Jump to content
Bizzito

Тракане дюза 2.2 i-ctdi

Recommended Posts

Наскоро имаше репортажи от различни сервизи, заради бум от повреди заради некачествения дизел. 

Европа и България са две различни вселени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Rakeem написа:

Наскоро имаше репортажи от различни сервизи, заради бум от повреди заради некачествения дизел. 

Медийни "бомби". Някой доказал ли е поне един случай?

Предпочитам да вярвам на обективни проверени факти, а не на "пост истини" и приказки на едро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@inspektora, щях да напиша същото мнение още в самото начало на темата но щеше да има 1 куп коментари, че това не е така. Вече ще стане 14 години с дизела от нов, дюза още не сме правили. Да, едната вече има леко отклонение но колата остаря и е съвсем нормално. Добавки до скоро не бях слагал. Майстора ми каза, че не е лошо да слагам или BDC или Мермерски с оглед възрастта на автомобила. Пробвах втората от чист интерес и съм доволен. Стана по-тиха, разхода падна още малко и се усеща повече мощ ( в 1.3 изключително мощният двигагел ).

Проблема на повечето хора с дизели е, че ги купуват на много километри - от 250 000 нагоре с вече амортизирани части - дюзи, маховик, турбина, съединител, рейка, DPF, катализатор и тн.. В един момент, ремонтите стават колкото цената на колата и се започва с хейт. Нафта никога не ми е замръзвала, сипвам най-евтината винаги. Та много е спорно това с качеството на нафтата. Мисля, че нашата не е толкова зле колкото я изкарват.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потдържам горното мнение.Всички “кочини”, които се продават са на 176 к км и всички вярват в дядо Коледа.После дизела бил скапан😒.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, inspektora написа:

.....По отношение на мажещите качества на дизела: Има един украински влогър, който тества проби от дизел с HFRR тест. Всички проби от EU бензиностанции (за съжаления няма от БГ) са с отлични стойности, много по-добри от украинските. Според него, това се дължи на добавения биодизел, който радикално подобрява мажещите способности. За незапознатите ще кажа, че и българския дизел задължително е с 6 процента биодобавка. Според други глобални проучвания на дизелово гориво (пак няма от БГ), дизела в EU е най добрия в света.

Абе, не знам колко добавката е "био и маже", ама е пагубна за новите комън рейл дизели - докато на старите вечни атмосферни дизели, им е все тая. 

Ако беше толкова хубава и полезна, нямаше да е 6 % , а двойно - както е и при МаГарешки, за по-евтина цена, но и с по-голяма щета, за горивната система.

Иначе винаги съм казвал ,че дизела тук не е кой знае колко по лош, от в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да са на 200 х са нови,мойта гони към 350 х и за сега да чукна на дърво нямам ядове,добавки не съм слагал никога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Emicha написа:

Абе, не знам колко добавката е "био и маже", ама е пагубна за новите комън рейл дизели

Е, чак пагубна не е, още повече, че те са проектирани точно за такова гориво. Проблемът на бидизела е, че e хигроскопичен и завъжда колонии от бактерии, които задръстват горивните системи и правят бели, особено при застояло гориво - Diesel bug. Няма пълно щастие :dunno:

При Марешки верно ли, че е така?

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време, в нафтата смазочните функции извършваше сярата, ама нали е вредна и я отшораха (заради екологията и здравето - в което принципно няма лошо). Обаче започнаха проблемите с ДВГ и за да има някакво мазане , измислиха био, мио и така нататък. Да ама ако на 123-ката  и беше все това какво ще и сипя (примерно - прецедено олио директно от фритюрника), но на новите съвременни  дизели, не им беше все тая. В чистите био горивата няма нищо лошо, и уж ги добавят за да мажат, но се оказаха скъпо удоволствие и започнаха да бутат какво ли не (рециклиране баце - на всякакви боклуци :)).

За Магарешките горива, има много писано, ама какво от това. На хората им е еФтинко, сипват си на далаверка, а и нали след като продадат кошника, след тях някой друг ще си блъска главата и ще пуска теми, че му замръзва горивото, филтри, милтри и подобни са му се скапали, че му тракат дюзите и така нататък. Ако пък погледнат в цилиндрите, може и някое пържено картофче да си намерят.

Абе пълно щастие няма - наздраве 🥃....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Emicha, бях забравил момента с олиото. Имах една мноУ стара Фиеста 1986 1.6 чист дизел. Един френд все ме питаше навремето що мирише на мекици в тая кола като влезе :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Госпожа майка ми е голем фен на магарешки и му е клиент на аптеките. 

Аз веднъж сипах от неговата версия А-95 на по-предният си Акорд и повече не повторих.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...