Jump to content

Recommended Posts

Здравейте!

Имам CRV 98 година на производство. Проблема е когато на вън е под 10 градуса колата започва да пали трудно, запалва и веднага огасва и вече от вторият път пали веднага и подържа нормални обороти на празен ход и също се държи нормално на пътя. Няма никакви проблеми освен това с паленето в студено време, също няма никаква "Check engine" лампа. Когато на вън е над 10 градуса си пали от първия път без проблеми, ако някои е имал такъв проблем с неговата Хонда и го е разрешил, бих се радвал да сподели как го е открил и оправил. Според мен е някои датчик, но не мога да открия кои е виновника за това.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко са възможностите

1.Цедката която се намира в резервоара отдолу на помпата е запушена.

2.Бензиновия филтър и задръстен.

3.Проблема е че с годините клапана който е в помпата в резервоара започва да пропуска гориво обратно в резервоара,може да пробваш да дадеш няколко пъти на контакт да подкачи помпата гориво.

цедката в резервоара

1314532924_.thumb.png.e658a957c08d67d8bc0ed3745575b293.png

Хубаво е да направиш тези процедури.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия филтър съм го сменил преди 3хил км и дросела и IACV клапана също съм почистил, което остава да проверя дали цетката не е запушена и дали клапана в помпата работи както трябва.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са свещите и колко е разстоянието между електродите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
7 hours ago, Манол Димитров said:

Бензиновия филтър съм го сменил преди 3хил км и дросела и IACV клапана също съм почистил, което остава да проверя дали цетката не е запушена и дали клапана в помпата работи както трябва.

 

За съжаление този клапан е една съчма с пружина и с времето тази пружина отслабва,та ако искаш нов нова помпа.

Става ясно че не е изгодно.

При мен го направи този номер мисля веднъж зимата да при много студено.

Но не бях чистил дросела и точно каналите показани в темата ми,през които двигателя при запалване черпи въздух,и както се вижда от темата този който се регулира от болта за празен ход е доста задръстен.

Моля те снимай ако отвориш,резервоара за цедката и самата нея ,и станало ли е лесно че не мога да намеря майстор да го направи това.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, CARPERA said:

За съжаление този клапан е една съчма с пружина и с времето тази пружина отслабва,та ако искаш нов нова помпа.

Става ясно че не е изгодно.

При мен го направи този номер мисля веднъж зимата да при много студено.

Но не бях чистил дросела и точно каналите показани в темата ми,през които двигателя при запалване черпи въздух,и както се вижда от темата този който се регулира от болта за празен ход е доста задръстен.

Моля те снимай ако отвориш,резервоара за цедката и самата нея ,и станало ли е лесно че не мога да намеря майстор да го направи това.

Добре

Като отворя резервоара ще снимам цедката.

 

  

12 hours ago, dimkaraganchev said:

Какви са свещите и колко е разстоянието между електродите?

Свещите са оригинални на хонда NGK 1.1мм разтояние между елетродите, сменени преди 2500 км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са за нашата генерация свещите

168457036_1.thumb.png.6fbf33c31d2cc5f0eb3262a0abf8509b.png

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.05.2020 г. at 12:02, CARPERA написа:

Това са за нашата генерация свещите

168457036_1.thumb.png.6fbf33c31d2cc5f0eb3262a0abf8509b.png

 

Това май е писано преди 20+ години!?Сега нещата стоят по друг начин!Като прочетох на снимката, че пише да се регулира разстоянието м/у електродите....!!!

Този мотор се приравнява на Жигула!На Жигула се причукваха свещите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Ако ма'неш инжекциона и му туриш карбуратор, к'во му е по-различно от Жигули?! А, сетих се - има 8 клапана повече за регулиране. 😜

 

 

Твоя проблем е разискван още преди 12г.

Сетих се за темата, ама тя събира прах вече шеста година. 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ivan_pop написа:

Това май е писано преди 20+ години!?Сега нещата стоят по друг начин!Като прочетох на снимката, че пише да се регулира разстоянието м/у електродите....!!!

Този мотор се приравнява на Жигула!На Жигула се причукваха свещите!

И що си мислиш, че сега свещите се регулират по друг начин. И да, този мотор е някакво космическо чудо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че обикновеното NGK  струва 10тина лв да вземеш да ги регулираш,то трябва да си по голям скъперник от оня паток в детските филми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Ма то обикновеното енджикей обикновено е менте, щото и търговците са менте. Трябва да е ориджинАл, специално за Хонда и специално от Страната на изгряващото Слънце. И докато чакам заветното енджикей, що да не ги чукна свещИте с дажмджийското чукчЕ.

А ако си закъсАл на язовира, а резервните свещи са у гаража, и случайно имаш ключ за свещи (както на Жигулито едно време) .... приказка, даже нема да търсиш чукче, камъни бол. 😜

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, CARPERA написа:

При положение че обикновеното NGK  струва 10тина лв да вземеш да ги регулираш,то трябва да си по голям скъперник от оня паток в детските филми.

Що, ти като си купиш свещи за 10 лв. не проверяваш ли разстоянието? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа не,свещите които купувам от магазина не очаквам да не отговаря на описанията.

Сега ми вкара муха в главата.😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, изчакайте автора да даде обратна връзка. 

Дали сте линкове към полезни теми, супер.

Не пълнете темата с излишни препирни. 

Благодаря ви. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...