Jump to content
PetarStanev

Покупка на Crv 3та генерация

Recommended Posts

55 minutes ago, Bizzito said:

 

Че къде във Варна работят с Амсойл? Ако е такова маслото е супер. И цената също. И аз искам такова, но нямат подходящо за дизел.

Дидо от  Myiamoto работи с такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, на мен ми сложи Мобил 1 септември месец. Тогава каза, че само с това работи. Може на бензина да слага Амсойл. Мисля, че няма в какво да се съмняваш.

Относно регулиране на клапаните, аз карах осем години един сивик на бензин. На шестата година рабрах, че трябвало да се регулират клапани от време на време. На 180 хил (по километраж, сигурно са повече) отиде за пръв път на реглаж и се оказа, че няма нужда. 

Колата беше внос от Италия и надали някой някога ги беше регулирал. Не казвам, че не трябва да се проверяват, но не е чак толкова спешно веднага да тичаш едва ли не първата работа. Ако колата се кара на бензин обаче. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно никаква информация не ти е дал за клапаните.

А тя трябваше да бъде може да караш  още  20 или 50 хил тогава да ги регулираме. 

Същото  е и за веригата  колко още можеш да караш.

Това е  съществена информация  която трябва да знаеш за да можеш да я следиш.Която трябва майстора да ти даде а не само карай всичко е ок.

Свещите провери ли как са.Маслото на скоростите  предвидил ли си го.

Хубаво щеше да е 0w30 маслото  ,и супер ако е Аймсол. 

Както каза  колегата и аз не бих се доверил  за първо обслужване,може да провериш и двата филтъра ,на купето  и въздушния  мисля че се свалят лесно. 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави човека малко да се порадва това все пак е 9 годишна кола. :)

Чак толкова да бърза да налива пари. Ако има проблем с веригата и свещите до сега щеше да е разбрал. А тя веригата на тия модели май рядко се дъни. Особено на 175 хил км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ми че е проверил веригата, аз му бях казал. Той каза, че й няма нищо и може да не се наложи смяна, но ако се наложи ще се чуе и пръв ще разбера и няма нищо да стане. Относно ръчните скорости, реших да е със следващото масло защото скоростите влизат като на дизел, доста мазно. Колата ще се кара само на бензин. При положение, че има пълна сервизна история в хонда, откъдето е купувана съм сигурен, че е сменяно маслото. Клапаните каза, че нямало нужда на тези километри. Нямало смисъл да я отваря.

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се много на 175 хил км ти е казал няма нужда да се проверяват.Или ти не ни даваш цялата информация ,или нещо не се вързав.

В тази сирвизна история пише ли кога са проверявани за последно клапаните,ако пише това е ок просто ти не си ни казал.

Ако не пише няма как да стане на 175хил и да не и трябва регулиране.Отваряш да провериш веригата и няма да провериш клапаните,или просто нищо не е правено и са ти казали Ок.Просто нищо не е отваряно за по-бързо

Да проверяваш верига без да отвориш и наистина да я провериш колко е разтегната,и да кажеш че щяло да се чуе извинямам се но това не е никакъв преглед.

Отваря се и веригата си има белези по-които се познава колко е разтегната ,и да добрите майстори могат да кажат още колко,както и клапаните им се замерват стойностите .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката не пише какво е правено по колата от Хонда.

Дидо каза, че няма нужда да я отваря. Това значи, че според начина на работа на двигателя и цялостния облик на колата е преценил, че няма нужда да се регулират клапани и да се сменя верига и въобще да я гледа. Не мога да кажа дали не му се е занимавало или наистина смята така. За мен изглеждаше откровен, а и колата си личи, че е доста запазена. Другия вариант е да отида при другия Дидо, да видим той какво мисли по въпроса. Но относно тея клапани няма ли някакви признаци да се разберат, че имат несъответствия, без да се отваря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, PetarStanev said:

В книжката не пише какво е правено по колата от Хонда.

Дидо каза, че няма нужда да я отваря. Това значи, че според начина на работа на двигателя и цялостния облик на колата е преценил, че няма нужда да се регулират клапани и да се сменя верига и въобще да я гледа. Не мога да кажа дали не му се е занимавало или наистина смята така. За мен изглеждаше откровен, а и колата си личи, че е доста запазена. Другия вариант е да отида при другия Дидо, да видим той какво мисли по въпроса. Но относно тея клапани няма ли някакви признаци да се разберат, че имат несъответствия, без да се отваря?

Имаш пълна сервизна история а не пише какво е правено??????

Незнам какво да ти кажа ще излез че е шаман този маистор.

Клапани се регулират като се махне капака и се мерят стойностите с луфтомер

luftomer-topmaster-500x500.thumb.jpg.c603799640055eac9b5f21074606047c.jpg

Веригата можеш да се прецени само и единствано като се маХне капака да се види колко е разтегната ,по белезите на оптегачите беше писал някой тук в форума.

Кола по звук и външен вид не се преценява,трябва да имаш някъкви екстрасенски способности,или да очакваш да се чува веригата,или да почне да губи мощност и да прекъсва за да регулираш клапани за мен граничи с .............(не ми се използват силни думи)

Твоя е колата аз не бих се доверил на това което пишеш че е извършено като преглед.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да звънна в хонда да ги питам дали могат да ми изкарат какво са правили в италия. Има си печати и километри, но ги е домързяло да пишат. Най-вероятно само масла и филтри да сменяли и най-много един реглаж на клапаните. Колата е изключително запазена. Втори майстор ми го казва. Единия даже каза, имам чувството, че болтовете по окачването не са пипани. И като се чуе колко тихо  работи двигателя, без никакви отклонения, без грешки при проверка през OBD и без никакъв проблем на първо палене на -5 градуса и като е на 175к веригата няма никакъв шанс да е за смяна. Единствено тези клапани, но може би в края на годината ще го накарам да я отвори и да провери със сигурност.

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ясно е че сега си на седмото небе от медните думи на майсторите,това го казват всичките поварвай ми,за хвалби все още не са измислили цена.

Знам че вярваш на тях а не тук писаното,жалко ще е да се стигне до обратното и да установиш че не им е през оная работа за твоята кола,ти си поредното попълнение на сметката им.

Това че го е домързяло да отвори и провери,аз нямам коментар но само така става.

Да звъни и питай дано да ти дадат инфо поне да си сигурен че е на 175 хил км,и да видиш интервалите на смяна на маслото.Имаше дори тема как могат да се проверят км за коли от Италия.

Да може да пробваш и при другия Дидо да кажеш че искаш да се регулират клапаните да видим той какво ще намери,и да види какво е състоянието на веригата.

Нямам инфо за него може Варненци да кажат.

Аз бих проверил все пак какво е сложил за филтър купе и въздушен, като марка и сподели.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих и с другия Дидо от Варна, който прави хонди и каза, че на тези километри и при неналичието на никакви шумове и проблеми и при положение, че колата не е карана на газ и няма да се кара, нямало смисъл от реглаж на клапаните в момента. Практиката го показвала. Каза ми, че като стане на 200 000 км е хубаво вече да се отвори и да се проверят. 

Редактирано от PetarStanev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок значи  увери се че колата  е на 175 хил.

Определено  каквато и генерация Хонда да взема няма  да попадне в сервизите на нито един от двамата,това си е лично мнение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо? Аз пък съм казал, че повече на други места няма да стъпя. Напатих се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото никой май не чете ръководствата си няколко теми по нагоре

 

и защо ли е тази снимка вътре

OBLUD.thumb.png.8dfbca5c72679e453cc70c85bb14b853.png

Моля прочетете го.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Ви още едно ръководство взито от тук

http://www.crvclub.ru/honda_crv_manual.htm#crv3

какво пише за клапаните вътре,за незнаещите руски съм сложил стрелки

1563574579_PROVERKAKLAPANI.thumb.png.e783d604a506461b3d543720672007da.png

интересно майсторите кои ръководства четат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/9/2020 at 7:45 PM, PetarStanev said:

Мисля да звънна в хонда да ги питам дали могат да ми изкарат какво са правили в италия.

Колега аз звънях в Хонда, моята е италианка също, от там ми казаха, че нямат единна европейска база, съответно не могат да дадат информация какво е правено по колата извън БГ и на какви километри е била преди да я вкарат.

Ако знаеш какъв е бил регистрационният и номер в Италия преди да я внесат, може да видиш на какви км. е била там по "официални" данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е имало някакви сервизни акции за модела, може да пишеш на Бултрако, да питаш дали съответното нещо е подменено. Ако е подменяно, могат да ти кажат кога и на колко км е била колата тогава. Това поне трябва да го имат като инфо защото на мен така ми казаха километите на Акорда отпреди няколко години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз звънях в Хонда, но ме отрязоха.

Колата със сигурност е на 175000 км. Carpera чел съм книжката и затова настоявах и изрично питах и двамата за този реглаж на клапаните. Но щом и двамата са на едно мнение и през ръцете са им минали хиляди хонди, смятам, че имат резон да го казват. Можеха да ми вземат парите за проверка и за смяна на гарнитура на глава, но не го направиха. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма какво повече да ти кажа,написах какво е личното ми мнение.

Ето също мнение на човек отварял и регулирал също хиляди Хонди.

прочети пост №4

и по точно 

Quote

Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани   , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението ти и за цитирането на темата. Аз също прочетох от 4 пост: 

 

"R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма "

 

Ще ги регулирам скоро време, преди да направя 200 000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да уважавам майсторите, които са хвалени във форума, не се доверявам сляпо. Ако в ръководството пише даден интервал, а те препоръчват по-голям, освен ако не е добре аргументирано, не бих го удължил. „Практиката показва“ за мен не е силен аргумент. Но всеки си преценява. Аз в случая подкрепям мнението на Карпера, макар и да не бих бил толкова краен. Добри сервизи за нашата марка много трудно се намират и често трябва да се правят някои компромиси.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно!

Миналият Вторник бях в Бултрако за филтър на автомата,спирачна течност,реглаж на клапаните и почистване на ВАГ-клапана.

Смениха филтъра (не е бил пипан) почистиха клапане не се е налагало,за спирачната течност взеха документацията на колата,ръчнаха и в системата за история на автомобила ,провериха я и с тестер за всеки случай и казаха,че е сменявана 18г. (а казват,че нямат връзка ОЕМ сервизите) и регулираха клапаните.Колата е на 120 000 км.Обслужвана е само в Хонда CH с печатите на сервиза всяка година,сега от Хонда BG продължават пак със тяхната история.Казаха да продължаваме по това което е зададено от Хонда и да не проявявам инициативи.Казаха,че е време за свещи.  Та колегата за който е този пост PetarStanev - ако не са налага защо пипнаха клапаните а други неща не,при условие,че си плащам?

Мнения бол но никой няма да си сложи главата в торбата.      Дано съм ти бил от полза,с най добри чувства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Pavel_Pavlov написа:

а те препоръчват по-голям, освен ако не е добре аргументирано, не бих го удължил. „Практиката показва“ 

Някъде да си видял да препоръчвам по голям напротив при газ съм ги скъсил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, Митко Йотов said:

Миналият Вторник бях в Бултрако за филтър на автомата,спирачна течност,реглаж на клапаните...

Митко може ли да споделиш колко ти струва това удоволствие, че и аз съм оставил колата за същите дейности в друг сервиз и ми е интересно да видя разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Flameff написа:

Митко може ли да споделиш колко ти струва.

Сега видях,че съм объркал годината за спирачната течност,не 18та а,че е сменявана 17та.Числата са едно до друго и от там явно.

Фактура.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По фактурата виждам само филтър и регулигане на клапани и си дал 224лв.Или нещо не мога да я разбера тая фактура.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно я разбираш.

Другото не го фактурираха и не искаха пари за почистването на ВАГклапона и теста на спирачната течност.Исках да заплатя и тези процедури но отказаха.

Клапана се държи на едно болче.А теста на спирачната сигорно е с някакъв реактив или колба,за 30 секунди се прави.Това фена трябва да го каже.

Между другото,много съм доволен от момчетата и специално от Огнян, отношението на всички там беше много добро,всичко за което ги помолих не ми се каза не,включително и в шоурума,а аз съм капризен клиент.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно имаш пари дал си ги,не го коментирам,за тези пари аз ще си сменя сума неща.

Теста на спирачната , тестват ти течноста в казанчето и индикират влагата в нея,докато долу е пълна боза,точно часта от течноста която е работна,та според мен нищо не тестват.Та аз не бих му се доверил при мен важи правилото минат ли 3 год смяна,да аз сам си я правя.

Това  за годините го пише и на гърба на опаковката на течноста.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че са ти таксували смяна на филтър на скоростната кутия, но нямаш смяна на масло. Къде са ти хванали този разход и на каква цена или филтъра може да се смени без да се върти маслото, което ми изглежда малко странно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е външен в него влиза и излиза един маркуч,самия филтър се държи от планка.

Та имаш наколко болта и две скоби,и не се върти масло,просто ти трябват елементарен набор от инструменти и желание.

Малко труд за да стигнаш до него

https://www.youtube.com/watch?v=7nOJ74EOIuA

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно решение от Хонда. Лично аз не бих сменил филтъра и да оставя старото масло, което е на Х км. По-добре да дадеш някой лев отгоре, но да знаеш, че си обслужил автомобила коректно, отколкото да допускаш компромиси, за да спестиш 100лв. например.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Маслото на кутията е сменено на 114 000км. Проблема ми беше по скоро психологически,че филтъра са го пропуснали.Някои сервизи казват,че не се сменя,други казват,че задължително се сменя и след няколко консултации със сериозни сервизи никой не ми даде точен отговор.Иначе филтъра е външен и е лесен за подмяна стига да го имаш.Аз така и така минавам през тях и трябва да се чака да изстине мотора заради клапаните и не беше проблем да го сменят те.

Бях помолил за проверка и за актуален софт на автомата, провериха по вин и казаха,че е с актуалната. За това по горе писах,че според мен си имат връзка ОЕМ сервизите в Европа но явно са приели политика да не споделят с клиенти,нещо за което не могат да бъдат упреквани,все пак това е техен избор. Скоро време да очакваме да се появи някакъв платен сайт при който срещу съответното заплащане ще може да се проверява история.:wacko:

Колега CARPERA знам кога се сменя спирачна течност.Ти за кога последно смени твоята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Това с НЕДОВЕРИЕТО към утвърдени майстори в бранша не го проумявам.

Всеки, уважаващ себе си Майстор с опит, може да установи проблема, или липсата на такъв, без дори да е видял колата. Стига да съм му обяснил достатъчно ясно, какво се случва. А пък да отидеш с колата (не при един а при двама Майстори), да я запалиш, Майсторът да ти каже "Този двг е перфектен", и ти да си викаш "БаСи глупаците ще отида при друг". И така, докато намериш правилния майстор, който ще ти вземе една шапка пари, ще разглоби малко и ще ти каже същото. И вече ще спиш спокойно?!

 

Хипотетично - отивам в Дупница при Фена (всички знаят, кой е Фена от Дупница):

- Фен, тая кола май гори масло?!

Фена пали колата, ослушва се, оглежда се, и

- Нищо й няма, още не им е дошло времето на сегментите.

- Аааа, не така, Фен, искам да свалиш главата, да премериш с уреда и тогава да ми кажеш. Карпера каза, че е чел някъде, че така се прави.

 

п.п. Не проумявам и правенето на ремонти по колата сам, на тротоара или в гаража, по инструкции от ютюб, ама това е друга тема.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, за това ли хонда все още през 2010 не са измисли хидравличните повдигчи. Да бичат по 100 кинта за реглаж 😂 

 

Не, сериозно, има ли някакъв аргумент да не използват хидравлични повдигачи, освен че е по-евтино, предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Митко Йотов said:

 

Колега CARPERA знам кога се сменя спирачна течност.Ти за кога последно смени твоята?

Незнам какво си разбрал не те упреквам, колата е твоя.

Моята преди две години  сега  това лятото  е запланувана отново смяна и промивка на спирачната система. 

Сега видях това лято ще направи 2 год. 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

 

Моята преди две години  сега  това лятото  е запланувана отново смяна.

 

 Ми рано и е бе човек,рано и е. Не смятам за нужно да се сменя по рано от предписаното още повече ако и самият пробег е малък.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Bizzito написа:

 

Не, сериозно, има ли някакъв аргумент да не използват хидравлични повдигачи, освен че е по-евтино, предполагам.

 

Според мен мотори с витек система не го позволява,иначе няма друга причина.

Дизела е с хидравлични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мотор без витек както е моя.  

Не са хидравлични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да погледна новите витеци как точно работят, защото знам че има разлика. За старите наистина има логика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...