Todorov1914 4 #1 Публикувано 9 Февруари, 2021 Момчета, кажете сивика 8ма генерация с какви гуми карате и сте доволни от тях за лятото? Мойте са 17 цола 225 /45, но скоро я купих и и взех само зимни, но летните и са зле.... Чух добри отзиви за Ханкук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #2 Отговорено 9 Февруари, 2021 На една от колите съм с Ханкук, но в размер 205/55/16. Доволен съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #3 Отговорено 10 Февруари, 2021 Аз ползвам следните: Летни: 225/45/17 HANKOOK Ventus Prime3 K125 XL Зимни: 205/55/16 DUNLOP WINTER SPORT 5 -Доволен съм от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #4 Отговорено 10 Февруари, 2021 Преди 3 часа, thelastbonbona написа: Аз ползвам следните: Летни: 225/45/17 HANKOOK Ventus Prime3 K125 XL Зимни: 205/55/16 DUNLOP WINTER SPORT 5 -Доволен съм от тях Благодаря и аз щ спра на HANKOOK, НО ЗАСЕГА само 2 предни ще си купя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #5 Отговорено 12 Февруари, 2021 Зимни и летни Continental 205/55/16. Оригиналните 17-ки ги махнах, защото беше некомфортно. Зимните карат 6-ти сезон, държат здраво и силно ги препоръчвам. Летните са добри, но ако трябва да съм обективен за тези пари сигурно има и по-добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #6 Отговорено 12 Февруари, 2021 (Редактирано) Бих препоръчал, ако говорим за среден клас гума, Fulda Sport Control 2 . Карал съм на 225/45 17'' и останах очарован. Успех с избора Редактирано 12 Февруари, 2021 от Plamen.Dilkinski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #7 Отговорено 12 Февруари, 2021 @revenue, това с 6 сезонните зимни гуми става за сухо време. За сняг, забрави да се държат добре. Иначе за летни, колегата да си купи средна хубост нови. Не знам вече дали си заслужава премиум марка, за да я караш 1 година повече. Общо взето след 3-тата година и летни и зимни са си компромис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #8 Отговорено 12 Февруари, 2021 Държат и то доста добре. Зависи от пробега. До около 40 000 км няма никакви проблеми. Ако ще и на 7 г. да са. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #9 Отговорено 12 Февруари, 2021 (Редактирано) Общо казано при премиум марките по-често се наблюдава запазване на поведението на гумата с течение на времето. По-евтините гуми по-бързо губят качествата си, дори и да са още с грайфер. Мишелин например имат отводнителни калали, които са по-тесни при нов грайфер, и с износването на гумата стават по-широки. Така че дори и да караш еднакво време с два комплекта различни по марка и цена гуми, това не означава, че към края на живота им ще имат същата разлика в поведението си на пътя както в началото. Редактирано 12 Февруари, 2021 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #10 Отговорено 12 Февруари, 2021 Не визирам премиум марките, а средните такива. Примерно Vredestein и Fulda. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #11 Отговорено 15 Февруари, 2021 (Редактирано) На 12.02.2021 г. at 21:53, Mkilla написа: @revenue, това с 6 сезонните зимни гуми става за сухо време. За сняг, забрави да се държат добре. Иначе за летни, колегата да си купи средна хубост нови. Не знам вече дали си заслужава премиум марка, за да я караш 1 година повече. Общо взето след 3-тата година и летни и зимни са си компромис. Последните няколко дни карам в прилично зимни условия и мога да кажа, че се държат отлично на сняг (днес имах много добър тест в сняг до коленете). Доста е преувеличено това, че гумите след 3-тата година са компромис. Зависи колко караш и как караш. Аз лично карам нормално и колата е гаражна. Ако нямаш грайфер и 3 години са много. Производителите препоръчват гумите да се смянат след 6-тата година (поне Континентал). Има хора, които могат да съсипят гума за година. Не мисля, че хората си купуват премиум гуми, за да карат година повече. Аз лично съм ги взел заради характеристиките на пътя. През какво ли не са минавали и единственото поражение е рапидка в гумата. Старата кола карах с Fulda (не помня модел) и буквално на третата седмица борда на гумата се скъса при една кофти дупка. Гумаджията ми обърна внимание колко е тънък борда на гумата (буквално видя, че е скъсана на три места и вика "какви са тея гуми като вестници"). В крайна сметка купих нова гума и крайната цена беше почти като премиум гума. Фулда конкретно не препоръчвам, защото и баща ми е имал кофти опит с тях. Редактирано 15 Февруари, 2021 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #12 Отговорено 15 Февруари, 2021 (Редактирано) Всеки кара в зимни условия ама има зимни и зимни. Ето един от съседите къде е, че е и 4x4 : Денивелацията не е от най-големите но е дълъг участък и хич не е за пренебрегване при такова време. Ако образува и лед, тук и джиповете внимават, имаше 2 миналата година в канафката та идва багера. Нямаш ли нови зимни гуми, не се качваш. Тествано е много пъти с различни гуми и различни коли. В центъра на София, понеже гледам си от тук, нямаш проблем и с 6 годишните премиум гуми като минат снегорините и е чисто на пътя. Тръгнеш ли да катериш/спираш/тръгваш на такъв път, няма да можеш. Особено красиво е като са 2 коли и ти си долната, трябва да спреш за да се разминете в повечето случаи. Със старите гуми не тръгваш нагоре а надолу до където спреш. След 3-тата година а за най-скъпите до 4-тата абсолютен максимум и то пак зависи дали правилно са съхранявани. Моите Bridgestone на Сивика като бяха нови нямах проблем, сега са на 4 години и не могат да го качат това. На другата кола същите Bridgestone чисто нови от този сезон нямат проблеми. Старите бяха Debica Frigo и първите 2 години нямаха грижи, след това на късмет. На Предната кола Fulda Kristal Montero 3 издържаха 2 зимни сезона. На 3-тият трябваше да се кръстиш като се качваш/слизаш. Говоря за коли с предно предаване. За 4x4 SUV е малко по-различно. Чужденците не са малоумни. Техните "супер запазени, нови" гуми идват при нас на по 2-3 години, защо? Защото при тях е същото, ние ги купуваме за да ги караме още толкова и все има някой който казва "бате мноУ съм доволен". Доволен е, защото кара по изчистен път. Извън града и в тежки зимни условия, старата гума не е никак препоръчителна ама сиромашия, това ни е положението. Въпреки всичко много по-добре е нова зимна гума нисък или нисък към среден клас пред 4 годишен премиум. Редактирано 15 Февруари, 2021 от Mkilla 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #13 Отговорено 15 Февруари, 2021 Aз за това съм на принципа евтини зимни гуми с пресен дот и смямна на макс 2-3 сезона. Не веднъж съм го тествал и работи. Китайците се държат много добре докато са нови. За летни може и скъпи, там е докато се изтъркат. А да ви питам вие с механичните кутии VSA включва ли ви се като ви отнема газта, примерно аз нали съм с робот и когато е много заледено педала мога до ламарината да го натисна, а колата едвам крета? Иначе като цяло съм много доволен как се държи Хондичката през зимата, не знам дали е от гумите или от колата, но никакви ядове до момента. ДОри днес по софийските квартални, се представи отлично, а имаше поне 10см киша и изкачвания, спирания за разминаване и какво ли още не, но си държеше курса без да се колебае. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #14 Отговорено 15 Февруари, 2021 (Редактирано) @Rakeem, не съм обръщал внимание да се пуска. Имах премеждия тази година като исках да карам направо а колата да върви надясно обаче не е мигвал. Редактирано 15 Февруари, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #15 Отговорено 15 Февруари, 2021 Много странно. При мен винаги се включва в момента, в който пребоксува и ми отнема газта и така, докато не намери сцепление, типичния тракшън контрол. Правил съм опити с изключен VSA на сняг и почва да върти като луда и да поднася. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #16 Отговорено 28 Февруари, 2021 VSA се включи при мен на наклон и лед, пробвах и с изключена пързаля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове