maistora88 13 #1 Публикувано 16 Май, 2020 Колеги днес си смених модула на шофьорската врата и сега трябва да го обуча да зключва и от копчето на ключа, понеже в момента само заключва от ключалката (ръчно), някой знае ли каква е процедурата. Също не ми работи автоматичното сваляне и качване на шофьорското стъкло от както сложих новия модул, това също ли се обучава, ако да каква е процедурата там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2 Отговорено 16 Май, 2020 За стъклото - натискаш копчето и сваляш до долу стъклото, без да пускаш копчето и като се свали задържаш още няколко секунди. След това по същия начин и нагоре. За обучението виж тази тема, пост 71 и преди него: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora88 13 #3 Отговорено 17 Май, 2020 На 16.05.2020 г. at 16:27, goga написа: За стъклото - натискаш копчето и сваляш до долу стъклото, без да пускаш копчето и като се свали задържаш още няколко секунди. След това по същия начин и нагоре. За обучението виж тази тема, пост 71 и преди него: Колеги обучението на ключа не се получи, давах на контакт натисках 4 пъти бутона за заключване никакъв сигнал от машинките на централното, пробвах само с вкаран ключ в контакта, след като съм изгасил колата колкото да работят ел. стъклата пак нищо, на работеща кола нищо, дайте идеи какво да правя, че да въртя ключа като на лада не си е работа 🙂(а и багажника не се отваря от ключа). Новия модул е оригинален от ударена кола не китайски ако при други колеги това е бил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #4 Отговорено 17 Май, 2020 Колега, провери номерата на модулите, защото има значение от каква кола си го взел. До колкото знам трябва да е със същото оборудване като твоята. Дано да греша, но мисля че това беше условието да ти работят всички функции. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #5 Отговорено 17 Май, 2020 (Редактирано) Не, не грешиш, номера на новия модул трябва да съвпада с номера на стария модул. Ето тема с много подробно обяснение (на английски и на български + видео) на процедурата по обучаване на дистанционните. Темата е за CR-V, но процедурата е еднаква за всички хонди. Редактирано 17 Май, 2020 от Krasi-mir 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #6 Отговорено 17 Май, 2020 Прабвай платката и въобще цялата електроника от твоя модул да я присъединиш на новия, така че от новия да остане само механичната част и след това пак обучение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora88 13 #7 Отговорено 17 Май, 2020 Модулът моя го разглобих от чисто любопитство и стигнах до платката, нея мога да я сменя и да сложа механиката от новия. Но проблема на моя модул беше, че не даваше навреме сигнал на моторчетата на ел стъклата да изключат и така ми изгори двете предни, тоест ако ползвам платката от моя си мисля че пак ще ми изгори моторчетата на стъклата или се бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #8 Отговорено 18 Май, 2020 А случайно допълнителен модул на ел стъклата да си слагал, да ги вдига след заключване. Ако отговора е "ДА" значи там ти е проблема. Моторите нямат защита по ток и затова горят, понеже модула пуска импулс за няколко секунди без значение дали прозореца е отворен или затворен и напряга моторчето. Ако нямаш ми е чудно, като ги вдигаш не виждаш ли кога са затворени или аз нещо не разбрах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora88 13 #9 Отговорено 18 Май, 2020 Не Преди 3 часа, Ivan_Ch написа: А случайно допълнителен модул на ел стъклата да си слагал, да ги вдига след заключване. Ако отговора е "ДА" значи там ти е проблема. Моторите нямат защита по ток и затова горят, понеже модула пуска импулс за няколко секунди без значение дали прозореца е отворен или затворен и напряга моторчето. Ако нямаш ми е чудно, като ги вдигаш не виждаш ли кога са затворени или аз нещо не разбрах. Не съм имал допълнителен модул, при затваряне на стъклото в автоматичен режим щом се затвори напълно след 1-2 секунди се чува едно цъкване, демек спира да се подава ток на моторчето, при мен цъкването се чуваше след 5-6 секунди тоест стъклото си е затворено но моторчето напъва и накрая изгаря. Също на пасажерското стъкло, което няма авто режим при мен от време на време се появяваше, предполагам някакъв проблем и се вдигаше и сваляше само с едно натискване на копчето без да се налага да го задържаш и пак цъкваше след 5-6 секунди и изгоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #10 Отговорено 18 Май, 2020 Сложна работа. По твоя модул имаше ли следи от интервенция от предишен собственик? И сравни ли номерата на стария и новия модул? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #11 Отговорено 18 Май, 2020 При мен копчето на шофьорското стъкло беше счупено и то задържаше все едно е постоянно дръпнато да затваря прозореца. На старият модул имаш ли нещо шчупено механично. Ако всичко по механиката е наред, значи проблема е в платката. Не съм сигурен дали не бяха две платки - за стъклата и за централното и дали не може само за централното да вземеш старата платка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora88 13 #12 Отговорено 18 Май, 2020 (Редактирано) Моя модул изглежда като нов даже е по-запазен визуално от този който купих сега, но се виждаше, че са пукнати в основата копчетата на шофъорското и пасажерското стъкло, но си "работеха" уж. На новия мисля че няма счупвания, но като му сваля пластмасите ще видя по-добре днес, тъкмно ще сверя и номерата. Платките са 2 наистина, но централното е в платката на стъклата това го проверих. Днес ще сменя само платките и ще видя какво ще стане. Редактирано 18 Май, 2020 от maistora88 правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #13 Отговорено 18 Май, 2020 Колега ако имаш нужда от обучаване на ключ към имото или дистанционно ми пиши. Поздрави, 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora88 13 #14 Отговорено 18 Май, 2020 Най-накрая обучи се ключа, просто съм правел грешкатаче не съм връщал контакта, всичко вече е точно, благодаря ви много. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #15 Отговорено 18 Май, 2020 Радвам се че си успял. Ако все пак провериш номерата на модулите дали са еднакви, драсни няколко реда. Мисля, че ще е полезно за всички, на които им предстои смяна. По информацията, която има във форума излиза, че модулите трябва да са от коли с еднакво оборудване а може би не е сивсем така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maistora88 13 #16 Отговорено 18 Май, 2020 преди 55 минути, Ivan_Ch написа: Радвам се че си успял. Ако все пак провериш номерата на модулите дали са еднакви, драсни няколко реда. Мисля, че ще е полезно за всички, на които им предстои смяна. По информацията, която има във форума излиза, че модулите трябва да са от коли с еднакво оборудване а може би не е сивсем така. Проверих модулите, понеже си прехвърлих мойто карбонче и частта за огледалата, че моите са по-запазени. Значи номерата на модулите бяха 1 към 1, имаше 4 различни номерации 3 от тях бяха 1 към 1 на двата модула само една беше по различна може би сериен номер и кога е произведен. Иначе мойта е 2004 2.4 Тайп С седан, ръчка, а новия модул е от 2003 2.0 Автомат комби, ако има някакво значение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Varz 34 #17 Отговорено 19 Юни, 2020 Колеги, не знам дали съм за тук, но ми звучи като най-близката тема Eдин приятел вагаджия ме пита що не ми се вдигат стъклата автоматично след заключване, та се зачудих дали не е въпрос само на някаква настройка през ECU-то ? Заводските модули на Акорд 7 поддържат ли въобще такава функция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #18 Отговорено 19 Юни, 2020 35 minutes ago, Varz said: Колеги, не знам дали съм за тук, но ми звучи като най-близката тема Eдин приятел вагаджия ме пита що не ми се вдигат стъклата автоматично след заключване, та се зачудих дали не е въпрос само на някаква настройка през ECU-то ? Заводските модули на Акорд 7 поддържат ли въобще такава функция? Американските имат тая функция, европейските - не, както и няма шанс да се активира. Вагаджийте от 90 и някоя я имат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #19 Отговорено 19 Юни, 2020 (Редактирано) Преди 5 часа, Varz написа: Колеги, не знам дали съм за тук, но ми звучи като най-близката тема Колега, има вариант с допълнителен модул, но имай предвид, че трябва да се управляват изходите му по ток и по време а не само по време. Сиреч ако модула пуска да кажем 10 сек напрежение а стълото е затворено има голяма вероятност моторчетата да изгорят. Обаче другото неприятно, е че трябва да се добави допълнителен кабел във всяка врата за да е сигурно, че няма да има проблеми с електрониката. Не е много ясно написано, но ще добиеш представа. Редактирано 19 Юни, 2020 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedial 3 #20 Отговорено 27 Август, 2020 Не мога да се справя с обучението на шофьорското стъкло. Опитах няколко пъти да изпълня упражнението със задържане в крайните положения до чуване на цъкване, но няма никакъв ефект. Проблема е че когато колата е студена не иска веднага да вдига стъклото. Трябва да изчаквам няколко минути. Ако веднага го вдигам, бавно пъпли и спира по средата. Сякаш че не достига достатъчно ток и трябва алтернатора да повърти и да го осигури. Иначе на топла кола никакви проблеми. Един майстор ми каза че няколко модела коли по принцип не обичали да им пипаш стъклата на студен мотор. Дайте идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #21 Отговорено 27 Август, 2020 (Редактирано) Обучаването на модула се прави само при смяната му или ако нещо си го разбазикал. Това от кога го прави? Сега лятото четирите стъклата съм ги направил да се свалят с два сигнала за отключване. Според мен разтапицирай вратата и подай директен + на мотора да видиш как се движи. Ако е от него от морга друг и газ. Ако е нещо по блока за управление на стъклата там мисля, че донора трябва да е същия модел като твоя. Като цяло странна работа. Редактирано 27 Август, 2020 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове