Mkilla 984 #41 Отговорено 2 Август, 2020 Няма да оставиш с тия луфтове всичко, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #42 Отговорено 2 Август, 2020 (Редактирано) Пуснах го в друга тема а мисля, че му е тук мястото. Човека се казва "Davy" и ми отговори това на моят въпрос как ги е захванал: -"Drilled threw the wheel arch and screwed it into the panel behind" Аз лично ще помисля за този вариант въпреки, че моите са залепени със силикон и не са мръднали от последното боядисване на предната броня. Е да, майстора ме гледаше с присвити очи, че е трябвало да отлепя внимателно част от веждата но както се казва "Не е моя работа това "С подходящ цвят обаче става яко с тези цветни гайки, поне според мен. Редактирано 2 Август, 2020 от Mkilla 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #43 Отговорено 3 Август, 2020 Много благодаря за идеята, @Mkilla. На мен най-много ми харесва как е разпробита бронята. Предполагам, обаче, че има някаква метална мрежа зад дупките, която да пази радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #44 Отговорено 3 Август, 2020 Тези луфтове са 10 годишни. Отдавна са изгубили давност за оправяне Направих процедурата и на останалите. Ефектът е поразителен. Преди: След: Само много трябва да се внимава, да не се задържи прекалено дълго пистолета на едно място. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #45 Отговорено 3 Август, 2020 (Редактирано) @rusen4e, според мен той не е дупчил бронята а само арката. На бронята влизат клипсовете принципно и там си има дупки. Трябва да се види естествено но дори и да трябва намеса с бормашина, то тя ще е минимална. @Zlatozator, много по-добре е така определено Както се казва "като нови" са станали !! Редактирано 3 Август, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #46 Отговорено 3 Август, 2020 Слях тази тема и другата за веждите. Така на моменти мненията изглеждат несвързани, но няма смисъл от две теми. преди 6 минути, Mkilla написа: Както се казва "като нови" са станали !! Не знам това с пистолета като идея, дали не го четох някъде във форума. Вчера минах и долните прагове. Следват калобраните и долните маски на броните. Ще пиша след време колко траен е ефекта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #47 Отговорено 3 Август, 2020 @Zlatozator, колегата @AdDiCtEd ги беше правил така миналата година май, ако не и преди 2 години. Той беше споделил, че е доволен от резултата и май точно той беше писал за тази "техника" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #48 Отговорено 3 Август, 2020 @Mkilla , @rusen4e говори за отворите на средата на бронята, под решетката. Иначе, идеята с винтовете е мнооооого добра. Проблемът (за мен лично, според моя вкус) е, че е леко ангажиращо. Трябва да се "връзва" с външния вид на колата. За Тапир е супер, но на обикновена кола, аз лично не бих го направил. Някак си ще ми стои като "на свинче звънче". Съпругата ми имаше Civic 9 Black Edition. Там тези винтове щяха да са супер. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #49 Отговорено 3 Август, 2020 @Krasi-mir, не чета внимателно...Даже не се бях вглеждал в бронята толкова ама като я гледам, не бих я направил 100% така Ще е интересно стандартен Сивик с тия гайки как би станал и дали някой би я направил така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #50 Отговорено 3 Август, 2020 Зачудих се, дали на Black Edition-a веждите бяха боядисани, или чиста черна пластмаса. Оказа се, че не са боядисани. Обаче видях друга разлика, което не знам, дали е по-добро решение. Предната вежда е цяла, а не като при 8-ма от две части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 785 #51 Отговорено 3 Август, 2020 Тя май е постфактум срязана, заради винтовете, така ако се наложи сваляне на бронята не трябва да се сваля веждата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #52 Отговорено 3 Август, 2020 (Редактирано) @Krasi-mir, после я е рязал пича. Една цяла е но както казва @Rakeem, за по-голямо удобство е направена като гледам. Като изкърти бронята или добавките долу което особено в града става често, да му е лесно да ги свали. При мен по няколко пъти в годината купувам щипки, че е бая ниска и дори на най-ниските бордюри закачам. От асфалта до началото на пластмасариите са 5-6см при мен. Редактирано 3 Август, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #53 Отговорено 3 Август, 2020 Off Topic Преди 1 час, Mkilla написа: Като изкърти бронята или добавките долу което особено в града става често, да му е лесно да ги свали. И в тоя филм играх. Черната 9-ка има добавки в двата ъгъла на бронята, които са отделна част. Трябваше да сменя едната, защото прибира се съпругата от работа, и "Паркирам си аз в болницата, където нормално си паркирах с предишната кола (разбирай обикновена Сивик 9) и онова нещо на бронята се счупи в бордюра!". Няма намиране. В цяла Англия само чисто нови в Мейн Дилър, на цената 12-годишна Джазка. Накрая намерих през ebay от един поляк, който ги изработва от фибростъкло в мазето си. Оригиналните са от много яка пластнаса, по-дебела от бронята, ама негъвкава, по-скоро бакелит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #54 Отговорено 3 Август, 2020 Ще снимам и при мен как виси като сопол като мина някой път през по-висока неравност и я закача. То това става главно с летните гуми а със зимните не съм имал проблем до сега. При мен са по-евтини тия пластмаси точно, явно при 9-та са добавили нЕкой евро, ей така, защо да на нормални цени нещата които се трошат най-много. Ей това с номера 7/9 търпи най-много удари а както казваш е бая дебела пластмасата. Интересното е, че щипките чак се вадят ама тя държи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #55 Отговорено 3 Август, 2020 (Редактирано) Off Topic @Mkilla , за цената се шегувам, ама си беше цифра. А т'ва точно #7-9 е щяло да издържи, ама тя направила грешка. Прескочила бордюра напред и веднага бИла задна. Липсваха парчета от него плюс счупени щипки на бронята, точно под фара. Абе фуга, като по-горе цитираните, ама на 3-месечна 9-ка. п.п. Оня твоя приятел с червения Тапир е изсипал едни пари за Рег.Номер. Опитал се е да напише името си, ама почти успешно - Dc o4VYc. Или по-скоро dc 04VY c , защото е оставил (незаконно) разстояние между Y и C. Редактирано 3 Август, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #56 Отговорено 3 Август, 2020 (Редактирано) @Krasi-mir, не знам защо обаче няма още каталози с частите за 9-та ген. Това във всички възможни сайтове ги гледах. Дали не трябва да направят определени години и тогава ги пускат или и аз не знам. Иначе за 8-мата този "нож" струва 30-тина лева бройката, което не е много. Всъщност не е малко за една нищо и никаква пластмаса ( каквато е по-голямата част от външната страна на колата ) но пак не е кой знае колко скъпо. На 9-тката явно са се надскочили Онзи приятел с червеният Type R е някакъв див английски фен явно. P.S 9-тката изглежда много яко. Бях пред дилема преди години точно за такава или R-a на 8-мата и пустата му краста... За мен 9-та е по-красива от 10-та а за Type R версията на 9, това е най-красивият ваден до момента! Редактирано 3 Август, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #57 Отговорено 3 Август, 2020 (Редактирано) Като каза Преди 1 час, Mkilla написа: Иначе за 8-мата този "нож" струва 30-тина лева бройката, се загледах пак в схемата, която си постнал и установих, че говорим за различни неща. Ти говориш за малкия пластмасов "нож", който на практика пази от хвърляне на вода напред, като минеш през локва. Вгледай се в първата снимка на нашата 9-ка. Вижда се под бронята, точно пред веждата. Аз говоря за това с червената стрелка В момента СОХ**************** предлага за £306 двата ъгъла. Карбон ефект. Полякът, все още предлага това, което купих за £69 + доставка. На времето това, заедно с още 2-3 пластмаски беше екстра. Ако помня добре, целият комплект струваше над £500. Black Edition, обаче, го имаше като стандартно оборудване. Редактирано 3 Август, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #58 Отговорено 5 Август, 2020 (Редактирано) На моята кола доста пласмасарии под бронята липсват и дори нямам намерение да ги възстановявам, но затова пък вчера успешно закрепих както трябва една афтърмаркет метална кора под двигателя, да има нещо метално по тази предница 😉 Иначе както @Krasi-mir вече е уточнил, имах предвид разпробитите отвори на средната част на бронята, които малко помагат при охлаждане на двигателя. Редактирано 5 Август, 2020 от rusen4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #59 Отговорено 12 Август, 2020 (Редактирано) На 4.06.2018 г. at 13:56, koszabg написа: По повод освежаването на лайсните, тук съм ги мазал с паста/вакса. Има ефект определено, но изкарват 2-3 месеца в зависимост от това колко слънце ги пече и колко често се мие колата. От 1 месец съм цъкнал единия край на лайсната с пистолет за горещ въздух, за да видя колко ще изкара и дали да се занимавам да ги минавам всичките лайсни с пистолета. Редактирано 12 Август, 2020 от koszabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaiJin 26 #60 Отговорено 13 Август, 2020 Аз моите ги минах с пистолет за горещ въздух - ефекта беше поразителен, но радостта беше кратка - максимум 3 месеца и пак изсветляват. Предполагам и безконтактното миене и слънцето (нямам гараж) също оказват своето влияние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #61 Отговорено 13 Август, 2020 А след като искате тези лайсни да са черни, защо не ги боядисате с черна автобоя (като се спазят всички правила за боядисване на пластмасови детайли)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #62 Отговорено 2 Септември, 2020 На този етап аз не искам да ги боядисвам, а да се доближа до нормалния им цвят (доколкото е възможно). Май за сега това е постижимо само с вакса или пистолет за горещ въздух, макар и с временен ефект. Мисля си, че ако ги боядисам в черно като колата (поне в моя случай) ще се загуби контраста и няма да изглежда добре. Или пък трябва да са боядисани с цвета на лайсните - сиво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 984 #63 Отговорено 3 Септември, 2020 (Редактирано) @koszabg, то става хубаво но трябва и праговете да боядисаш. Другият вариант е да вземеш от "S" или "R" серия и да си ги монтираш. Те са си боядисани изначално. Редактирано 3 Септември, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MFG 10 #64 Отговорено 18 Септември, 2020 (Редактирано) Здр. Доста добри отзиви чувам за керамично покритие. Тоест пластмасите да се минат с керамично покритие. Малко е скъпичко, но ефекта бил по траен. Иначе мойте лайсни откакто съм я купил колата (2014), все са си черни, карам си я редовно, мия си я редовно и пак са си черни Редактирано 18 Септември, 2020 от MFG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове