Манол Димитров 0 #1 Публикувано 6 Май, 2020 Здравейте! Имам CRV 98 година на производство. Проблема е когато на вън е под 10 градуса колата започва да пали трудно, запалва и веднага огасва и вече от вторият път пали веднага и подържа нормални обороти на празен ход и също се държи нормално на пътя. Няма никакви проблеми освен това с паленето в студено време, също няма никаква "Check engine" лампа. Когато на вън е над 10 градуса си пали от първия път без проблеми, ако някои е имал такъв проблем с неговата Хонда и го е разрешил, бих се радвал да сподели как го е открил и оправил. Според мен е някои датчик, но не мога да открия кои е виновника за това. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #2 Отговорено 6 Май, 2020 Няколко са възможностите 1.Цедката която се намира в резервоара отдолу на помпата е запушена. 2.Бензиновия филтър и задръстен. 3.Проблема е че с годините клапана който е в помпата в резервоара започва да пропуска гориво обратно в резервоара,може да пробваш да дадеш няколко пъти на контакт да подкачи помпата гориво. цедката в резервоара Хубаво е да направиш тези процедури. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Манол Димитров 0 #3 Отговорено 6 Май, 2020 Бензиновия филтър съм го сменил преди 3хил км и дросела и IACV клапана също съм почистил, което остава да проверя дали цетката не е запушена и дали клапана в помпата работи както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #4 Отговорено 6 Май, 2020 Какви са свещите и колко е разстоянието между електродите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #5 Отговорено 7 Май, 2020 (Редактирано) 7 hours ago, Манол Димитров said: Бензиновия филтър съм го сменил преди 3хил км и дросела и IACV клапана също съм почистил, което остава да проверя дали цетката не е запушена и дали клапана в помпата работи както трябва. За съжаление този клапан е една съчма с пружина и с времето тази пружина отслабва,та ако искаш нов нова помпа. Става ясно че не е изгодно. При мен го направи този номер мисля веднъж зимата да при много студено. Но не бях чистил дросела и точно каналите показани в темата ми,през които двигателя при запалване черпи въздух,и както се вижда от темата този който се регулира от болта за празен ход е доста задръстен. Моля те снимай ако отвориш,резервоара за цедката и самата нея ,и станало ли е лесно че не мога да намеря майстор да го направи това. Редактирано 7 Май, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Манол Димитров 0 #6 Отговорено 7 Май, 2020 4 hours ago, CARPERA said: За съжаление този клапан е една съчма с пружина и с времето тази пружина отслабва,та ако искаш нов нова помпа. Става ясно че не е изгодно. При мен го направи този номер мисля веднъж зимата да при много студено. Но не бях чистил дросела и точно каналите показани в темата ми,през които двигателя при запалване черпи въздух,и както се вижда от темата този който се регулира от болта за празен ход е доста задръстен. Моля те снимай ако отвориш,резервоара за цедката и самата нея ,и станало ли е лесно че не мога да намеря майстор да го направи това. Добре Като отворя резервоара ще снимам цедката. 12 hours ago, dimkaraganchev said: Какви са свещите и колко е разстоянието между електродите? Свещите са оригинални на хонда NGK 1.1мм разтояние между елетродите, сменени преди 2500 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #7 Отговорено 7 Май, 2020 Това са за нашата генерация свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #8 Отговорено 8 Май, 2020 На 7.05.2020 г. at 12:02, CARPERA написа: Това са за нашата генерация свещите Това май е писано преди 20+ години!?Сега нещата стоят по друг начин!Като прочетох на снимката, че пише да се регулира разстоянието м/у електродите....!!! Този мотор се приравнява на Жигула!На Жигула се причукваха свещите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #9 Отговорено 8 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic Ако ма'неш инжекциона и му туриш карбуратор, к'во му е по-различно от Жигули?! А, сетих се - има 8 клапана повече за регулиране. 😜 Твоя проблем е разискван още преди 12г. Сетих се за темата, ама тя събира прах вече шеста година. Редактирано 8 Май, 2020 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #10 Отговорено 8 Май, 2020 При мен беше това: https://forums.hondabg.com/topic/105820-проблем-при-запалването/?do=findComment&comment=1057509823 И още една тема: https://forums.hondabg.com/topic/108356-трудно-палене-при-студен-двигател-d14a8-англичанка/ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #11 Отговорено 8 Май, 2020 Преди 1 час, ivan_pop написа: Това май е писано преди 20+ години!?Сега нещата стоят по друг начин!Като прочетох на снимката, че пише да се регулира разстоянието м/у електродите....!!! Този мотор се приравнява на Жигула!На Жигула се причукваха свещите! И що си мислиш, че сега свещите се регулират по друг начин. И да, този мотор е някакво космическо чудо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #12 Отговорено 8 Май, 2020 При положение че обикновеното NGK струва 10тина лв да вземеш да ги регулираш,то трябва да си по голям скъперник от оня паток в детските филми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #13 Отговорено 8 Май, 2020 Off Topic Ма то обикновеното енджикей обикновено е менте, щото и търговците са менте. Трябва да е ориджинАл, специално за Хонда и специално от Страната на изгряващото Слънце. И докато чакам заветното енджикей, що да не ги чукна свещИте с дажмджийското чукчЕ. А ако си закъсАл на язовира, а резервните свещи са у гаража, и случайно имаш ключ за свещи (както на Жигулито едно време) .... приказка, даже нема да търсиш чукче, камъни бол. 😜 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #14 Отговорено 8 Май, 2020 преди 28 минути, CARPERA написа: При положение че обикновеното NGK струва 10тина лв да вземеш да ги регулираш,то трябва да си по голям скъперник от оня паток в детските филми. Що, ти като си купиш свещи за 10 лв. не проверяваш ли разстоянието? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #15 Отговорено 8 Май, 2020 Честно да ти кажа не,свещите които купувам от магазина не очаквам да не отговаря на описанията. Сега ми вкара муха в главата.😆 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #16 Отговорено 8 Май, 2020 Колеги, изчакайте автора да даде обратна връзка. Дали сте линкове към полезни теми, супер. Не пълнете темата с излишни препирни. Благодаря ви. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове