Deiko 0 #1 Публикувано 11 Април, 2020 Продадоха ми масло за скоростна кутия уж в магазин с име. Въпросът ми е прецакан ли съм или да си го сменям спокойно? ЦРВ 2005 автомат бензин е колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 11 Април, 2020 Мисля, че повечето колеги от форума не биха сложили друго освен хонда точно в автомата. Аз съм също сред тях. Имай предвид и че „стандартната смяна“ е всъщност по-скоро „опресняване“ и се сменят под 50% от маслото само. А ако смяташ да сменяш с машина цялото, имай предвид, че има и рискове. На твое място бих опитал да го върна неотваряно. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deiko 0 #3 Отговорено 11 Април, 2020 То и при мен ще е опресняване. Няма да е с машина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 11 Април, 2020 (Редактирано) За същите пари можеше да вземеш пак алтернативно и поне да е DW1 a не със стария стандарт Z1 . Aз на кутийте на хонда си слагам на YACCO и проблеми нямам няма и да имам . Лично аз не бих го сложил . Редактирано 11 Април, 2020 от fenabg 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deiko 0 #5 Отговорено 11 Април, 2020 Като цяло копувах други неща за колата и им казах дайте и масло за кутията и те взеха вин номера и ми дадоха това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #6 Отговорено 11 Април, 2020 (Редактирано) Спри да пазаруваш в тоя магазин като цяло ще ти набутат всичко възможно и каквото имат на щанда както се е случило. Върни им го,или ги питай ще ти платят ли ремонта на автомата. Има ли други неща набутани по техния каталог. Аз слагам само и единствено това Honda ATF DW-1 Тук в общите поръчки е по-евтино https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Ти имаш от къде да го вземеш в Варна трябват ти 3 л,както от там други ОЕМ масла. https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html Ето и какво пише в ръководството Редактирано 11 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 11 Април, 2020 преди 36 минути, CARPERA написа: Аз слагам само и единствено това Honda ATF DW-1 В мотора слагаш ли оригинално.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #8 Отговорено 11 Април, 2020 (Редактирано) Quote Аз слагам само и единствено това Honda ATF DW-1 Ти слагаш Quote Aз на кутийте на хонда си слагам на YACCO Двамата сме на мнение че не трябва да слага този Татан. Колегата Deiko избира какво ще сложи. Редактирано 11 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #9 Отговорено 11 Април, 2020 Погледнах вискозитета на този titan малко по висок е но за тази цена съм слагал енеос еко и бях много доволен и на yacco-то вискозитета е точно като на хондовското, ако можеш го върни смениИзпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 11 Април, 2020 преди 6 минути, CARPERA написа: Ти слагаш Аз само питам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deiko 0 #11 Отговорено 11 Април, 2020 (Редактирано) Ясно разбрах набутал съм се едни 120лв.Инче на двигателя слагам кастрол 5-в30. За връщане се съмнявам пия една студена вода и отивам до магазина на хонда от там да си взема. Редактирано 11 Април, 2020 от Deiko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #12 Отговорено 11 Април, 2020 Надявам се не си дал 120лв. За 3л. атф. Но ако си взел 6л. това са достатъчни за пълна смяна(без машина и по метода който съм използвал за сивик) и аз бих го сложил. Но ако това ще ти е първата смяна и не е сменяно никога преди това резултата няма да ти хареса най вероятно каквото и масло да ползвашИзпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deiko 0 #13 Отговорено 11 Април, 2020 4 литра ако трябва да сме точни нз кога е сменяно маслото преди година купих хондата. Нямам проблем с нея и за това искам да си сменя и маслото за да нямам проблеми. Един вид профилактика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #14 Отговорено 11 Април, 2020 Може за твоя автомат да трябват 4л. а сигурно има и филтър. Така и така си го взел може да го смениш и да покараш поне 2000км пък после ако решиш пак да го смениш с хондовско, аз лично бих сложил уакко или енеос еко. Но щом не си го сменял преди това поемаш си риска защото новото масло почва активно да мие и разтваря. Цвета на сегашното масло в скоростите е доста показателен.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #15 Отговорено 12 Април, 2020 (Редактирано) Ето написано е в ръководството при обновяване трябват 3,1л няма филтър външен,до колкото съм запознат имат 3 генерация. https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/02/S9A2E02E10400013001KBRT00.HTML Не мисля че тези 100мл са важни могат да се допълнят с старо при положение че кутията му е 7,2л и ще остане 4,1л и малко старо масло. Но тези 100мл са повод повечето сервизи да ти вземат парите за 4л и естествено няма да ти дадат останалите 900мл,честа печалба за тях. Редактирано 12 Април, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #16 Отговорено 12 Април, 2020 Това Преди 10 часа, Ioan написа: ... Така и така си го взел може да го смениш и да покараш поне 2000км пък после ако решиш пак да го смениш с хондовско, ... сериозно ли го препоръчваш?! При положение, че Преди 10 часа, Ioan написа: ... аз лично бих сложил уакко или енеос еко. ... И най-вече, защото Преди 14 часа, fenabg написа: ... Лично аз не бих го сложил . + няколко други мнения "против". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #17 Отговорено 12 Април, 2020 43 minutes ago, CARPERA said: Ето написано е в ръководството при обновяване трябват 3,1л няма филтър външен,до колкото съм запознат имат 3 генерация. https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/02/S9A2E02E10400013001KBRT00.HTML Не мисля че тези 100мл са важни могат да се допълнят с старо при положение че кутията му е 7,2л и ще остане 4,1л и малко старо масло. Но тези 100мл са повод повечето сервизи да ти вземат парите за 4л и естествено няма да ти дадат останалите 900мл,честа печалба за тях. Да допълня нещо. Доколкото си спомням има различни мнения колко точно изтича – на различни коли различно количество изтичало от пробката на автомата (с немного големи разлики де). Аз последно на Акорда като опреснявах моето в сервиз бях взел три малки бутилчици по 1 кварт (малко под 3л), а в сервиза изтекло малко повече от това. В сервиза, разбира се, отказаха да наливат от старото масло, но продаваха оригинално като наливно (мисля, че на цената на литър в Бултрако). Мисля, че закръгляха нагоре до 100мл. И всъщност излезна прилично като цена. Та може би, ако разпита сервизите дали предлагат доливане на оригинално, без да плаща цял литър например, ще е по-на сметка отколкото да купува едни излишни 8-900 мл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #18 Отговорено 12 Април, 2020 Маслото е съвместимо и разликата в вискозитета спрямо оригиналното е доста малка. Слагал съм неоригинално и мисля че е по добро и по евтино но всеки сам си поема риска. Идеята ми беше да го ползва за промивка и хонда допуска слагането даже на декстрон 3 временно. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #19 Отговорено 21 Април, 2020 (Редактирано) На црв 2-ра генерация ако терена е равен точно 3.1л изтичат от пробката. До тук 2-пъти съм го сменявал, и двата пъти изтече точно по толкова. Последния път 100 ml долях от старото масло, тъй като нямах нова тубичка. През 20 000 km го опреснявам с Honda ATF DW-1, до сега не съм пробвал с друго, а и не мисля да експериментирам. Филтър отвън няма, има вътре, който се сменява евентуално при ремонт на скоростите. Редактирано 21 Април, 2020 от diezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #20 Отговорено 25 Април, 2020 Някой знае ли да ли вътрешния филтър е истински или е просто цедка.Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #21 Отговорено 25 Април, 2020 Off Topic Всеки филтър е цедка и всяка цедка е филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #22 Отговорено 25 Април, 2020 Но цедката си е цедка например такава има на соленоидите, дали е нещо подобно и вътрешния филтър или е нещо като външния филтър когато го имаИзпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #23 Отговорено 26 Април, 2020 При положение че се сменя при ремонт на автоматичната кутия,защо е важно за теб. За да е направен да се сменя само при ремонт на автомата няма да е като обикновен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #24 Отговорено 26 Април, 2020 Имам си причина която не искам да споделям. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #25 Отговорено 26 Април, 2020 Подобен на външен е. С цедка подобна на хартия. На някои Акури мисля има метална мрежа вместо хартия. И освен това има и още метални цедки в клапанното тяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #26 Отговорено 27 Април, 2020 Исках да зная дали не е финен хартиен, благодаряИзпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове