Jump to content
Mkilla

Type R LPG

Recommended Posts

Колеги, какво мислите за LPG на Type R? На линка по-долу пишат, че даже се повишава мощността а разхода на $$$ е на 1/2 в сравнение с бензина? Може ли човек да се довери на написаното въобще? Вярно е, че Prince са едни от най-добрите но все пак..:)

http://forum.hondaclub.hr/topic/13564-calor-civic-fn2-lpg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчитам доста суперлативи за конкретната система на Prins, но все пак си е газова фаза.

Защо не течна фаза? 

Другото в статията не мога да го коментирам. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@dindin, случайно попаднах на тази статия и ми възбуди интереса. Не съм чел нищо за течната фаза, явно трябва да се поразровя малко там. По-добре е от стандартен инжекцион ли?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият минус е късия живот на помпата заради нашата "прекрасна чиста газ" и самата газова е скъпа.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lelemale13

Колега, теб ли те изгони ,,шефа" от субару-форума...?! Или се бъркам... Добре дошъл😁

Иначе, течна фаза бих сложил само на нова кола....🙂😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @Mkilla има я обсъждана във форума, заповядай:

Относно скъпите помпи - някъде бях чел, че ги сменят с обикновена бензинова помпа. Отделно Иво Ленков ми беше споменавал доста отдавна, че слага нанофилтри някъде при пълначката преди бутилката. Говореше мисля за някакви Хюндаи от някакъв автопарк, които са фабрично на газ и уредбите са адски тегави за ремонт, та слагал такива филтри за превенция. 

 

Ако цената е под 2К аз бих се замислил. Ама бих говорил и с Иво Ленков първо де, нещата може да са се променили. :)

@mitaka0007, какво имаш предвид? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
[mention=6835]lelemale13[/mention]

Колега, теб ли те изгони ,,шефа" от субару-форума...?! Или се бъркам... Добре дошъл

Иначе, течна фаза бих сложил само на нова кола....

Да мен ме изгони, пак се заглеждам по субару но май не ми стиска след безгрижното и евтино хр-в
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin

На мен икономически не ми се вижда рентабилно...Ок, аз все пак живея в Германия...

Ако ще давам 20К евро за нова, бих сложил и още 3К за течна фаза...

Моят любим газаджия,  слага на моделите след 2016-17 само течна фаза.... Според него, новите двигатели с директно впръскване, ще изкарат по-дълго на газ  отколкото на бензин... Тези нагари  и лонглайф-интервали съвсем им скъсяват живота тук!

 

@lelemale13

И аз за сега съм много доволен с моята Хонда 😁

А наздраве...🥳🤟

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бягаме от темата малко но, @mitaka0007, икономически искаш да кажеш, цената на колата сравнено с газовата инсталация може би? Не е нужно автомобила да е 20к евро, за да слагаш газ, предполагам го знаеш. Тук темата е дали течната газова се понася добре от тези двигатели, защото без загуба на мощност, без проблеми за двигателя и с 1/2 по-евтино гориво е съвсем различно.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla

 Същият гурo, слага,,течна "на различни съвременни мотори-но само системи на  Prince!!! Преди време показа и една нова CR-V ....  Prince, като фирма, са най-добри в развиването на софтуера  на съвременните мотори, и за това, той работи само с тях..!  

Той самият казва, че почти всички нови двигатели, биха ставали за газификация,НО този който я монтира , трябва да е кадърен и   update-иначе няма смисъл!!!

Та да се върнем на горния двигател- или майстора ги може нещата( без шикалкавене и мрънкане.. ) , и поема пълна отговорност, или не я пипам- нов мотор и течна фаза са си доста пари....😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли течна фаза която да пуска газта през бензиновите инжектори(за директно впръскване.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lelemale13

Prins DLM ( Direct-Lyquit-Max)-  цена при моят любимец- 4000 евро!🙈😉

Но все още с ограничен избор на двигатели.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, lelemale13 написа:

Има ли течна фаза която да пуска газта през бензиновите инжектори(за директно впръскване.

Да, ако горивната система е с директно впръскване може да се ползват бензиновите инжектори. 

 

Иначе идеята беше да се види дали конкретно за Type R е оправдана течната фаза.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво двигателя на тапира на фн2ката (че не ми стана ясно кой двигател разисквате ) конструктовно е по различен от к24 в акорд 7ма  например ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@fenabg, аз лично нямам абсолютно никаква представа с какво е по-различен. Попаднах на тази тема, която е стара но пък е актуална, поне за мен. Понеже започнах да шофирам по около 50км на ден в града и разхода ми е от 12 до 14/100 сега лятото а пък зимата скача на от 15 до 17/100 докато загрее, задръстване и тн.., една проста сметка за бензина в краят на месеца, не е приятна. Колата за разлика от други, винаги ми е била everyday. Не съм я взел да стои паркирана някаде и да ходя 1 път с нея на месечна среща. Вариант е друг Сивик 1.4 ( 6та ) на цената на газовото обаче ако няма проблеми с тия течни фази, газови инжекциони и тем подобни, защо пък не?  Въпросът е, че ако да кажем сложа газова, не искам да ти звънна след 1 година и да ти кажа "Моля те, я виж тука главата, клапаните и тн..". Как е при K24 @fenabg? Там има ли проблеми със стандартен инжекцион, течни фази и тн..? 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай си нормална инжекция ,направия след 5к  да минава на бензин и си карай колата .

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова много искаш да направиш нещо повече сложи си аванс процесор от него пада малко разхода и напълно възможно е да го изплатиш. Намалява температурата на горене което е добре за клапаните.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия мотори аванс процесор не е нужен. Ако е рефлашнат е още по-злобен аванса на мотора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е уместно да кажа, че вече италианците от ICOM ми показаха течна фаза с външна помпа, което ще рече, че може да ползва стандартна бутилка,а не тяхните супер скъпи. И оттам цената ще се доближи много до 2000 лв.


Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...