Gergi762 5 #1 Публикувано 15 Март, 2021 Здравейте,имам нужда от помощ. Баща ми кара CR-V 98 година 128 коня. Колата му е започнала да гасне както върви,след малко пали и няма проблеми. Ходил е на диагностика и са му казали че проблема е в делкото. Въпроса ми е,ремонтира ли се нещо вътре или направо се сменя,да търся ли втора употреба или няма смисъл. Става ли от кола 147 коня на 128. Благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #2 Отговорено 15 Март, 2021 Външно са различни, дистрибуторите. Проблема може да е и в клемореда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #3 Отговорено 15 Март, 2021 На диагностика на тази кола няма как да му кажат, че е делкото. Тя като изгори бобина и не записва грешка дори... какво остава за това, което казват. Иначе клеморедите правят проблеми в движение при този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #4 Отговорено 15 Март, 2021 Ще му кажа да го проверят,но като изгасне не пали веднага,а след няколко минути. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #5 Отговорено 15 Март, 2021 Най-вероятно е комутатор. Той прави подобни мизерии. Накрая въобще спира да пали. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #6 Отговорено 15 Март, 2021 А къде се намира тоя комутатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #7 Отговорено 15 Март, 2021 В дистрибутора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 15 Март, 2021 Преди 1 час, Gergi762 написа: А къде се намира тоя комутатор? Комутатор , бобина и 3 броя датчици са в делкото вътре . Сменяш комплект бобина и комутатор . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #9 Отговорено 15 Март, 2021 Значи те се продават отделно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #10 Отговорено 16 Март, 2021 Има ли някакви специфики при смяната,нещо за което трябва да се внимава? Как се събират толкова части вътре,баси делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #11 Отговорено 21 Март, 2021 Някой може ли да ми каже от къде си купувате комутатори,бобини,че ми излизат с голяма разлика в цените,да не взема някой ментак. Като гледам,за много колиса еднакви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 14 #12 Отговорено 22 Март, 2021 От опит мога да ти кажа, че ако е делкото, ще ти излезе по-евтино да си ремонтираш твоето, отколкото да купуваш "ново" втора употреба. И по-сигурно, щото не знаеш "новото" в какво състояние е. Проблемът е, че на много "майстори" не им се занимава да го отварят и ремонтират и затова съветват клиентите да си намери готово работещо. Джамбазите по моргите спекулират с цените, защото го знаят това нещо. При мен бяха заминали комутатора и бобината. Освен тях, смених и палеца. Така и така ще го отваряш - сменяй вътре всичко, да ти е мирна главата. Частите излизат общо не повече от 100лв. И проверете състоянието на свещите и кабелите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #13 Отговорено 22 Март, 2021 Купих си вече комутатор и бобина и ще ги сменя. Дано да е проблема в някой от тях,а не някой от датчиците. Другите неща са в добро състояние,но винаги мога да ги сменя. В събота ще монтирам,пък ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #14 Отговорено 22 Март, 2021 Преди 3 часа, vladimir8507 написа: И проверете състоянието на свещите и кабелите и на пружинката, която дава контакт между бобината и капачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #15 Отговорено 22 Март, 2021 Какво да е състоянието на пружината на нова бубина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #16 Отговорено 22 Март, 2021 Т.е. да разбирам, че бобината която си купил идва комплект с нова пружинка? Купувал съм няколко бобини за CR-V 1 и всички са били без. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #17 Отговорено 22 Март, 2021 Утре или в други ден ще я получа,но на снимката от където я поръчах си е с пружина. Ще споделя след получаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #18 Отговорено 23 Март, 2021 Новата бобина дойде с пружина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi762 5 #19 Отговорено 27 Март, 2021 След смяна на комутатора и бобината,проблема е решен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #20 Отговорено 28 Март, 2021 Ето така се прави-проблема е решен и е ясно. Браво. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове