Jump to content
Shreek

Легла на клапани CR-V 1 1999 г. 128 кс. бензин.

Recommended Posts

Колеги. Ако някой скоро е рециклирал глава, визирам гнездата на клапаните, моля да напише отзиви къде го е правил, колко му е струвало, само изпускателните ли е сменил или всичките, какви легла е сложил и дали е доволен от крайния резултат.

 

Ножа вече е опрял до кокала и това трябва да се направи.

 

Ако някой, вместо да рециклира е избрал да сложи глава от мотор, който не е бил газифициран - нека също пише колко му е излязло удоволствието.

 

Искам да си направя грубо сметката как ще се вържат нещата със смяна на леглата на клапаните и без редовно пререгулиране на всяка смяна на масло, и съответно без смяна на легла на клапани, но с реглаж на всяка смяна на масло.

 

Намекнаха ми че е много вероятно да се наложи и сегменти да сменям, предвид че колата е на поне 300 к километра. Ще бъда благодарен на отзиви и за сегментите... и за това, което не съм предвидил, и което не зная че се налага да се смени, когато се прави подобно рециклиране на двигателя.

Редактирано от Shreek
добавих нещо пропуснато

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип  като се отвори се вижда състояние на главата.

То всичката жега  е само в изпускателните, затова техните легла се  подменят  като  само едно легло е 40лв.

В зависимост  какво  ще слагаш като части  или фирмата която ти го прави  от 500 до 800лв и 200лв за майстора да тия разоборудва и обратно.

Тук не включвам ако има клапани.Не включвам ОЕМ гумичките  и гарнитура  глава които общо са 300-350 лв.

 

Това с всяка смяна на масло и реглаж  не го разбрах ,ти на колко сменяш маслото като км.

На газ се регулират на 20-25 а на бензин  40-50хил км.

 

Ето ти фирма която  го прави  но е в Варна .

http://koorteh.com/cylinder_heads.htm

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го сменям на 10 к километра, а препоръката, където ми правят колата е да регулирам на всяка смяна на масло.

 

Четох преди 2-3 години в тема за смяна на легла на клапани, че след смяна на леглата луфта не се е променил първите поне две смени на масло, но не можах да намеря темата. Направих си сметката че ако не регулирам на 10 к, а на 50 к, ще спестя по около 200 лв от реглаж на клапани на всеки около две години. При това положение може би е по-разумно подготвяйки новата глава да се сменят леглата на изпускателните, без значение дали не е останал някой читав сред тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще го повторя ако караш  колата на газ  с добра  газова уредба регулиране на 20 -25 хил км.

На бензин  се регулират на 40 - 50хил км.

Кой ти прави регулирането и той ли ти каза на 10 хил че да ти взима парите .

Кой те излъга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25 вече са за реглаж , на 50 и на газ ще си за глава . 
Сервиз Норена София , аз там пращам за легла ,другото си го правя лично . 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не е написал на какво кара  колата. 

Но на 10 хил км да регулира  клапани просто някой му взема парите. 

Защо си се разбързал за глава  какво ти казаха  на последното регулиране . 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че нещо е престъргвано за да може да се направи реглажа и че вече нямам накъде да мърдам.

 

Все пак от слагането на газовата са минати поне 160 к, не към при колата да и видя километража, а си мисля, че са минати към 200 к километра. Отдавна се е изплатила от спестените стотинки за гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата няма ръжда и е налице намерение да се кара още, а не да се продава скоро, най-евтино ще е да се смени целия мотор (+съединител, евентуално). Добре е все пак, да се отвори наличния двигател и тогава да се взема решение от някой, който знае какво да прави и къде да мери. Защо смятам така: Колата е на 160-200 к на газ + още вероятно100-200-300 к!? на бензин (едва ли карате хондата от нова), т. е. сумарно на около и над 300 к. При тази хипотеза е много вероятно цилиндрите да са елипсовидни и блока да е за хвърляне.

И да ,при каране на газ, реглаж на клапани (независимо от това с правени или не легла) на 12-15 к км МАХ!

Темата е стара и оцапана но е единствената(май) по казуса и смятам, че ще полезна за вземане на решение:

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит, смених сегменти и обслужване на главата преди 50хил. С обикновено АГУ съм. Сменям масло на 12 хил. и регулирам клапани на всяка смяна на маслото-винаги има 2-3 натегнати клапана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Shreek said:

Казаха ми че нещо е престъргвано за да може да се направи реглажа и че вече нямам накъде да мърдам.

 

Все пак от слагането на газовата са минати поне 160 к, не към при колата да и видя километража, а си мисля, че са минати към 200 к километра. Отдавна се е изплатила от спестените стотинки за гориво.

Виж колега постарай си да дадеш точно информация. 

1.Разбрахме модела и двигатели  Ок

2. Газовата кога е сложена.Ти колко си я карал на газ. 

3.Колко пъти си регулирал  клапаните  ,при един и същ майстор ли.

Какво е това пристъргване  кой  го е направил  и защо чак сега са го установили.

 

Според мен смени майстора или тоя сервиз. 

С обикновено  газова и такава сбирщайн,газаджия който незнае какво да настройва ,да 12-15 хил км може да се регулират. 

Последно  ми се наложи и се провериха клапаните на 11 хил км,газовото е Романо и сложено от Маркони ,нямаше излязали от стойностите.

Та пак по негови препоръки да се  проверят на  25  хиляди км.

Не мисля че ме лъже.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, последният път си регулирах клапаните чак след 50 000 км. от последния реглаж. Да уточня - карам на газ. Тънкия момент обаче тука е, че два пъти слагах добавка в бензина за чистене на горивната система. Тоест - на всеки 25 000 км. изкарвах по едни 500 км на само на бензин. Честно казано не очаквах да има такъв ефект, но факта си е факт. За да не правя реклама, който иска да знае каква добавка съм ползвал да ми пише на лични. Всичко хубаво !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кажи ни тънкия момент кара 50 хил и ги провери и бяха ок.Ти лично ги провери,присъства на проверката,и знаеш какви са стойностите.

Какви баха стойностите  на изпускателни и всмукателни,или майстора ти каза всичко е ок,или два три бяха извън стойностите.

На какви стойности ги направи сега,какви ги  направиха  преди тези 50 хил.

Сподели добавката,не вярвам да е от добавката,по било правдоподобно от това че си карал на бензин, и това  че когато се кара само на бензин стойностите бягат нагоре.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, предполагам, че не е било от бензина, защото 500 км на 25000 са нищо. На втори и четвърти цилиндър бяха изпускателните. А на първи и трети правихме смукателните. Сега вече ще я карам по спомени и няма да съм изцяло акуратен - 0,19 мисля че беше стойността им, при граници  0,18-0,22 за изпускателните. А за смукателните бяха 0.11 при граници 0,8-0,12. Съответно ги направихме точно по средата - 0,20 за едните и 0.10 за другите. За доверието към майстора ми няма смисъл да говоря - няма как да докажа каквото и да било. Иначе бях там - на място. Добавката е Хадо (дано не съм нарушил някое от правилата на форума). Предния път когато регулирах клапаните ( и наистина имаше нужда) точно на 25 000 км, двигателя започна да гасне всеки път когато е на свободна и с включен климатик. Регулирах клапаните и след 15000 км сложих добавката. Изминах още 10 000 и отидох на реглаж, макар и да не ми гаснеше двигателя на празен ход. Отворихме капака на главата и се оказа, че няма никаква нужда от регулиране. Платих наполовина доколкото си спомням. Втората доза добавка я сложих на 20 000 км.  след безсмисленото отваряне на капака. Изминах още 5000 км. и положението е това което е в момента и споделям. Това е , за друго ако се сетя ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно на колко ги регулира на 50 , 10 , 20 или 25000  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, fenabg написа:

Сега последно на колко ги регулира на 50 , 10 , 20 или 25000  

50 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Коя точно е  добавката

https://xadoshop.bg/category/335/gorivni-sistemi.html

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Коя точно е  добавката

https://xadoshop.bg/category/335/gorivni-sistemi.html

 

Ето тази:

 

https://xadoshop.bg/bg/products/multi-cleaner-gasoline-engine-p125.html

 

Наи-добре я сложете на 15 000 км след последния реглаж, иначе стават много наслагвания.

Карайте само на бензин докато свърши резервоара, тоест - докато ви светне червената лампа. Не редувайте малко бензин, малко газ. Безсмислено е.

Редактирано от Stashu
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават много наслагвания ,от какво от добавката ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

Стават много наслагвания ,от какво от добавката ли.

От газта. На 15 К е ок. На 20 К вече и да сложите добавката, пак ще свърши работа, но не толкова добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че Цр-В-то ми е 147 коня, не 128, каквато гледам е темата. Не знам дали стойностите на клапаните при 128 са същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се си на ясно че тази добавка не помага с нищо на клапаните? 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как първият човек във форума, който ще похвали Хадо, ще се е регистрирал току що, точно за да сподели положителното си впечатление.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, fenabg написа:

Надявам се си на ясно че тази добавка не помага с нищо на клапаните? 

Само споделям фактология. По метода на отпадането, не остава друго. Преди да направя тези "интервенции" редовно си регулирах клапаните на всеки 25 К. Ако има друга причина, то тя засега е неизвестна за мен. Интересно ми е как стои въпросът с клапаните на vitec двигателите. Има ли дискусии по темата ?

И още един въпрос - вярно ли е че керамичните седла на клапаните издържат повече и ако да - колко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Pavel_Pavlov написа:

Интересно как първият човек във форума, който ще похвали Хадо, ще се е регистрирал току що, точно за да сподели положителното си впечатление.

Първият ми пост беше предпазлив  точно с тази цел - да не ме обвинявате че съм дистрибутор. Нов съм във форума, но съм стар Хонда фен. Carpera все пак ме поощри, а гледам, че е старо куче.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Аз не твърдя непременно, че недоброжелателно правиш реклама. Но намеквам, че четейки постовете ти, колегите трябва да имат предвид, че не е изключено.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, Pavel_Pavlov написа:

Интересно как първият човек във форума, който ще похвали Хадо, ще се е регистрирал току що, точно за да сподели положителното си впечатление.

И мани другото интервал от 50к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
53 minutes ago, Stashu said:

Първият ми пост беше предпазлив  точно с тази цел - да не ме обвинявате че съм дистрибутор. Нов съм във форума, но съм стар Хонда фен. Carpera все пак ме поощри, а гледам, че е старо куче.

Добре  дошъл в форума.Рано или късно ще проличи за какво си тук.

Подкрепям  когато има доказателства, когато имаш точни и ясни цифри,когато има снимки.

Радвам се  да продължиш в тази насока и да докажеш твоето твърдение.

Както  и други постове в които да има какво да научим. 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, какви са симптомите че проблема е в леглата на клапаните? Знам че трябва да се отвори двигателя, но преди това трябва да има причина 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...