D3athRow 0 #1 Публикувано 1 Юни, 2020 Здравейте, От известно време едната дюза за течност на чистачките започна да пръска значително по-малко, а от скоро и почти изобщо спря. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали има евентуално решение? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 1 Юни, 2020 Ръчкаш с тънка топлийка, може и да се отпуши, ако задръстването е там. Провери и маркучето към дюзата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #3 Отговорено 1 Юни, 2020 (Редактирано) Колега прочети това. С топлийка не знам да не се повреди клапанчето вътре в пръскалката и да започне да връща течността. Редактирано 1 Юни, 2020 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #4 Отговорено 1 Юни, 2020 Ако са от тези,които пръскат на мъгла с топлийката ще им разкажеш играта тотално. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #5 Отговорено 1 Юни, 2020 Колега, ако вече си им видял сметката прочети последия коментар на ogi28b в тази тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 1 Юни, 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, zograffa написа: Ако са от тези,които пръскат на мъгла с топлийката ще им разкажеш играта тотално. Моите не пръскат мъгла, а струйки и са по две дюзи на пръскалка. С топлийка настройвам и посоката на пръскане. Ако има обр. клапан там, наистина не трябва да се ръчка...Ако има обр. клапан, то той е за да не се връща течността обратно в резервоарчето когато не работи... Редактирано 1 Юни, 2020 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #7 Отговорено 1 Юни, 2020 Моите преди почистването едвам хвърляха малко над рамената на чистачките. Сега са така. VID_20200526_142451_1024x576.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #8 Отговорено 2 Юни, 2020 Преди 19 часа, Ivan_Ch написа: Моите преди почистването едвам хвърляха малко над рамената на чистачките. Сега са така. VID_20200526_142451_1024x576.mp4 7 MB · 1 download Е и мойте са така на мъгла, пръскат си силно, ама лявата и изчезна лявата струйка, как ги оправи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #9 Отговорено 2 Юни, 2020 (Редактирано) С чистител за кафемашина и спринцовка. Писал сим и в твоята тема за 8-ма генерация. Сваляш пръскалката и пускаш със спринцовка и шлаух 6 мм от препарата няколко пъти докато разтвори варовика. Ако не стане може би с навуване на обратно ако се е забил някакъв болкук. Редактирано 2 Юни, 2020 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D3athRow 0 #10 Отговорено 3 Юни, 2020 Благодаря за предложенията, ще пробвам в идните дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #11 Отговорено 6 Юни, 2020 На 1.06.2020 г. at 18:55, D3athRow написа: Здравейте, От известно време едната дюза за течност на чистачките започна да пръска значително по-малко, а от скоро и почти изобщо спря. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали има евентуално решение? Поздрави с една игла по тънка бъркаш и ще се оправи,внимавай да се изкривиш пръскалката тоест нейната посока,че после голяма играчка докато я настроиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #12 Отговорено 6 Юни, 2020 На 2.06.2020 г. at 17:22, hahy написа: Е и мойте са така на мъгла, пръскат си силно, ама лявата и изчезна лявата струйка, как ги оправи? Колега настрой си посоката на пръскане малко по надолу с около 1-2 мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #13 Отговорено 6 Юни, 2020 С игла в пръскалките на Акорда тип „мъгла“ не се бърка. Пластмасови са и струята много лесно се прецаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 6 Юни, 2020 (Редактирано) Преди 4 часа, benjamin4o написа: с една игла по тънка бъркаш и ще се оправи,внимавай да се изкривиш пръскалката тоест нейната посока,че после голяма играчка докато я настроиш Това предложих в първият пост, защото моите така оправям (не са "мъгла"), ама ме освиркаха, че щели да се повредят клапанчетата... Всъщност нищо чудно да са били "мъгла" и някой преди мен да ги е прецакал, но при правилно насочване си вършат същата работа. А насочването освен си игла няма как да стане...