрол на емисиите на превозните средства, които се намират в движение. Грубо казано - заради изпаренията на бензина. Има много писано по въпроса - пример . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #17 Отговорено 28 Май, 2021 (Редактирано) Е, днес същата работа се случи, явно капачката на резервоара е било просто съвпадение, днес карах повече километри с проблема и уста овий, че над 2,500 оборота не дига при натискане на педала на газта придърпва, а като я издуя на 1ва скорост забива главата в земята Редактирано 28 Май, 2021 от Боря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #18 Отговорено 28 Май, 2021 Преди 2 часа, Боря написа: Е, днес същата работа се случи, явно капачката на резервоара е било просто съвпадение, днес карах повече километри с проблема и уста овий, че над 2,500 оборота не дига при натискане на педала на газта придърпва, а като я издуя на 1ва скорост забива главата в земята Здравейте, Прочетох темата и личното ми мнение е, че трябва да закачите колата на диагностика. Щом свети индикация за проблем, то най-вероятно е засечен от ECU на колата. След прочитане на грешките, ще можете да се насочите по-конкретно към дадена хипотеза, всичко преди прочитането на грешките са догадки и предположения, все пак затова тези коли имат диагностични букси. За четене на грешки на мотора при K24 дори най-обикновен четец с ELM327 чип и телефон с Андроид би свършил работа. Имайте предвид, че за четене на грешки от ABS и VSA трябва Хонда диагностика. Поздрави, Мартин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #19 Отговорено 29 Май, 2021 Кола, благодаря за изчерпателни отговор, днес закупих най-обикновена диагностика и излезе следния проблем, прикачен по-долу, наистина с по този начин е най-точната проверка. Прилагам снимка от диагностиката, явно ще се сменя потенциалметърът Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #20 Отговорено 29 Май, 2021 https://a.aliexpress.com/_mPOakF7 Това ще ти свърщи работа, но ще го почакаш доста. Потърси във фейсбук групите на Хонда, дали някой не продава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #21 Отговорено 29 Май, 2021 (Редактирано) Ако попадне на бройка. Аз попаднах на дефектна. Когато се появиха си бях взел, за да видя какво е изпълнението. Ми.... ДЪРВО. https://forums.hondabg.com/topic/109709-engine-check-vsa-system-check/?tab=comments#comment-1057550842 https://forums.hondabg.com/topic/112491-светва-engine-check-vsa-system-check-error-p2138/?tab=comments#comment-1057578269 https://forums.hondabg.com/topic/102938-влизане-в-авариен-режим/?tab=comments#comment-1057531845 Редактирано 29 Май, 2021 от docev 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Боря 0 #22 Отговорено 29 Май, 2021 Колеги, благодаря Ви за информацията, ще потърся нов сензор в Бг, а ако няма от китайците, @docevпрочетох@docevпрочетох цитираните теми, предлагаш ли все още почистване на сензора, тъй като не знам дали ще го оправя сам, колеги по-нагоре бяха постна ли линк към руски сайт, но самото почистване не ми стана ясно как точно да стане без да повредя всичко в него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #23 Отговорено 30 Май, 2021 @docev Чел съм темите, който си цитирал, но те са доста стари. Китайците постоянно се усъваршенстват. Аз лично не съм поръчвал, но съм слагал на моята потенциометър от Китай за да го отхвърля като проблем свързан с Адаптивния ми круиз контрол. За да ти се случат нещата ти трябва и едно ЕЛМ устройство, защото шанса да успееш да го поставиш правилно от първия път е нищожен. Като го закачиш даваш на контакт и натискаш газта до края. И ако не светне грешка си ОК, но ако светне, чистиш грешката и коригираш позицията на потенциометъра. Ето грешката, която записа при първия ми опит. Във фейса колега е описал точно метода за смяна и евентуалните проблеми с китаеца. https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTEwMDAwMDIxOTg1MzUzNzpWSzoyMTI5MDMzMzYwNTYyMzcz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #24 Отговорено 30 Май, 2021 Колкото и адаптерчета да ползваш когато е така , никога няма да се случат нещата. Боря, прати ми твоя да ти го оправя. Русе. Офис ЕКОНТ "ХАЛИТЕ" Людмил Доцев 0887574144 Не развивай малките болтове които са като нитове. Свали го цялото и после махни само черното като ламарина отдолу за да стане по компактно. 1 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове