Jump to content
evgeniymanev

Едва доловим шум при потегляне

Recommended Posts

Дори не си и помисляй да слагаш добавки в трансмисията, еле пък Хадо. 

Направи един запис, предполагам имаш нужната апаратура, за да го направиш качествено, поне да го чуят колегите, които споделят, че имат сходни шумове. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Rakeem написа:

Дори не си и помисляй да слагаш добавки в трансмисията, еле пък Хадо. 

Направи един запис, предполагам имаш нужната апаратура, за да го направиш качествено, поне да го чуят колегите, които споделят, че имат сходни шумове. 

Би ли споделил притесненията ти относно използването на добавки? И особено за Xado. Запис утре ще направя.

Редактирано от evgeniymanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Хадо има доста противоречиви мнение, дори и тук е показван резултата от тяхна добавка и то не веднъж. 

АТ са проектирани да работят с масла с определен вискозитет и присадки, а въпросните добавки ги променят, малко или много, което може да влоши работата на трансмисията, отделно Хонда отричат изпозлването им в техни АТ. Аз лично в АТ не бих сипал нищо друго освен оригинално масло. 

Механичните трансмисии и двигателите са друга бира. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евгени ти прости си решил да си потрошиш автомобила. За да се укротиш те съветвам да потърсиш колега с твоя модел и да размените местата за един тестдрайв. Втълпил си си, а за това лека е само "око да види ръка да пипне". И не рейсвай камиончето защото ако се наложи после не можеш да го продадеш. Но ти си знаеш.

Отивам да си сипя една бира, че като чета и ме стегна стомаха.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата: не е нужно да цитираш мнението над твоето!

Направения тест показва че паразитният шум не зависи от натоварването. Ако бе по-силен е възможна хипотеза че има износване на лагер или зъбна двойка. Под подозрение остава фрикционният и пакет, но това е трудно без отваряне, освен косвени симптоми (прегоряло масло и отлагания по пробката), които вече са заличени при обслужването.

Соленоидите са отвън на кутията, но не е от тях и си работят.

Ремонт на кутия (сваляне, отваряне миене, смяна на всички пакети фликциони + някое лагерче и обратно на колата е 12-14 стотачки, но си е чакане.

В кутията не сипвай нищо друго освен предвиденото за нея от производителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според оповестената от теб истолия на колата, шанса бабето (или родата му) да и е "стопила лагерите" е минимален, но кола се скапва и от стоене, макар че това не важи за автомата.

По-скоро чуваш "под вола - теле", но изследвай за сега.

Преди доста години си правих наложителна промивка на ушите - леле, щях да си намразя Сивика, а и ЦРВ-то не е Ролс Ройс. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все повече се убеждавам,че това е някакво общо леко свистене в ниски предавки и високи обороти,които всички с АТ на Хонда имаме.Аз дори съм явно по-извратен щото ми харесва като звук :D

Според мен вместо да се занимаваш със стенд и софтуер(щом нямаш други проблеми) направи един-два клипа и ако няколко човека с АТ си ги потвърдим, ,явно е нормално и толкова. 

Да разглобиш и човъркаш кутия несъздаваща проблем ми звучи като филм режисиран от Хичкок.

За съжаление аз чак утре вечер мога да се опитам да направя клип.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа по темата с шумовете.

Когато взех моето ЦРВ автомат беше на 129000км и на 120000 му бяха правили пълно обслужване. Още на тестдрайва забелязах две неща по отношение на шумовете: по-тиха е от предното ми ЦРВ / Елеганс, 2.0, ръчни скорости и предно предаване/ и второ на моменти се долавя едно много тихо виене. Колкото и да се опивах да го симулирам ръчно, не можах. Пробвах с ръчна смяна на скорости, при различни обороти и нищо. Усещаше се рядко при скорост 30-60 км/ч. Слушаха и от Бултрако, но все не се чуваше. Така си карах над 40000км и не е имало никакви проблеми. Точно когато я продавах се чу за кратко, обясних на човека, той прие нещата и я купи. Повече през този ден не се прояви.

Аз не бих ровил автомата за нещо такова, след като и други хора потвърждават подобен шум.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.01.2021 г. at 19:46, evgeniymanev написа:

Би ли споделил притесненията ти относно използването на добавки? И особено за Xado. Запис утре ще направя.

Може би колегата ще сподели опасенията си ,но нека и аз добавя нещо. В ръководството на колата от HONDA забраняват да се слагат добавки при маслото на двигателя, на антифриза и на ръчната скоростна кутия. А за АТ има следния текст :

"Не смесвайте Honda ATF DW-1 с други течности за
скоростна кутия"

Въпреки,че съм инженер аз си признавам че много слабо разбирам от двигатели, но изцяло се доверявам на препоръките на Хонда. Едва ли Хадо или други знаят повече за колата ми.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@evgeniymanev

Казваш че си сменил маслото в автомата.

Било  е в сервиз,имаш ли сервизна история правено ли е до сега това,или това е първо опресняване на маслото на автомата.

Километрите 114 хил са по книжка,доказуеми ли са.

Питам защото ако е намерено примерно такова масло. Ясно се вижда  новото ,

20210117_175225.thumb.jpg.defacef57f8e56e30af7b15b81ab4835.jpg20210117_175210.thumb.jpg.8404cf9419e0516e51e75af169cd94c8.jpg

 

е нужно повторно опреснаване.

При смяна и отвъртане на пробката на автомата ,трябва да се прегледа същата защото тя завършва с магнит,по полепналите частици може да се съди за експлоатацията на автомата.

Тези неща се пропускат ако не си ти до колата,и както каза само си видял че са ти откраднали 1л от маслото ти.

Днес сутрин като запалих в студеното  и аз го чух този звук фиуууууууу ,при намаляне и спиране при мен.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На който му се чете и разбира руски, обширна и подробна тема за автоматичните скоростни кутии.

Конкретно за хондовската обясняват в осмото мнение.

И заключението: "Следует запомнить одно простое правило, - если Ваша Honda моложе 1994 года, и оснащена обычной АКПП, или АКПП-типтроник, используйте только ATF Z1 (вече заменено от DW1)! Эта простая истина поможет Вам избежать множества неприятностей с коробкой".

 

Чакаме развитие по темата, но според мен при този пробег е малко вероятно колегата да има реален проблем с кутията, налагащ ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново и благодаря на включилите се. Развитие по темата: вчера направихме поредната диагностика с оригиналния софтуер  на точно тази модификация и този модел. Показа две стари грешки: една за електрическия усилвател на волана. Изчисти се. Другата излезе при повторна диагностика. Нещо с VSI модула. И тя се изчисти. Покарахме още и проверихме пак. Нищо. Според диагностика не е ясно от кога са тези грешки. А не можело да се разбере от кога са, защото софтуера на Хонда не показва дата на която са възникнали. Имало коли, които показвали дата, но Хонда не била от тях. Предния ден правихме още една диагностика с Делфи, но там съвсем нищо не се показа. Нито една лампа не свети по таблото. Провериха и за спрени лампи. Няма такива.

 

CARPERA, маслото на скоростната кутия го смениха в Бултрако. В този сервиз гледаш подемниците през една голяма витрина на горния етаж на сградата. Влизането в сервиза по време на ремонт е немислимо. Пробвал съм да питам преди години, когато съм ходил със старото ЦРВ. Гледайки отгоре не мога да видя, какво масло излиза от колата. После попитах изрично дали всичко е наред и ми бе отговорено утвърдително. Предполагам, че ако бяха видели стружки по магнита щяха да се натиснат да оправят скоростната кутия.

Хондата си има сервизна книжка водена от дилъра в Базел. Пълна сервизна история до 123800 км. Последно е минала през септември 2019 година. Сменени са всички масла в двигателя, скоростна кутия, раздатка, диференциал, нови предни дискове и накладки, както и всички филтри. Всички части са с логото на Хонда. Присъствах лично на смяната на маслото в диференциала, двигателното масло и филтрите. Излезе прозрачно и червено. Точно, като на снимката по-горе. Филтрите си бяха бели. През Октомври 2019, малко след, като изтича 5 годишната гаранция, автомобила слиза от отчет, бият печата "Невалиден" на швейцарския талон и колата отива за продажба. Един вписан собственик. Сузане Шрайбер, родена през Юни 1941 година. Звучи, като приказки, разказвани на Горубляне, но е факт. По митническа декларация колата влиза в България в средата на Декември 2020 година. Аз я купих в началото на Януари от една плевенска автокъща. В договора между швейцарката и плевенския автоджамбазин пише, че автомобила се продава за 800 шверцарски франка, заради проблем със скоростната кутия. За съжаление този документ го видяхме, чак след като стигнахме до подписване на договора и колата беше платена от мен. Разбира се, повдигнах въпроса, но ми беше обяснено, че това е причината, оправдаваща цената, на която са я писали. Иначе нямало проблем с кутията. На огледа ходих със софийска фирма, която се занимава с внос на коли от Германия, огледи на коли в България и предлага такива услуги срещу заплащане. Хората ме закараха до Плевен с техен автомобил, направиха изключително подробен, 4 часов оглед, включваща диагностика, вдигане на колата в сервиз, измерване на боята с дебеломер за удари и не знам си още какво. Караха колата с дилърски номера повече от 20 км. След това втора диагностика за грешки. Нищо. Никакви шумове и притеснения. Даже чак ги притесняваше тоталната липса на проблеми. Спазарихме добра отстъпка и я купихме. И всичко беше наред, докато не отидох в Бултрако и не смених маслото. До преди това може и да го е имало този проблем, но не съм го чул или не съм му обърнал внимание., въпреки че докарах колата до София с транзитни номера и минах около 700 км. докато вляза в Бултрако. След вчерашната диагностика (поредна, но според мен последна) заключиха, че ако има проблем, то той е чисто механичен. Единствения вариант за откриване на причината за този шум е отварянето на кутията, което смятам да пропусна на този етап. Ако проблема се задълбочи и този звук се усили, светнат лампи или вземе да рита и да се усещат тласъци, така или иначе ще се отваря. Засега ще я карам така. Опитах се да направя запис на звука с телефона, но за съжаление на записа не се чува ясно от шума на гуми, двигател и т.н. Ще трябва да закачам техника в двигателния отсек и да пълня купето с техника и акумулатори, които да успеят да запишат по-ясно. Може и да се навия да го направя при по-топло време. Засега ще се пробвам да изчистя записа от телефона и ако успея ще го кача в темата.

За добавките въпросът беше споменат, като вариант в краен случай и при евентуална препродажба. И аз съм на мнение, че е неразумно да се слага нещо друго освен трансмисионно масло.

Цецо от Монтана написа координатите на Любо, майстора от Русенско. Като се постопли времето ще му я закарам. Тъкмо ще обсъдя вариант за газифициране с LPG с Маркони. Доколкото знам той се занимаваше с газ.

Имам една молба. Ако някой колега, четящ темата притежава същия автомобил ще се радвам да се видим и да покараме заедно, за да сравним колите и да си поговорим.

 

Между другото оказа се, че успях да си ъпдейтна навигацията. Ако някой е с Евърноут мултимедия с HDD и с HERE навигация, но не знае как се прави мога да обясня, но по-добре в отделна тема. С Гармин номера не става. В този случай Хонда искат 780 лв за SD карта с версия на картите от 2018 година. Луда работа!

Редактирано от evgeniymanev
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много добре супер дори,мисля и не само аз че нямаш никакъв проблем.

Само да вметна че маслота  за автомата е с вишнево червен цвят .

За задния диференциал е друг цвят,

Визирам това

1557553785_Screenshot_20210129-133654_SamsungInternet.thumb.jpg.c1249dc0aec61ba4a5b0712b5f2e0cb9.jpg

Ако не съм написал товя е ATF-DW1 в малката бутилка.