все пак си е пипкава работа, много са чувствителни на преместване. Не съм ги свалял, та да питам: - могат ли да се разглобяват ако ги свалиш? - тези с мъглата, една или две дюзи имат на пръскалка? (моите са по две на всяка) Редактирано 6 Юни, 2020 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #15 Отговорено 6 Юни, 2020 По една дюза имат и дупката на практика се вижда като плоска линия, а не кръгла. И насочването става и без бъркане в дюзата. Аз преди време ползвах малка плоска отвертка като натискам дюзата отстрани, без да бъркам в дупката. Тоест пъхам отвертката между частта която се движи и частта, която не се движи. Малко е трудно да се обясни, мисля, но ако я погледне човек на живо, трябва да му стане ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #16 Отговорено 6 Юни, 2020 преди 15 минути, Pavel_Pavlov написа: По една дюза имат и дупката на практика се вижда като плоска линия, а не кръгла. Започнах да се съмнявам да не съм забравил и да бъркам с Авенсиса, който е в БГ... Няколко месеца не съм си виждал Хондата... А може да има дребни разлики на тези за Европа и за Англия... ( например за Англия алармата е вградена, а май за Европа нямат) Всички ли са с "линия" или някои са с две дупки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #17 Отговорено 6 Юни, 2020 Не мисля, че е допълнително платена екстра „мъглата“, та се съмнявам да има два варианта, но знаеш ли… Иначе на моята алармата си е вградена, а е швейцарка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #18 Отговорено 6 Юни, 2020 (Редактирано) Ето така изглежда пръскалката на Акорд 7 фейс. Аз с игла не бих бъркал и моята алатма е заводска. Редактирано 6 Юни, 2020 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 6 Юни, 2020 (Редактирано) преди 6 минути, Ivan_Ch написа: Ето така изглежда пръскалката на Акорд 7 фейс. Аз с игла не бих бъркал. И моята е фейс Екзекютив, но определено моите не изглеждат така, с две дупки са... преди 7 минути, Pavel_Pavlov написа: Не мисля, че е допълнително платена екстра „мъглата“, та се съмнявам да има два варианта, но знаеш ли… Иначе на моята алармата си е вградена, а е швейцарка. Нямам предвид, че е екстра, а просто различен доствчик/комплектовка при производството. Някой беше казал, че в БГ нямат аларми, може законодателството/застрахователите за някои държави да го изискват... Редактирано 6 Юни, 2020 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #20 Отговорено 6 Юни, 2020 (Редактирано) Другото, което ми прави впечатление, е че двете пръскалки са с различен размер. Преди време исках да ги сменям. Китайчетата продаваха с 3 дюзи и много се замислях, но мой колега ме разубеди. Захвата им беше различен. ogi28b беше писал наскоро че е сменял неговите и не пасвали и се наложило преправяне. Та ако на твоите не им е преправян захвата значи има нялолко доставчика. Редактирано 6 Юни, 2020 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #21 Отговорено 6 Юни, 2020 преди 4 минути, Ivan_Ch написа: Та ако на твоите не им е преправян захвата значи има нялолко доставчика. Не вярвам да са преправяни, не съм се заглеждал, но кой знае, за това питах има ли някои с такива... А каква е логиката размерът да е различен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #22 Отговорено 6 Юни, 2020 (Редактирано) Идея нямам, но шофьорската е доста по-висока. На едната снимка си личи ябълката, която е за насочването. Редактирано 6 Юни, 2020 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #23 Отговорено 6 Юни, 2020 преди 32 минути, Ivan_Ch написа: Идея нямам, но шофьорската е доста по-висока. На едната снимка си личи ябълката, която е за насочването. Е, това сигурно е за да не пръска в рамото на чистачката, а над него при статично положение. При мен чистачките се движат/стоят обратно и дюзите са еднакви май. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #24 Отговорено 7 Юни, 2020 Различен е дизайнът на рамената преди и след фейслифт. Заради това се налага едната да е по-високо - трябва да прехвърли рамото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #25 Отговорено 8 Юни, 2020 Преди 6 часа, ogi28b написа: Различен е дизайнът на рамената преди и след фейслифт. Заради това се налага едната да е по-високо - трябва да прехвърли рамото. Моята е фейслифт, но чистачките се движат/разположени обратно и изглежда не пречи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове