Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Колеги, какво мислите за LPG на Type R? На линка по-долу пишат, че даже се повишава мощността а разхода на $$$ е на 1/2 в сравнение с бензина? Може ли човек да се довери на написаното въобще? Вярно е, че Prince са едни от най-добрите но все пак..:)

http://forum.hondaclub.hr/topic/13564-calor-civic-fn2-lpg/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изчитам доста суперлативи за конкретната система на Prins, но все пак си е газова фаза.

Защо не течна фаза? 

Другото в статията не мога да го коментирам. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@dindin, случайно попаднах на тази статия и ми възбуди интереса. Не съм чел нищо за течната фаза, явно трябва да се поразровя малко там. По-добре е от стандартен инжекцион ли?

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Единственият минус е късия живот на помпата заради нашата "прекрасна чиста газ" и самата газова е скъпа.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lelemale13

Колега, теб ли те изгони ,,шефа" от субару-форума...?! Или се бъркам... Добре дошъл😁

Иначе, течна фаза бих сложил само на нова кола....🙂😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега @Mkilla има я обсъждана във форума, заповядай:

Относно скъпите помпи - някъде бях чел, че ги сменят с обикновена бензинова помпа. Отделно Иво Ленков ми беше споменавал доста отдавна, че слага нанофилтри някъде при пълначката преди бутилката. Говореше мисля за някакви Хюндаи от някакъв автопарк, които са фабрично на газ и уредбите са адски тегави за ремонт, та слагал такива филтри за превенция. 

 

Ако цената е под 2К аз бих се замислил. Ама бих говорил и с Иво Ленков първо де, нещата може да са се променили. :)

@mitaka0007, какво имаш предвид? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=6835]lelemale13[/mention]

Колега, теб ли те изгони ,,шефа" от субару-форума...?! Или се бъркам... Добре дошъл

Иначе, течна фаза бих сложил само на нова кола....

Да мен ме изгони, пак се заглеждам по субару но май не ми стиска след безгрижното и евтино хр-в
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dindin

На мен икономически не ми се вижда рентабилно...Ок, аз все пак живея в Германия...

Ако ще давам 20К евро за нова, бих сложил и още 3К за течна фаза...

Моят любим газаджия,  слага на моделите след 2016-17 само течна фаза.... Според него, новите двигатели с директно впръскване, ще изкарат по-дълго на газ  отколкото на бензин... Тези нагари  и лонглайф-интервали съвсем им скъсяват живота тук!

 

@lelemale13

И аз за сега съм много доволен с моята Хонда 😁

А наздраве...🥳🤟

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Бягаме от темата малко но, @mitaka0007, икономически искаш да кажеш, цената на колата сравнено с газовата инсталация може би? Не е нужно автомобила да е 20к евро, за да слагаш газ, предполагам го знаеш. Тук темата е дали течната газова се понася добре от тези двигатели, защото без загуба на мощност, без проблеми за двигателя и с 1/2 по-евтино гориво е съвсем различно.

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mkilla

 Същият гурo, слага,,течна "на различни съвременни мотори-но само системи на  Prince!!! Преди време показа и една нова CR-V ....  Prince, като фирма, са най-добри в развиването на софтуера  на съвременните мотори, и за това, той работи само с тях..!  

Той самият казва, че почти всички нови двигатели, биха ставали за газификация,НО този който я монтира , трябва да е кадърен и   update-иначе няма смисъл!!!

Та да се върнем на горния двигател- или майстора ги може нещата( без шикалкавене и мрънкане.. ) , и поема пълна отговорност, или не я пипам- нов мотор и течна фаза са си доста пари....😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли течна фаза която да пуска газта през бензиновите инжектори(за директно впръскване.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lelemale13

Prins DLM ( Direct-Lyquit-Max)-  цена при моят любимец- 4000 евро!🙈😉

Но все още с ограничен избор на двигатели.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 3 часа, lelemale13 написа:

Има ли течна фаза която да пуска газта през бензиновите инжектори(за директно впръскване.

Да, ако горивната система е с директно впръскване може да се ползват бензиновите инжектори. 

 

Иначе идеята беше да се види дали конкретно за Type R е оправдана течната фаза.

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

С какво двигателя на тапира на фн2ката (че не ми стана ясно кой двигател разисквате ) конструктовно е по различен от к24 в акорд 7ма  например ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@fenabg, аз лично нямам абсолютно никаква представа с какво е по-различен. Попаднах на тази тема, която е стара но пък е актуална, поне за мен. Понеже започнах да шофирам по около 50км на ден в града и разхода ми е от 12 до 14/100 сега лятото а пък зимата скача на от 15 до 17/100 докато загрее, задръстване и тн.., една проста сметка за бензина в краят на месеца, не е приятна. Колата за разлика от други, винаги ми е била everyday. Не съм я взел да стои паркирана някаде и да ходя 1 път с нея на месечна среща. Вариант е друг Сивик 1.4 ( 6та ) на цената на газовото обаче ако няма проблеми с тия течни фази, газови инжекциони и тем подобни, защо пък не?  Въпросът е, че ако да кажем сложа газова, не искам да ти звънна след 1 година и да ти кажа "Моля те, я виж тука главата, клапаните и тн..". Как е при K24 @fenabg? Там има ли проблеми със стандартен инжекцион, течни фази и тн..? 

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слагай си нормална инжекция ,направия след 5к  да минава на бензин и си карай колата .

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако толкова много искаш да направиш нещо повече сложи си аванс процесор от него пада малко разхода и напълно възможно е да го изплатиш. Намалява температурата на горене което е добре за клапаните.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

За тия мотори аванс процесор не е нужен. Ако е рефлашнат е още по-злобен аванса на мотора. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...