В голамата е източено от автомата.

20210117_175227.thumb.jpg.d5e275f6fb7a58129a23a9ebf6d26ef7.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод това

Quote

Присъствах лично на смяната на маслото в диференциала, двигателното масло и филтрите. Излезе прозрачно и червено. Точно, като на снимката по-горе.

Това е цвета на маслото за задния диференциал,ако това сте използвали или за 4 ген е вече друго.

1198901366_1.thumb.jpg.6da7312655ef10a45b5b89d161e13c12.jpg1478283753_3.thumb.jpg.03417ce2bcada79dff8973d628bf0994.jpg

Това е болта на автомата и стандартно това трябва да се види.

665012629_.thumb.jpg.00a1e9cdbc4fc82eddf443dcd3596f4b.jpg1969240345_.thumb.jpg.e117d1a58f0ea3a3de6b784ca337b41c.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е маслото. Купих го от Бултрако за около 70 лв. 2 литра. Болта, за съжаление нямаше как да видя. Благодаря за снимките. Вчера се видях и с Митко Йотов в Плевен. Повозихме се, чу го. И той е убеден, че няма проблем със скоростната кутия. Ще покарам два-три месеца така и ще му мисля, ако нещата тръгнат да се влошават. Благодаря още веднъж на всички, които писаха по темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата ти колко степенен е.

Това фиу го има при потегляне , преди малко карах моето CR-V,   но аз не съм база за сравнение все пак е на 20 год автомата ми.

Да не ставам бнален но все пак провери за външен филтър,като този тук

 

Ето тук колегата откри своя,който в сервиза не са открили

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата Владо си е петстепенния на Хонда и то май последната модификация.  От тук на татък май отиват вече на CVT. И да попитам: - Как си го представяш в Бултрако  да сипят друго масла в кутията а не тяхното, можеш ли да дадеш пример с такъв случай до сега?

Оставям финансовата страна на страни защото това не е моя работа, всеки си преценява кое и колко му струва труда и спазвам правилото да не гледам джоба на другите а и не обичам да надничат и в моя. Клиента преценява къде ще си остави парите. Аз лично съм много доволен от Бултрако както от към отношение така и от услуги и консумативи закупени от тях. Също така мога да кажа, добре, че са те за да има кой да застане зад гърба ни в случай на проблем който никой друг не може да реши.Добре е да имаш избор.

Странното при Евгени е, че този лек шум е нещо средно между виене и свистене който е насечен от много ама много къси палзи от по няколко милисекунди, целият шум е от около 2/3 секунди при самото потегляне и си е точно турбината на автомата. Евгени сподели,че няма спомен преди  обслужването на автомата в Бултрако да го е чувал това нещо, може и да го е имало но може и да го е нямало а моят опит с такива работи са, че ако нещо не си го чувал преди по всяка вероятност не го е и имало.

Според мен вариантите са няколко, при самото обслужване в Бултрако са му ъпгрейднали автомата с последната версия (чувал съм, че го правят без да питат дали искаш или не за което няма лошо, така си и трябва стига от Хонда да го препоръчват)  и на някой от селеноидите който отговаря точно за тази първа не му понася и прещраква на затворено/отворено много бързо за няколкото секунди които се чува шума, а може и буксата да са му бутнали и да прави проблем, знае ли човек, до колкото знам клапана за първа и втора е един и същ.

  Другият вариант е да отиде м Бултрако  с фактурите които е плащал и да ги попита дали са пипали софта на автомата и ако са, дали е проблем да му върнат старата версия за да проверят дали пак ще го има това, да проверят селеноида който отговаря за първа и втора дали контактува както трябва, най добрият вариант е да се свали и промие, Ако аз бях щях да държа да и направим тест точно на този клапан в реално време как работи по време на движение, трябва да му се види графиката точно при тръгване дали ще за танцува нагоре на долу точно в тези две/три секунди с шума на турбината, дано ЕКУТО го хване защото много бързо са накъсванията. При мен се усеща почти същото на без накъсвания и някак си не чак толкова изразено. Ако някой колега е забелязал някаква сходство и при него с този на Евгени нека и той да сподели, ако някой колега е по наясно как стоят нещата и смята, че греша нека ме поправи  ще е от полза за всички.

Иначе на камиончето нищо му няма, работи тихо и спокойно, скоростите ги редува с лекота без никакво забавяне и замисляне, няма ритане нито забиване, в страхотна форма е и уникално състояние. Колегата и пич и за мен беше удоволствие да се запозная с едно страхотно семейство.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коя турбина говориш, тази трансмисия не е ли с притискателни дискове? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem  Никога до сега не бях го гледал този клип макар, че си спомням как @ceco_accord  го беше постнал преди време. Като го гледам и помпа не виждам а трябва да има едно от двете. Какво прави налягането на маслото в тази кутия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Митко Йотов написа:

Какво прави налягането на маслото в тази кутия. 

Торк конверторът?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

@Митко Йотов тоооо, т'ва си е турбина отсекъде, ма ние, простите англоговорящи му викаме torque converter. :P

БайДъУей, добре че си казал, кой точно пост да се чете в темата от офроуд форума (пост #42), за да не стават обърквания. Щото в темата се набляга на работата на планетарната АСК, а кутията на Хонда не е такава.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих клип.Предварително се извинявам за лошото качество, а и тоя мигач прецаква много звука :). Та, все пак звука при мен отчетливо се чува между 4 и 6 сек. Ако въобще чувате нещо. :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсоютно същото е. При теб обаче се чува от 2000 об. А при мен на 2000 спира. Тръгва от 1500.

Редактирано от evgeniymanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Krasi-mir написа:
  Скрий съдържанието

@Митко Йотов тоооо, т'ва си е турбина отсекъде, ма ние, простите англоговорящи му викаме torque converter. :P

БайДъУей, добре че си казал, кой точно пост да се чете в темата от офроуд форума (пост #42), за да не стават обърквания. Щото в темата се набляга на работата на планетарната АСК, а кутията на Хонда не е такава.

 

👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, evgeniymanev написа:

Абсоютно същото е

Тогава нека помолим други колеги с тази кутия да споделят. А и ти не се обвинявай.Няма как да чуеш този звук по теста. Нито познаваш колата, нито звуците и т.н. а и ако плавно си вдигал обороти няма и да чуеш.

Както вече споменах навъртях 10 000 км и една година така,че не очаквай промени при теб за няколко месеца.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че моята кутия е същата, но след като чух записа и прочетох по-подробно описанията - определено нямам такъв шум. Което не означава, че не е нормален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Митко Йотов написа:

@Rakeem  Никога до сега не бях го гледал този клип макар, че си спомням как @ceco_accord  го беше постнал преди време. Като го гледам и помпа не виждам а трябва да има едно от двете. Какво прави налягането на маслото в тази кутия. 

На мен тези Хонда автомати са ми тъмна Индия, то дори 'турбитната' както я наричаш не прилича на останалите автомати. 

Иначе ей това трябва да е помпата OilPump.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив - това си е механична кутия, но вместо синхронизатори има пакети фрикциони, а вместо съединител - "торк конвертор" (както е модерно да се нарича). Има си "ръчка" (за ентусиастите да ръчкат), но управлението е "бай уайър" и "бай шланг". :), а "тавите" си знаят работата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.02.2021 г. at 10:10, evgeniymanev написа:

Абсоютно същото е. При теб обаче се чува от 2000 об. А при мен на 2000 спира. Тръгва от 1500.

Снощи наблюдавах при кои обороти се получава. Всъщност зависи дали тръгвам от наклон или равно.Ако е наравно е при ниски обороти около 1500 ,ако изкачвам наклон е при по-високи. Това всичко ме навежда на мисълта,че не оборотите са фактор,а нещо друго в устройството на кутията. Така или иначе към момента не го отчитам като никакъв проблем. Повечето колеги тук са с американки/канадки и те са със CVT. @ivan_m имаше 2.0 бензин с такава кутия преди. Ванка при теб чувал ли си подобен звук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава кутия и при мен се чува по същия начин. Не съм обръщал внимание при какви обороти, скорост или друго го прави. Не мисля че има някакъв проблем с кутията ми.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди няколко дни ходих до Дупница, за да се видя с Иван фена. Колега от форума (за съжаление не пише вече в него), изключителен човек и професионалист, състезател и механик, страстен фен на Хонда. Препоръчвам го ..... както и да е, предполагам, че повечето от вас го знаят. Та, Ванката покара, послуша, вдигна ЦРВ-то на подемник, провери си всичко, което искаше и заключи по темата: "Да, има шум, да, не е нормален, не е фабричен, свързан е с натоварването на първа скорост, зависи от терена на който потегля колата, няма да излезе на никаква диагностика. Освен, разбира се, отваряне на кутията, което нито препоръчвам, нито искам да правя в този момент." Съвета му е: "Карай още 10000 км. и ела да сменим маслото И филтъра на скоростната кутия (нещо, което в Бултрако са забравили да направят при смяната на маслото). Да видим и какво ще излезе на магнита. Може и да изчезне." Според него кутията не е проблемна, няма придърпване, замисляне, удари или други аномалии и е безумно да се мисли за ремонт. Смятам да го послушам и да направя точно това. С моето каране това значи, че смяната на маслото и филтъра ще се извърши след около 4 - 5 месеца. До тогава няма какво да допълня по темата. Благодаря на всички, които взеха участие! Може би, администратор трябва да вземе решение, дали да заключи темата.

Редактирано от evgeniymanev
грешка при копиране
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, 

Надявам се,че вече си по-спокоен.

Интересно е,че много хора имаме тоя шум,но слава богу никой няма проблем.

Фена е професионалист,той си знае. Единствено не съм съгласен,че зависи от терена на който потегляш, а колко рязко натискаш педала на газта(респективно увеличаване на обороти) при потегляне от място. Напоследък след като отвори темата си правя тестове и се получава и при изкачване и на абсолютно равен терен.

Понеже темата е интересна предлагам да не се заключва, а да следим развитието.

Даже моля да споделиш дали след смяна на маслото и филтъра ще има промяна. Аз съм на 81-82 000 км, и по график трябва да се обслужи автомата на 120 000, но ако при теб звука изчезне след обслужване може да изпреваря графика.

Поздрави

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И мен ме притеснява едно виене, което се чува отдолу от страната на автоматика на празен ход.

Направил съм един запис, мисля че се чува доста добре.

Маслото и филтъра на автомата са сменяни преди 3 месеца.

 

Още не съм ходил никъде за диагностика, защото откакто я имам си е така (около 6 месеца), но сега като четох темата се чудя дали е ОК?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.01.2021 г. at 13:15, evgeniymanev написа:

Между другото оказа се, че успях да си ъпдейтна навигацията. Ако някой е с Евърноут мултимедия с HDD и с HERE навигация, но не знае как се прави мога да обясня, но по-добре в отделна тема. С Гармин номера не става. В този случай Хонда искат 780 лв за SD карта с версия на картите от 2018 година. Луда работа!

Колега не знам каква е навигацията,но ми казаха,че е със SD в подлакътника.Никой не знае как да я обновя!668818884__57.thumb.JPG.779bdfe1435e7858d3f9c729cfb89850.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@evgeniymanev има ли промяна при теб във връзка със звука от АТ?

При мен отчетливо си го има при първа предавка и изчезва при високите.Прави ли обслужванe?

@ZiiRO при теб все така ли е звука?

Откакто Евгений отвори темата ми вкара мухата и сега дебна внимателно и аз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че да, но аз не му обръщам внимание :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко да събудя темата. Вчера опресних маслото на колата, но звука остана. Вече 4 години и около 40 000 км е при мен. Звука го има, но няма проблеми с АТ.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...