plamenht 3 #1 Публикувано 11 Януари, 2020 (Редактирано) Акорд 2.2 дизел 140 коня 2008-ма.Здравейте колеги.Вчера при загрята кола на магистрала след 130км я настъпвам и не иска да набира свисти отпред нещо и светна чека.Спрях масло си има не пуши.Казаха ми,че най-вероятно е спукан някой маркуч на турбото.Някой с подобен проблем да каже мнение? Редактирано 11 Януари, 2020 от plamenht Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 11 Януари, 2020 Свистенето е добър признак на изпускане на въздух. Доколкото можеш - огледай и разбутай въздуховодите, понякога човек има късмет и маркучите са здрави, но се е измъкнала някоя скоба, която държи въздуховода към тръбата. Все пак по-честият случай е да се сцепи въздуховодът между кулера и всмукателния колектор. Обикновено това е придружено и с припушване отзад, защото въздухът веднъж е преминал през дебитомера и е измерен като количество. За такова количество се впръсква гориво, но ако това количество намалее поради изпускане - компютърът няма как да го знае, той си пуска гориво според измереното. В резултат, това гориво не може да изгори и излиза под формата на сажди отзад - черен пушек. От шофьорско място много трудно се вижда, но от следващата кола се вижда чудесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenht 3 #3 Отговорено 18 Януари, 2020 Да напиша все пак проблема ако някой срещне подобен-задънен катализатор и дпф,махнаха ги колата се стрелка много приятно има разлика и гори по-малко вече на дълго акорда ми дава 4.5 при 120км 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #4 Отговорено 18 Януари, 2020 (Редактирано) Браво колега, че пишеш как се е развил и решил проблемът! Значи и аз трябва да махам катализатор, че на 120 ми харчи към 5 кила . С 90 трябва да слезеш под 4 безпроблемно. Пробвай я. Даже, да не казвам голяма дума, ама ако нулираш на равен път и от летящ старт, след 5 км ще си около или под 3.5 / 100 със сигурност. To нищо чудно да се окаже, че и при мен замислянето при тръгване може да е свързано с проблеми в изпускането. Ама... печки, кво да ги правиш! Как нямам едни 80 К да си купя една електричка и да не се занимавам със сажди... Редактирано 18 Януари, 2020 от ogi28b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #5 Отговорено 18 Януари, 2020 Не че нещо, но силно се надявам всички с подобен проблем, които стигнат до тази тема, да НЕ си разрешат проблема по същия начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #6 Отговорено 18 Януари, 2020 Преди 12 часа, plamenht написа: ... катализатор и дпф... Някой много яко те пързаля по пистата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #7 Отговорено 18 Януари, 2020 Преди 7 часа, ogi28b написа: Браво колега, че пишеш как се е развил и решил проблКак нямам едни 80 К да си купя една електричка и да не се занимавам със сажди... след 20г като станат по достъпни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenht 3 #8 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Имах предвид 2 катализатора объркал съм се Редактирано 19 Януари, 2020 от plamenht Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenht 3 #9 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Преди 13 часа, Cap_Slow написа: Не че нещо, но силно се надявам всички с подобен проблем, които стигнат до тази тема, да НЕ си разрешат проблема по същия начин Какво му е на решението задънени са били катализаторите тотално и колата не иска да върви и да ги почистят пак ще стане същата работа.Сега ми сложиха права траба и резонатор колата върви повече и харчи по -малко . Редактирано 19 Януари, 2020 от plamenht Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #10 Отговорено 19 Януари, 2020 И да му мислят тези около теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenht 3 #11 Отговорено 19 Януари, 2020 Преди 1 час, Knoxville написа: И да му мислят тези около теб. Наистроиха я и отзад черно не излиза не съм ходил при бай иван отзад в двора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #12 Отговорено 19 Януари, 2020 Off Topic Преди 1 час, plamenht написа: Сега ми сложиха права траба и резонатор колата върви повече и харчи по -малко . Пък и се хвалим..,то с катализатор не се кара зад вас,та камоли без него. После циганите били виновни, за мръсния въздух. Гаранция за правата тръба,дадоха ли ти? С нея ти, и техните подписи,сте за яки глоби! Ама не тук...,тук ще продължаваме да ви дишаме саждите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 19 Януари, 2020 Няма се плашите.. не винаги ще е така. Спора е ясен. И мен ме дразнят кадящи печки. Пусто му, всичко опира до пари. Те в чужбина където ги имат повече от нас не ги дават за такива ремонти. Сега скокнахме, че колегата ни трови. Трови ни... защото 1000лв няма да стигнат. На всички ни е ясна картината. Прости вятър правим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #14 Отговорено 19 Януари, 2020 https://katalizatori.alle.bg Само я да поясня, не съм по никакъв начин свързан с въпросните, плюс това във форума съм чел и за някаква пловдивска фирма, която също подменя само питата на катализатора. Интернет също е засипан с афтърмаркет оферти, за които могат да се търсят отзиви и да се вземе нещо читаво. Желание ако има и варианти има. Естествено никой не е толкова евтин колкото най-разпространения (премахването), но са по-евтини от оем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове