Jump to content
Gergi762

Проблем с делко

Recommended Posts

Здравейте,имам нужда от помощ. Баща ми кара CR-V 98 година 128 коня. Колата му е започнала да гасне както върви,след малко пали и няма проблеми. Ходил е на диагностика и са му казали че проблема е в делкото. Въпроса ми е,ремонтира ли се нещо вътре или направо се сменя,да търся ли втора употреба или няма смисъл. Става ли от кола 147 коня на 128. 

Благодаря на отзовалите се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външно са различни, дистрибуторите.  Проблема може да е и в клемореда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика на тази кола няма как да му кажат, че е делкото. Тя като изгори бобина и не записва грешка дори... какво остава за това, което казват. Иначе клеморедите правят проблеми в движение при този модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще му кажа да го проверят,но като изгасне не пали веднага,а след няколко минути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е комутатор. Той прави подобни мизерии. Накрая въобще спира да пали.

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде се намира тоя комутатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В дистрибутора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Gergi762 написа:

А къде се намира тоя комутатор?

Комутатор , бобина и 3 броя датчици са в делкото вътре . Сменяш комплект бобина и комутатор . 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи те се продават отделно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакви специфики при смяната,нещо за което трябва да се внимава? Как се събират толкова части вътре,баси делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже от къде си купувате комутатори,бобини,че ми излизат с голяма разлика в цените,да не взема някой ментак. Като гледам,за много колиса еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опит мога да ти кажа, че ако е делкото, ще ти излезе по-евтино да си ремонтираш твоето, отколкото да купуваш "ново" втора употреба. И по-сигурно, щото не знаеш "новото" в какво състояние е. 

Проблемът е, че на много "майстори" не им се занимава да го отварят и ремонтират и затова съветват клиентите да си намери готово работещо.

Джамбазите по моргите спекулират с цените, защото го знаят това нещо.

 

При мен бяха заминали комутатора и бобината. Освен тях, смених и палеца.

Така и така ще го отваряш - сменяй вътре всичко, да ти е мирна главата. Частите излизат общо не повече от 100лв. 

 

И проверете състоянието на свещите и кабелите!

 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си вече комутатор и бобина и ще ги сменя. Дано да е проблема в някой от тях,а не някой от датчиците. Другите неща са в добро състояние,но винаги мога да ги сменя. В събота ще монтирам,пък ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, vladimir8507 написа:

И проверете състоянието на свещите и кабелите

и на пружинката, която дава контакт между бобината и капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да е състоянието на пружината на нова бубина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. да разбирам, че бобината която си купил идва комплект с нова пружинка?

Купувал съм няколко бобини за CR-V 1 и всички са били без.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре или в други ден ще я получа,но на снимката от където я поръчах си е с пружина. Ще споделя след получаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата бобина дойде с пружина.

 

 

IMG_20210323_132356.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на комутатора и бобината,проблема е решен.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така се прави-проблема е решен и е ясно. Браво.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...