Jump to content
Kal_pazan

Поставяне на газов инжекцион в София

Recommended Posts

Здравейте,от скоро съм собственик на CRV 3та генерация 2.0. Много съм доволен предната бе Мазда 3,явно си оставам фен на японските бензинови двигатели...,но настана време да я газифицирам. Въпроса ми е бихте ли могли да ми препоръчате читав газаджия в София или околността. Директно казвам бюджета ми е 3000 лв. Няма да се скъпя за японката. Но не знам къде да ида,нито коя е най-подходящата конфигурация за мен. Така че ако може да дадете лично мнение за монтьор,марка. Благодаря предварително и тези с дизеловите двигатели да не се месят,личен избор е газта, не ме интересува теглене на ремаркета или публичен транспорт с 500 кг товар. 

Редактирано от Kal_pazan
Уточнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех,тамън да кажа... ама съм с дизел и видях,че не може.

  • Харесвам 2
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвай, ама не да говориш колко са спънати бензините и как пък газовото направо ни принизява до охлюви. Избора на двигател си е личен избор и е глупаво да почваме да спорим. Всеки е имал своите причини да направи своя избор и те са си негови. Аз питам за инфо за конкретен специалист и оборудване. От хора използвали такива

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да сложиш газова с по висок клас газов компютър, обд-то работи по добре, по принцип те са в алуминиев корпус и са по голями по размер. Повечето марки ползват електроника на аеб. Аз бих заложил на ланди особено ако мислиш да я караш повече километри, инжекторите са им с доста дълъг живот и май не се плашат от мръсната газ.
Естествено монтажа и настройката са много важни но намирането на читав сервиз не е лесно, за съжаление не мога да ти помогна тук.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преместих темата в раздел Алтернативни горива. Прегледай го. Мисля, че вече е отговорено на това, което търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето тук е коментирано

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехее, за 3000 можеш течна фаза да сложиш. :)

Вече къде, при кого не знам. :)

Има Viale, ICOM, Prins... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти тема за размисъл.

 

https://cloud.tapatalk.com/s/5ff23067a7f79/JTG LIGHT italiano 2020(1).ppt

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, добавям ти презентацията като прикачен файл. Течната фаза вече е на доста време.

Ако може да споделиш надве-натри впечатления като монтажник и потребител. :)

Благодаря!

 

1609707623_JTG20LIGHT20italiano20202028129.ppt

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не излезе като реклама, но гугълни Аргус 13. Би трябвало да ти излезе адрес, телефон и една тема от форум на Рено колко са некадърни. Явно Рендетата не са им сила, но преди десетина години, когато карах Ситроен на газ, те бяха единствените, които успяха да ми решат проблема. След като продадох Ситроена минах на японки и реших с тях не си причинявам газови драми, но това си е личен избор както стана на въпрос.........

Преди 5 години сложиха ГИ на зетя на Маздата и е много доволен. Не се разбира на какво гориво се движи колата, показва относително верен разход по компютър, а пък стрелката на бензина се движи само, ако се кара на бензин.

Съседът си газифицира там шестцилиндров меркел и също е доволен.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е последната разработка на ICOM , създадена е за да е по-евтин вариант като крайна цена.
Интересното е, че помпата е извън бутилката и се монтира под автомобила. Има и софтуер, за да може да се наблюдава работата на двигателя, има и връзка по OBD.
В общи линии това е.
Ще монтирам такава система в края на месеца или началото на другия на Toyota FJ Cruiser с 6 цилиндров двигател и тогава ще имам по голяма яснота дали е по добра от предишните им системи.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...