mermenkov 20 #1 Публикувано 26 Юни, 2020 (Редактирано) Здравейте, Ето я и моята красавица. Стои си в Бултрако и чака в понеделник или вторник да се регистрира и после газ... Civic Elegance 1.5 VTEC CVT По-натам ще си напиша впечатленията и най-вероятно ще започнат въпросите към текущите собственици кое, как, защо 🍺🍺🍺 Редактирано 26 Юни, 2020 от mermenkov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #2 Отговорено 26 Юни, 2020 преди 20 минути, mermenkov написа: да се регистрира и после газ... Газ до ламарината или газова уредба? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #3 Отговорено 26 Юни, 2020 1 minute ago, dindin said: Газ до ламарината или газова уредба? О не аз не съм фен на газа в колата 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 26 Юни, 2020 Преди 7 часа, mermenkov написа: О не аз не съм фен на газа в колата 😀 Мисля, че няма по-голям кеф от това пръв да се изпърдиш на седалката, но предполагам всички сме различни. Честита да ти е и да здрав, за да й се радваш! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1482 #5 Отговорено 26 Юни, 2020 Честито и от мен! Можеш да допринесеш към клуба, като пишеш как ти се случват нещата с обслужването в Бултрако, защото отзивите на нови собственици досега може да не са много, но пък са все неутрално-отрицателни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #6 Отговорено 26 Юни, 2020 1 hour ago, Zlatozator said: Честито и от мен! Можеш да допринесеш към клуба, като пишеш как ти се случват нещата с обслужването в Бултрако, защото отзивите на нови собственици досега може да не са много, но пък са все неутрално-отрицателни. Мерси. Засега от Бултрако не мога да се оплача, действат бързо и отзивчиво. Вторник следобяд преведох капарото и в четвъртък следобяд ми казаха че колата е готова за регистрация, бяха минали всички първоначални манипулации, ъпдейт на системата и т.н. Лизинга малко се поиздъниха, но се взеха в ръце и понеделник ще я регистрират и вечерта я взимам (дано няма изненади в плана). Ако лизинга беше по адекватен интервала между капаро и получаване щеше да е вторник-петък... За сервиза на Бултрако нищо не мога да кажа, предстои да видя и да се опознаваме... или по-добре да се виждаме веднъж годишно и да сме си непознати 😁 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #7 Отговорено 30 Юни, 2020 Вече вкъщи 🥳🥳🥳 Навъртях в бързината едни 44км. и това е за днес. От Бултрако казаха газ и кеф, няма нужда от голямо "жалене" в началото. Еми да ми е честито 🙂😎 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 150 #8 Отговорено 1 Юли, 2020 Да ти е честита,със здраве да си я караш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #9 Отговорено 3 Юли, 2020 Честито и със здраве :)))) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #10 Отговорено 4 Юли, 2020 Направих първите 600км. вчера пътувах до с. Аспарухово.. колата се държи страхотно на пътя (несъм и очаквал друго де ) Като цяло съм очарован от поведението на CVTто. работи адекватно и заедно с 1.5 VTEC са доста еластични на магистралата... Другото което мога да похваля са системите. Следенето на линията ме кара на моменти почти да забравя че трябва да въртя волана... само го придържам което прави шофирането доста ненатоварващо, забелязах че над 150 не центрира колата а реже завоя по маркировката. Адаптивния автопилот също работи доста добре с няколко коментара от моя страна. При висока скорост дори най-късото разтояние от предния автомобил на мен ми се вижда малко повече от колкото е необходимо, както и когато има рязко спиране отпред с една идея по-късно зацепва и бие по резки спирачки.. Другата благинка автоматичните дълги работят адекватно само при насрещно идваща кола. Когато се появи кола пред мен стоповете не ги отразява и трябва ръчно да превключа дългите.. което деактивира системата и после трябва ръчно да я активирам. За първите 600км. ми даде 9/100 разход, но и аз не съм карал със 120 :). На финала черпя с една снимка от яз. Цонево 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2790 #11 Отговорено 4 Юли, 2020 Честита придобивка и от мен! Но, искам да ти обърна внимание на някои неща, ако мислиш да я караш дълго време...! На 30.06.2020 г. at 20:18, mermenkov написа: От Бултрако казаха газ и кеф, няма нужда от голямо "жалене" в началото. Излъгали са те много! Все пак не им пука, а и искат в най-скоро време да се върнеш при тях пак за нова кола. 1. Всеки нов автомобил трябва да се кара "по-внимателно" през първите 1000 - 2000 км. 2. Задължително трябва да смениш маслото след тези първи 1000 - 2000км! А с него ще изхвърлиш и всичките метали, продукт на разработването. 3. После интервалите на смяна не трябва да превишават 7500км. Ако условията са тежки ( повече градско, бързо магистрално каране, катерене на планини и др.) тогава на 5 - 6 хил. км. макс! А този разход от 9/100 ми се вижда прекалено много голям. Да няма някаква грешка? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #12 Отговорено 4 Юли, 2020 Мерси за коментарите Не мисля да я карам повече от гаранцията (3 год.) тъй че ако нещо се счупи си е техен проблем.. 9/100 за първите километри и то без "жалене" за мен е ОК. Предните ми коли също нови винаги в началото харчат повече и после разхода пада. Предната ми кола беше Дъстер пак нов и от ден едно беше в "лютеницата" за 64000км. освен масло смених само предни накладки и не съм имал ядове. Аз знам че двигателите вече не искат разработка и смяна масло в началото, качват ги на стенд и ги разработват преди продажба.. може и да не е вярно, не мога да споря, но аз карам само докато са в гаранция и след като не ми налагат някакви изисквания за разработка ако излезе нещо проблема си е техен. 🍺🍺 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 757 #13 Отговорено 4 Юли, 2020 (Редактирано) E щом е за 3г. няма какво да я мислиш, да му мисли тоя след теб, газ до ламарината и със здраве. ПС. Хвърляй по едно око на маслото на всеки 1000км и споделяй как се движи, ще е полезно. Редактирано 4 Юли, 2020 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #14 Отговорено 5 Юли, 2020 Честито, и със здраве да си я ползваш следващите 3г. Стана ми интересно това Преди 22 часа, mermenkov написа: Следенето на линията ме кара на моменти почти да забравя че трябва да въртя волана... само го придържам което прави шофирането доста ненатоварващо, забелязах че над 150 не центрира колата а реже завоя по маркировката Системата има ли контрол върху волана? Не съм карал лек автомобил с такава система, само камиони. Там системата само предупреждава, че съм настъпил бялата линия. Няма контрол над волана, това си е моя грижа. Аз центрирам камиона, системата не може да го прави. Друго - АСС-то има настройки за дистанция, аз определям, какво разстояние от предния да поддържа. Мога дори да я изключа. Има леки хитринки, с които да я командваш, докато караш, т.е. как да я измамиш, за да работи както ти искаш, по твой стил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #15 Отговорено 5 Юли, 2020 Системата за следене на осевите линии има контрол върху волана, завива сама, но при полегати завои.. същевременно усеща ако махнеш ръцете, сърди се и почва да мига и пищи. Когато караш придържаш леко волана, но тя сама си следва треакторията на платното и моите усилия са минимални. Ако пресечеш плавно линията без мигач волана завива и те връща обратно. При адаптивния автопилот няма избор на определена дистанция. Когато включиш следене на предния автомобил има 4 опции за разстояние: много късо, късо, дълго, много дълго след което според скороста с която се движиш дистанцията която поддържа е различна. Единствения начин да я излъжеш е да я изключиш 😀 Дори да подам газ и да скъся в момента в който пусна педала на газта бие спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #16 Отговорено 5 Юли, 2020 Аха. Системата ти за напускане на лентата е по-умна, значи. АСС работи по същия начин. По подразбиране, при включване на круиза, се включва и тяна средна степен за разстояние. Аз мога да избера 2 степени надолу, 2 степени нагоре, или да я изключа. За лъгането имах предвид точно това, което описваш. Настигаш МПС, натискаш газта, системата се изключва и скъсваш дистанцията. Това ми помага при натоварен трафик, когато е невъзможно да се изнеса за изпреварване по-рано. Скъсявам дистанцията като запазвам скоростта си и се изнасям в последния момент. Ако върна газта се активира сама и увеличава дистанцията ми. Ако вече съм опасно близо се активира системата за авариийно спиране и ме лепи за предното стъкло. Мога и да я излюча, изобщо да не работи. Системата за аварийно спиране се контролира по същия начин, с газта. Нея, обаче, не мога да я изключа тотално. "Изключвам" я да не ми пищи и да бие спирачка на всичко, за което тя си мисли, че е опасно препятствие (крайпътна табела в завой, надлез ...). В този случай тя си се задейства само ако нещо наистина изскочи опасно близо пред мен. п.п. Любопитно ми е да разкажеш, как става вземането на Хонда (конкретно) на лизинг в България. Съпругата ми го прави два пъти в Англия със Сивик 9. Колко е обявената цена на колата, ако я платиш на момента цялата? Колко става крайната цена, като прибавиш лихвата по кредита? Колко са депозита и месечните вноски? Можеш ли да внесеш по-висок депозит, за сметка намаляване на месечните вноски? Можеш ли периодично да внасяш някакви суми по лизинга? Идеята е да изплатиш сумата по лизинга, на втората година например, което ще ти спести лихвите за оставащата една година. Каква сума остава след третата година, ако искаш да си запазиш колата и да я изплатиш цялата? Сервизните обслужвания през, какъв период са (километри, или месеци)? Плащаш ли отделно за тях, или са включени в цената на лизинга? Има ли ограничение за годишен пробег и плащаш ли (и колко стотинки/км) "глоба" ако го превишиш? Може на Л.С., ако не искаш да споделяш такава лична информация публично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mermenkov 20 #17 Отговорено 6 Юли, 2020 1. Цената на колата е обявената цена, от официалния представител (Бултрако) не очаквай някакви отстъпки, освен ако не купуваш редовно коли оттях. За тях винаги продажбата е на 100% дали ти, дали лизнга все си взимат парите на момента те нямат собствен лизинг тъй че няма значение дали е на лизинг или не за Бултрако. 2. Оскъпяването на лизинг в момента е супер ниско тъй че аз и да имам парите кеш не бих я платил накуп. На мен сумарното оскъпяване за 5 год. ми е 2230 лв. Средно лихвите в момента варират между 2,5%-3%. Зависи от лизингодателя. 3. Относно вноски и изисквания аз мога да кажа само за ОТП понеже съм там. Аз дадох 30% първоначална вноска и имам 20% остатъчна. При 20% и нагоре остатъчна сума има ограничение в пробега 20'000км. на година. Но това ограничение е много общо. Идеята му е следната на 5тата година ако съм минал 100000км. и откажа да им платя остатъчната сума и да придобия колата имам глоба мисля беше 0,15-,016лв. на километър. Ако придобия колата не ги вълнува, както и никой не гледа всяка година колко си минал. Гледад сумарното накрая. 4. Относно внасянето на суми по време на кредита това се води частично предсрочно погасяване. Вкарваш да речем 2-3хил лева накуп и си избираш или запазваш периода и намалява сумата на месечната вноска или запазваш сумата на месечната вноска и намалява периода на кредита. Можеш да го правиш колкото пъти искаш. 5. Сервизното обслужване е променлива величина. Компютъра на колата следи поведение, шофиране, къси/дълги разстояния, студено/топло време, период от предното обслужване и т.н. в един момент изписва остават 3000км. и когато намалеят трябва да я обслужиш. Може и на 7-8хил. км. да я обслужваш може и на 20хил. км. Надявам се дадох отговори на всичко което пита 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #18 Отговорено 6 Юли, 2020 (Редактирано) Off Topic Блягодаря. Значи, условията са горе/долу еднакви. При нас имаше по-големи, като %, оскъпяване и остатъчна стойност. Това може би идва от срока на лизинга, лихвите, депозита и месечните вноски. Така беше при първата. При втората "стъпихме на промоция" - голяма отстъпка от цената, защото беше непродадена бройка, вече продаваха фейса, и безлихвен кредит. Първите 3 сервизните обслужвания и на двете бяха "безплатни", на 10000 мили, или 12 месеца, което дойде първо. Редактирано 6 Юли, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове