Mkilla 989 #1 Публикувано 21 Юли, 2020 Колеги, какво мислите за LPG на Type R? На линка по-долу пишат, че даже се повишава мощността а разхода на $$$ е на 1/2 в сравнение с бензина? Може ли човек да се довери на написаното въобще? Вярно е, че Prince са едни от най-добрите но все пак..:) http://forum.hondaclub.hr/topic/13564-calor-civic-fn2-lpg/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 21 Юли, 2020 Изчитам доста суперлативи за конкретната система на Prins, но все пак си е газова фаза. Защо не течна фаза? Другото в статията не мога да го коментирам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #3 Отговорено 23 Юли, 2020 (Редактирано) @dindin, случайно попаднах на тази статия и ми възбуди интереса. Не съм чел нищо за течната фаза, явно трябва да се поразровя малко там. По-добре е от стандартен инжекцион ли? Редактирано 23 Юли, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 23 Юли, 2020 Единственият минус е късия живот на помпата заради нашата "прекрасна чиста газ" и самата газова е скъпа. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #5 Отговорено 23 Юли, 2020 @lelemale13 Колега, теб ли те изгони ,,шефа" от субару-форума...?! Или се бъркам... Добре дошъл😁 Иначе, течна фаза бих сложил само на нова кола....🙂😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 23 Юли, 2020 Колега @Mkilla има я обсъждана във форума, заповядай: Относно скъпите помпи - някъде бях чел, че ги сменят с обикновена бензинова помпа. Отделно Иво Ленков ми беше споменавал доста отдавна, че слага нанофилтри някъде при пълначката преди бутилката. Говореше мисля за някакви Хюндаи от някакъв автопарк, които са фабрично на газ и уредбите са адски тегави за ремонт, та слагал такива филтри за превенция. Ако цената е под 2К аз бих се замислил. Ама бих говорил и с Иво Ленков първо де, нещата може да са се променили. @mitaka0007, какво имаш предвид? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #7 Отговорено 23 Юли, 2020 [mention=6835]lelemale13[/mention] Колега, теб ли те изгони ,,шефа" от субару-форума...?! Или се бъркам... Добре дошъл Иначе, течна фаза бих сложил само на нова кола....Да мен ме изгони, пак се заглеждам по субару но май не ми стиска след безгрижното и евтино хр-в 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #8 Отговорено 23 Юли, 2020 @dindin На мен икономически не ми се вижда рентабилно...Ок, аз все пак живея в Германия... Ако ще давам 20К евро за нова, бих сложил и още 3К за течна фаза... Моят любим газаджия, слага на моделите след 2016-17 само течна фаза.... Според него, новите двигатели с директно впръскване, ще изкарат по-дълго на газ отколкото на бензин... Тези нагари и лонглайф-интервали съвсем им скъсяват живота тук! @lelemale13 И аз за сега съм много доволен с моята Хонда 😁 А наздраве...🥳🤟 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #9 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Бягаме от темата малко но, @mitaka0007, икономически искаш да кажеш, цената на колата сравнено с газовата инсталация може би? Не е нужно автомобила да е 20к евро, за да слагаш газ, предполагам го знаеш. Тук темата е дали течната газова се понася добре от тези двигатели, защото без загуба на мощност, без проблеми за двигателя и с 1/2 по-евтино гориво е съвсем различно. Редактирано 24 Юли, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #10 Отговорено 24 Юли, 2020 @Mkilla Същият гурo, слага,,течна "на различни съвременни мотори-но само системи на Prince!!! Преди време показа и една нова CR-V .... Prince, като фирма, са най-добри в развиването на софтуера на съвременните мотори, и за това, той работи само с тях..! Той самият казва, че почти всички нови двигатели, биха ставали за газификация,НО този който я монтира , трябва да е кадърен и update-иначе няма смисъл!!! Та да се върнем на горния двигател- или майстора ги може нещата( без шикалкавене и мрънкане.. ) , и поема пълна отговорност, или не я пипам- нов мотор и течна фаза са си доста пари....😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #11 Отговорено 24 Юли, 2020 Има ли течна фаза която да пуска газта през бензиновите инжектори(за директно впръскване.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #12 Отговорено 24 Юли, 2020 @lelemale13 Prins DLM ( Direct-Lyquit-Max)- цена при моят любимец- 4000 евро!🙈😉 Но все още с ограничен избор на двигатели.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, lelemale13 написа: Има ли течна фаза която да пуска газта през бензиновите инжектори(за директно впръскване. Да, ако горивната система е с директно впръскване може да се ползват бензиновите инжектори. Иначе идеята беше да се види дали конкретно за Type R е оправдана течната фаза. Редактирано 24 Юли, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 24 Юли, 2020 С какво двигателя на тапира на фн2ката (че не ми стана ясно кой двигател разисквате ) конструктовно е по различен от к24 в акорд 7ма например ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #15 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) @fenabg, аз лично нямам абсолютно никаква представа с какво е по-различен. Попаднах на тази тема, която е стара но пък е актуална, поне за мен. Понеже започнах да шофирам по около 50км на ден в града и разхода ми е от 12 до 14/100 сега лятото а пък зимата скача на от 15 до 17/100 докато загрее, задръстване и тн.., една проста сметка за бензина в краят на месеца, не е приятна. Колата за разлика от други, винаги ми е била everyday. Не съм я взел да стои паркирана някаде и да ходя 1 път с нея на месечна среща. Вариант е друг Сивик 1.4 ( 6та ) на цената на газовото обаче ако няма проблеми с тия течни фази, газови инжекциони и тем подобни, защо пък не? Въпросът е, че ако да кажем сложа газова, не искам да ти звънна след 1 година и да ти кажа "Моля те, я виж тука главата, клапаните и тн..". Как е при K24 @fenabg? Там има ли проблеми със стандартен инжекцион, течни фази и тн..? Редактирано 24 Юли, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 24 Юли, 2020 Слагай си нормална инжекция ,направия след 5к да минава на бензин и си карай колата . 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #17 Отговорено 27 Юли, 2020 Ако толкова много искаш да направиш нещо повече сложи си аванс процесор от него пада малко разхода и напълно възможно е да го изплатиш. Намалява температурата на горене което е добре за клапаните.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #18 Отговорено 27 Юли, 2020 За тия мотори аванс процесор не е нужен. Ако е рефлашнат е още по-злобен аванса на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #19 Отговорено 4 Септември, 2020 Незнам дали е уместно да кажа, че вече италианците от ICOM ми показаха течна фаза с външна помпа, което ще рече, че може да ползва стандартна бутилка,а не тяхните супер скъпи. И оттам цената ще се доближи много до 2000 лв.Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове