Jump to content
plamenht

Не върви на високи обороти

Recommended Posts

Акорд 2.2 дизел 140 коня 2008-ма.Здравейте колеги.Вчера при загрята кола на магистрала след 130км я настъпвам и не иска да набира свисти отпред нещо и светна чека.Спрях масло си има не пуши.Казаха ми,че най-вероятно е спукан някой маркуч на турбото.Някой с подобен проблем да каже мнение?

Редактирано от plamenht

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свистенето е добър признак на изпускане на въздух. Доколкото можеш - огледай и разбутай въздуховодите, понякога човек има късмет и маркучите са здрави, но се е измъкнала някоя скоба, която държи въздуховода към тръбата. Все пак по-честият случай е да се сцепи въздуховодът между кулера и всмукателния колектор. Обикновено това е придружено и с припушване отзад, защото въздухът веднъж е преминал през дебитомера и е измерен като количество. За такова количество се впръсква гориво, но ако това количество намалее поради изпускане - компютърът няма как да го знае, той си пуска гориво според измереното. В резултат, това гориво не може да изгори и излиза под формата на сажди отзад - черен пушек. От шофьорско място много трудно се вижда, но от следващата кола се вижда чудесно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша все пак проблема ако някой срещне подобен-задънен катализатор и дпф,махнаха ги колата се стрелка много приятно има разлика и гори по-малко вече на дълго акорда ми дава 4.5 при 120км

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, че пишеш как се е развил и решил проблемът! Значи и аз трябва да махам катализатор, че на 120 ми харчи към 5 кила :D.

 

С 90 трябва да слезеш под 4 безпроблемно. Пробвай я. Даже, да не казвам голяма дума, ама ако нулираш на равен път и от летящ старт, след 5 км ще си около или под 3.5 / 100 със сигурност. 

 

To нищо чудно да се окаже, че и при мен замислянето при тръгване може да е свързано с проблеми в изпускането. Ама... печки, кво да ги правиш! Как нямам едни 80 К да си купя една електричка и да не се занимавам със сажди... 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, но силно се надявам всички с подобен проблем, които стигнат до тази тема, да НЕ си разрешат проблема по същия начин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, plamenht написа:

... катализатор и дпф...

Някой много яко те пързаля по пистата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, ogi28b написа:

Браво колега, че пишеш как се е развил и решил проблКак нямам едни 80 К да си купя една електричка и да не се занимавам със сажди... 

след 20г като станат по достъпни 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид 2 катализатора объркал съм се

Редактирано от plamenht

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Cap_Slow написа:

Не че нещо, но силно се надявам всички с подобен проблем, които стигнат до тази тема, да НЕ си разрешат проблема по същия начин :)

Какво му е на решението задънени са били катализаторите тотално и колата не иска да върви и да ги почистят пак ще стане същата работа.Сега ми сложиха права траба и резонатор колата върви повече и харчи по -малко .

Редактирано от plamenht

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да му мислят тези около теб. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Knoxville написа:

И да му мислят тези около теб. 

Наистроиха я и отзад черно не излиза не съм ходил при бай иван отзад в двора 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 1 час, plamenht написа:

Сега ми сложиха права траба и резонатор колата върви повече и харчи по -малко .

 

Пък и се хвалим..,то с катализатор не се кара зад вас,та камоли без него.

После циганите били виновни, за мръсния въздух.

Гаранция за правата тръба,дадоха ли ти?

С нея ти, и техните подписи,сте за яки глоби!

Ама не тук...,тук ще продължаваме да ви дишаме саждите:tongue1::biggrin:!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма се плашите.. не винаги ще е така. Спора е ясен. И мен ме дразнят кадящи печки. Пусто му, всичко опира до пари. Те в чужбина където ги имат повече от нас не ги дават за такива ремонти. Сега скокнахме, че колегата ни трови. Трови ни... защото 1000лв няма да стигнат. На всички ни е ясна картината. Прости вятър правим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://katalizatori.alle.bg

 

Само я да поясня, не съм по никакъв начин свързан с въпросните, плюс това във форума съм чел и за някаква пловдивска фирма, която също подменя само питата на катализатора. Интернет също е засипан с афтърмаркет оферти, за които могат да се търсят отзиви и да се вземе нещо читаво. Желание ако има и варианти има. Естествено никой не е толкова евтин колкото най-разпространения (премахването), но са по-евтини от оем. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...