Jump to content
sakrayaami

Купуване и Смяна на пружини за Hr-V

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

При завой и неравности се чува как едната пружина припуква, ходова част отзад е изправна и мисля, че е от пружината.
Възнамерявам да сменя задните 2 пружини и се чудя дали да сменя и предните, без да има видим проблем там?

Можете ли да ме посъветвате от къде да си купя пружини ако сте взимали наскоро?

И амортесьори на добра цена ако сте пазарували :) ?
Колата е от подписа

 

Благодаря ви.

Редактирано от sakrayaami

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си  че е от пружините,първо се увери че е то това.

И аз имах такова пукане,почудих се какво да сменям,смених пружини и амортесьори и още какво ли не.

Накрая се оказаха задните панти на  вратата,първо ги смажи хубаво имат едни малки дупцици,пръскай там обилно.

Пробвай преди да купиш нещо,пружини не пукат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Като реших да сменям пружините писах за съвет от Маркони ,каза че е най доволен от немските CS. Аз обаче тогава не намерих комплект от тях( старите бяха свалени) и сложих от Шведските в комбинация с амортисьори Каяба.

    Струва ми се ,че подскача повече с Каябата, в последствие имаше мнения ,че комбинация от Монро задни и Каяба предни постига по добра визия.

    Виж обаче дали наистина са за смяна. След смяната при мен изчезна досадното Гмуркане на задницата и стана по стегната.  Пукане издава и биалетката. Лесно може да се провери като разклатиш щангата за която е хваната без да е вдигната колата на подемник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините издръжат много км, трябва наистина да се проверят дали те са проблема. Като цяло Хрв има по твърда возия и си подскача яко.

 

От опит мога да кажа, че при нестабилност в завои, трябва да се погледнат дали тампоните на реактивната щанга са ок. Ако те са заминали оттам идва и играенето на задницата. Аз си поръчах директно от Япония оригинални такива, хубаво е с такива да се сменят. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такива проблеми със нестабилност на прав участък,някъде след Пловдив на магистрала Тракия,сега не знам дали вече е оправено,участък със бабуни...та там влезнах със скорост близо 150:) и като се почна едно сейкане и мятане на задницата едва е овладях ....резултат от това изпуснали амортисьори на 60-70% как ги изчисли майстора не знам,смяна на всички тампони на задницата и сега нещата седят по друг начин....да не забравяме,че това кубче не е от най стабилните автомобили ...резултата от подменените тампони всичко е станала на кокал след огледа,какво очаквате ако на определени години не се сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Да тампони на Панхарда се оказа чукането, пружините са си добре преден десен амортесьор е тръгнал и омаслил .
Благодаря ви за съветите, започвам да си давам сметка че и всички тампони трябва малко по малко да подменя.


Да попитам от къде да си купя тампони за Панхарда за хондата от подписа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.07.2020 г. at 10:45, galin_k написа:

Ако те са заминали оттам идва и играенето на задницата.

Да, така е, но, дори и да са чисто нови трябва да се има "едно на ум". Този тип окачване винаги ще люлее задницата. Особено при преминаване на неравности с висока скорост. Не говорим за откровени ями по пътя, а вълнообразен участък, като "легнал полицай" например. Всяко значително повдигане на купето (отскачане) води до изместване на задния мост настрани. Износените тампони влошават още повече положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да и аз мисля така и съм го написал, като цяло с оригиналното окачване колата си скача здраво,не знам как е с някакво афтермаркет.

Тази кола определено не е за високи скорости, може би макс 120 ще е ок, нагоре вече е много шумна, по нестабилна, харчи масло, а и двигателят не е за такива скорости. Честно казано, не разбирам защо са направили втек двигател, отдавам го на маркетинг трик. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е само тази кола. Всички коли със цял заден мост и този тип реактивна щанга се люлеят. Просто HR-V-то е по-високо и люлеенето се усеща повече.

За да няма люлеене щангата трябва да е такава

differences-panhard-bar-watts-link-2018-12-23_22-16-21_665499.thumb.gif.2e7ebb4fcbfc5b21dd5f8c586c37636b.gif

Много добре се вижда, как мостът не мърда настрани.

Такова окачване съм виждал на Нисан Алмера и Примера. Съпругата ми имаше Алмера '04-а, не мърда, спи на пътя.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, sakrayaami написа:

Здравейте, 

Да тампони на Панхарда се оказа чукането, пружините са си добре преден десен амортесьор е тръгнал и омаслил .
Благодаря ви за съветите, започвам да си давам сметка че и всички тампони трябва малко по малко да подменя.


Да попитам от къде да си купя тампони за Панхарда за хондата от подписа?

         Тампоните  само оригинални, не са скъпи между 20 и 24 лв.бяха мисля. Различни по големина са ляв и десен.  Добра идея е да се подменят и другите.  Дори да изглеждат здрави,  за тези години са спекли предполагам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде колега имате ли съвет от къде да ги поръчам оригинални ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  От  Бултрако, Юбико или каквото представителство имате в града. Аз си ги взех от Апостолов  в Бургас. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Намерих оригинални в балкан партс София на Цар Симеон.

Редактирано от sakrayaami

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.07.2020 г. at 18:12, sakrayaami написа:

А от къде колега имате ли съвет от къде да ги поръчам оригинални ? 

аз не знам кое колко е оригинално в днескашно време ....но при смяната със нови колата се държи по друг начин...старите бяха на кокал:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.07.2020 г. at 16:49, pet71 написа:

         Тампоните  само оригинални, не са скъпи между 20 и 24 лв.бяха мисля. Различни по големина са ляв и десен.  Добра идея е да се подменят и другите.  Дори да изглеждат здрави,  за тези години са спекли предполагам. 

Това за напречната стабилизираща щанга ли говориш, че са различни тампоните за ляв и десен?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Напречната в най задната част. От едната страна се хваща към купето а от другата за моста. Панхард мисля се водеше. На диагностика ми казаха,че имам леко изместване на задния мост, писах на Маркони и той ме насочи към нея. Единствено от нея можело да се получи изместване на задния мост. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Аз ги смених, като поръчах тампоните по интернет. Сякаш бяха двата еднакви. Ще ги сменя още веднъж, та да видим. От както смених новите части по окачването, се случва всичко това... А при теб имаше ли износване на криво?!

 

Сега проверих, двата тампона са еднакви. От тези поръчах:

https://www.autopower.bg/тампон-стабилизираща-щанга-febi-bilstein-honda-hr-v-gh-1.6-16v-4wd-gh2-gh4-42031-g7367c23-i22699774.html

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за тази щанга имам впредвид. Аз обърках линка с тампона, защото и този смених. Когато ги поръчвах обясних за коя щанга искам и не ми казаха, че са различни...  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, pet71 написа:

За тези писах че са различни

Не отговори, когато беше изместен моста, изтъркваше ли гумите на криво. Струва ми се,  че при мен лявото колело стои по-навън от дясното... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия Тампони по-добре само оригинални. Не струват кой знае колко, а се сменят веднъж на много години :) Моите съм ги сменял преди 5-6. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@5 GTT ,нямах неправомерно износване в гумите. Отклонението беше много малко.,явно го хванахме в началото на износването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...