Jump to content

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

Преди 9 часа, inspektora написа:

... Хондите са железни и не се чупят :worthy::D

 

Нямаш си на представа, колко си прав.

 

Преди известно време говорих с един шофьор на камион в една от големите национални компании за пътна помощ.

Аз - Имаш ли статистика, кои коли се чупят най-често?

Той - Всички, нови, луксозни, пълни с електроника коли.

По-лесно ми е да ти кажа, коя не се чупи. Никога не съм качвал на камиона Хонда.

 

Това, преди да му кажа, че съм пристрастен към Хонда. 

 

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

Преди 9 часа, Krasi-mir написа:

По-лесно ми е да ти кажа, коя не се чупи. Никога не съм качвал на камиона Хонда.

Амин :worthy::honda:

 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

И сега е време да се на колегите да не се притесняват за прегледа и за 4х4.

Нищо няма да се счупи. :)

Още повече ако ходите на едно и също място и досега нищо не се е счупило.

 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

Преди 9 часа, Krasi-mir написа:

 

Нямаш си на представа, колко си прав.

 

Преди известно време говорих с един шофьор на камион в една от големите национални компании за пътна помощ.

Аз - Имаш ли статистика, кои коли се чупят най-често?

Той - Всички, нови, луксозни, пълни с електроника коли.

По-лесно ми е да ти кажа, коя не се чупи. Никога не съм качвал на камиона Хонда.

 

Това, преди да му кажа, че съм пристрастен към Хонда. 

Свърши се тая ера, вече и Хонда е в кюпа. Новите им турбинирани бензинки въобще не ми вдъхват доверие, направо не знам как ще се навия да си купя 1.0 или 1.5 турбо на ХХХ хиляди километра. 

 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах и аз и поразпитах. Има си  настройка валяците да се въртят в противоположна посока за 4х4. Според мен повечето сервизи вече са оборудвани с такива и те си знаят. Питах за скоростта, около 3км/ч. Ъпсурт да се включи задното при нас. Като отидете забележете колко бавно се въртят. А при постоянно зацепените ако валяците не са за 4х4 чупи раздатката направо. Това успях да набера, като информация днес.

 

За мен остава единствено отворен въпроса какво ще се случи ако се отиде на обикновен стенд при тестване на задницата и приемем, че скоростта е над 5 км/ч. С предницата е ясно, ще се включи задното и ще избута колата от валяците.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз днеска минах за първи път на едно ново място в гр София, Аутотест на Опълченска 53. Минах там защото имам карта СБА и прегледа ми е безплатен. Един намръщен чичко като видя картата много много не му се говореше. Викам му, на валците колата е 4x4, и той вика ти мен не ме учи. Влезна в колата той да я мести, тъй като аз съм нямал право да влизам вътре, гледам го седи и се дзвери човечеца и не потегля, сигурно е около 60+ години. Отивам да видя аз какво става, той не може да намери скоростния лост, нали е автомат и ръчката е на волана. Обяснявам му, той пак седи и ме гледа, в същото време натиска бутона D3 и тръгва да мести надолу нагоре, викам му, не го натискай този бутон не е нужно, той пак "Ти не ме учи", смях отвсякъде. Накрая с валците нямаше проблеми, гледа я под лупа за нещо да се хване, но нямаше за какво. Вече като всичко беше готово му викам "Всичко наред ли е с возилото?", и той "Как мислиш, щом си минал?". Тъй, че като отношение много не го препоръчвам това място, но с валците всичко беше ок!

Интересно е, че преди да мери емисиите ме накара да превключа на бензин и така да си остане. Винаги където и да съм ходил на газ са ги мерили. Все си мислех, че на горивото, което караш е нужно да се мери, ама уви там не е точно така.

А още по интересно беше, че там забелязах, че заден ляв габарит не светеше. Викам, сега този за това ще се захване, да ама не, той даже въобще не го е видял, а ме караше преди това да натискам спирачка, мигачи и т.н.:)

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, diezz написа:

Винаги където и да съм ходил на газ са ги мерили. Все си мислех, че на горивото, което караш е нужно да се мери, ама уви там не е точно така.

 

Трябва и на двата вида гориво да се замерва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено така реагират да. Все едно плащаш някаква такса да минеш, а не за преглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...