PetarStanev 15 #121 Отговорено 9 Февруари, 2020 55 minutes ago, Bizzito said: Че къде във Варна работят с Амсойл? Ако е такова маслото е супер. И цената също. И аз искам такова, но нямат подходящо за дизел. Дидо от Myiamoto работи с такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #122 Отговорено 9 Февруари, 2020 Хм, на мен ми сложи Мобил 1 септември месец. Тогава каза, че само с това работи. Може на бензина да слага Амсойл. Мисля, че няма в какво да се съмняваш. Относно регулиране на клапаните, аз карах осем години един сивик на бензин. На шестата година рабрах, че трябвало да се регулират клапани от време на време. На 180 хил (по километраж, сигурно са повече) отиде за пръв път на реглаж и се оказа, че няма нужда. Колата беше внос от Италия и надали някой някога ги беше регулирал. Не казвам, че не трябва да се проверяват, но не е чак толкова спешно веднага да тичаш едва ли не първата работа. Ако колата се кара на бензин обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #123 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Явно никаква информация не ти е дал за клапаните. А тя трябваше да бъде може да караш още 20 или 50 хил тогава да ги регулираме. Същото е и за веригата колко още можеш да караш. Това е съществена информация която трябва да знаеш за да можеш да я следиш.Която трябва майстора да ти даде а не само карай всичко е ок. Свещите провери ли как са.Маслото на скоростите предвидил ли си го. Хубаво щеше да е 0w30 маслото ,и супер ако е Аймсол. Както каза колегата и аз не бих се доверил за първо обслужване,може да провериш и двата филтъра ,на купето и въздушния мисля че се свалят лесно. Редактирано 9 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #124 Отговорено 9 Февруари, 2020 Остави човека малко да се порадва това все пак е 9 годишна кола. Чак толкова да бърза да налива пари. Ако има проблем с веригата и свещите до сега щеше да е разбрал. А тя веригата на тия модели май рядко се дъни. Особено на 175 хил км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #125 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Каза ми че е проверил веригата, аз му бях казал. Той каза, че й няма нищо и може да не се наложи смяна, но ако се наложи ще се чуе и пръв ще разбера и няма нищо да стане. Относно ръчните скорости, реших да е със следващото масло защото скоростите влизат като на дизел, доста мазно. Колата ще се кара само на бензин. При положение, че има пълна сервизна история в хонда, откъдето е купувана съм сигурен, че е сменяно маслото. Клапаните каза, че нямало нужда на тези километри. Нямало смисъл да я отваря. Редактирано 9 Февруари, 2020 от PetarStanev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #126 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Извинявам се много на 175 хил км ти е казал няма нужда да се проверяват.Или ти не ни даваш цялата информация ,или нещо не се вързав. В тази сирвизна история пише ли кога са проверявани за последно клапаните,ако пише това е ок просто ти не си ни казал. Ако не пише няма как да стане на 175хил и да не и трябва регулиране.Отваряш да провериш веригата и няма да провериш клапаните,или просто нищо не е правено и са ти казали Ок.Просто нищо не е отваряно за по-бързо Да проверяваш верига без да отвориш и наистина да я провериш колко е разтегната,и да кажеш че щяло да се чуе извинямам се но това не е никакъв преглед. Отваря се и веригата си има белези по-които се познава колко е разтегната ,и да добрите майстори могат да кажат още колко,както и клапаните им се замерват стойностите . Редактирано 9 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #127 Отговорено 9 Февруари, 2020 В книжката не пише какво е правено по колата от Хонда. Дидо каза, че няма нужда да я отваря. Това значи, че според начина на работа на двигателя и цялостния облик на колата е преценил, че няма нужда да се регулират клапани и да се сменя верига и въобще да я гледа. Не мога да кажа дали не му се е занимавало или наистина смята така. За мен изглеждаше откровен, а и колата си личи, че е доста запазена. Другия вариант е да отида при другия Дидо, да видим той какво мисли по въпроса. Но относно тея клапани няма ли някакви признаци да се разберат, че имат несъответствия, без да се отваря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #128 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) 1 hour ago, PetarStanev said: В книжката не пише какво е правено по колата от Хонда. Дидо каза, че няма нужда да я отваря. Това значи, че според начина на работа на двигателя и цялостния облик на колата е преценил, че няма нужда да се регулират клапани и да се сменя верига и въобще да я гледа. Не мога да кажа дали не му се е занимавало или наистина смята така. За мен изглеждаше откровен, а и колата си личи, че е доста запазена. Другия вариант е да отида при другия Дидо, да видим той какво мисли по въпроса. Но относно тея клапани няма ли някакви признаци да се разберат, че имат несъответствия, без да се отваря? Имаш пълна сервизна история а не пише какво е правено?????? Незнам какво да ти кажа ще излез че е шаман този маистор. Клапани се регулират като се махне капака и се мерят стойностите с луфтомер Веригата можеш да се прецени само и единствано като се маХне капака да се види колко е разтегната ,по белезите на оптегачите беше писал някой тук в форума. Кола по звук и външен вид не се преценява,трябва да имаш някъкви екстрасенски способности,или да очакваш да се чува веригата,или да почне да губи мощност и да прекъсва за да регулираш клапани за мен граничи с .............(не ми се използват силни думи) Твоя е колата аз не бих се доверил на това което пишеш че е извършено като преглед. Редактирано 9 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #129 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Мисля да звънна в хонда да ги питам дали могат да ми изкарат какво са правили в италия. Има си печати и километри, но ги е домързяло да пишат. Най-вероятно само масла и филтри да сменяли и най-много един реглаж на клапаните. Колата е изключително запазена. Втори майстор ми го казва. Единия даже каза, имам чувството, че болтовете по окачването не са пипани. И като се чуе колко тихо работи двигателя, без никакви отклонения, без грешки при проверка през OBD и без никакъв проблем на първо палене на -5 градуса и като е на 175к веригата няма никакъв шанс да е за смяна. Единствено тези клапани, но може би в края на годината ще го накарам да я отвори и да провери със сигурност. Редактирано 9 Февруари, 2020 от PetarStanev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #130 Отговорено 9 Февруари, 2020 (Редактирано) Ок ясно е че сега си на седмото небе от медните думи на майсторите,това го казват всичките поварвай ми,за хвалби все още не са измислили цена. Знам че вярваш на тях а не тук писаното,жалко ще е да се стигне до обратното и да установиш че не им е през оная работа за твоята кола,ти си поредното попълнение на сметката им. Това че го е домързяло да отвори и провери,аз нямам коментар но само така става. Да звъни и питай дано да ти дадат инфо поне да си сигурен че е на 175 хил км,и да видиш интервалите на смяна на маслото.Имаше дори тема как могат да се проверят км за коли от Италия. Да може да пробваш и при другия Дидо да кажеш че искаш да се регулират клапаните да видим той какво ще намери,и да види какво е състоянието на веригата. Нямам инфо за него може Варненци да кажат. Аз бих проверил все пак какво е сложил за филтър купе и въздушен, като марка и сподели. Редактирано 9 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #131 Отговорено 10 Февруари, 2020 (Редактирано) Говорих и с другия Дидо от Варна, който прави хонди и каза, че на тези километри и при неналичието на никакви шумове и проблеми и при положение, че колата не е карана на газ и няма да се кара, нямало смисъл от реглаж на клапаните в момента. Практиката го показвала. Каза ми, че като стане на 200 000 км е хубаво вече да се отвори и да се проверят. Редактирано 10 Февруари, 2020 от PetarStanev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #132 Отговорено 10 Февруари, 2020 Ок значи увери се че колата е на 175 хил. Определено каквато и генерация Хонда да взема няма да попадне в сервизите на нито един от двамата,това си е лично мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #133 Отговорено 10 Февруари, 2020 Защо? Аз пък съм казал, че повече на други места няма да стъпя. Напатих се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #134 Отговорено 10 Февруари, 2020 (Редактирано) Защото никой май не чете ръководствата си няколко теми по нагоре и защо ли е тази снимка вътре Моля прочетете го. Редактирано 10 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #135 Отговорено 10 Февруари, 2020 Ето Ви още едно ръководство взито от тук http://www.crvclub.ru/honda_crv_manual.htm#crv3 какво пише за клапаните вътре,за незнаещите руски съм сложил стрелки интересно майсторите кои ръководства четат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #136 Отговорено 11 Февруари, 2020 On 2/9/2020 at 7:45 PM, PetarStanev said: Мисля да звънна в хонда да ги питам дали могат да ми изкарат какво са правили в италия. Колега аз звънях в Хонда, моята е италианка също, от там ми казаха, че нямат единна европейска база, съответно не могат да дадат информация какво е правено по колата извън БГ и на какви километри е била преди да я вкарат. Ако знаеш какъв е бил регистрационният и номер в Италия преди да я внесат, може да видиш на какви км. е била там по "официални" данни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #137 Отговорено 11 Февруари, 2020 Ако е имало някакви сервизни акции за модела, може да пишеш на Бултрако, да питаш дали съответното нещо е подменено. Ако е подменяно, могат да ти кажат кога и на колко км е била колата тогава. Това поне трябва да го имат като инфо защото на мен така ми казаха километите на Акорда отпреди няколко години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #138 Отговорено 11 Февруари, 2020 Да и аз звънях в Хонда, но ме отрязоха. Колата със сигурност е на 175000 км. Carpera чел съм книжката и затова настоявах и изрично питах и двамата за този реглаж на клапаните. Но щом и двамата са на едно мнение и през ръцете са им минали хиляди хонди, смятам, че имат резон да го казват. Можеха да ми вземат парите за проверка и за смяна на гарнитура на глава, но не го направиха. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #139 Отговорено 11 Февруари, 2020 (Редактирано) Аз няма какво повече да ти кажа,написах какво е личното ми мнение. Ето също мнение на човек отварял и регулирал също хиляди Хонди. прочети пост №4 и по точно Quote Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 Редактирано 11 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #140 Отговорено 11 Февруари, 2020 Благодаря за мнението ти и за цитирането на темата. Аз също прочетох от 4 пост: "R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма " Ще ги регулирам скоро време, преди да направя 200 000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #141 Отговорено 11 Февруари, 2020 (Редактирано) Колкото и да уважавам майсторите, които са хвалени във форума, не се доверявам сляпо. Ако в ръководството пише даден интервал, а те препоръчват по-голям, освен ако не е добре аргументирано, не бих го удължил. „Практиката показва“ за мен не е силен аргумент. Но всеки си преценява. Аз в случая подкрепям мнението на Карпера, макар и да не бих бил толкова краен. Добри сервизи за нашата марка много трудно се намират и често трябва да се правят някои компромиси. Редактирано 11 Февруари, 2020 от Pavel_Pavlov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #142 Отговорено 11 Февруари, 2020 Точно! Миналият Вторник бях в Бултрако за филтър на автомата,спирачна течност,реглаж на клапаните и почистване на ВАГ-клапана. Смениха филтъра (не е бил пипан) почистиха клапане не се е налагало,за спирачната течност взеха документацията на колата,ръчнаха и в системата за история на автомобила ,провериха я и с тестер за всеки случай и казаха,че е сменявана 18г. (а казват,че нямат връзка ОЕМ сервизите) и регулираха клапаните.Колата е на 120 000 км.Обслужвана е само в Хонда CH с печатите на сервиза всяка година,сега от Хонда BG продължават пак със тяхната история.Казаха да продължаваме по това което е зададено от Хонда и да не проявявам инициативи.Казаха,че е време за свещи. Та колегата за който е този пост PetarStanev - ако не са налага защо пипнаха клапаните а други неща не,при условие,че си плащам? Мнения бол но никой няма да си сложи главата в торбата. Дано съм ти бил от полза,с най добри чувства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #143 Отговорено 11 Февруари, 2020 преди 58 минути, Pavel_Pavlov написа: а те препоръчват по-голям, освен ако не е добре аргументирано, не бих го удължил. „Практиката показва“ Някъде да си видял да препоръчвам по голям напротив при газ съм ги скъсил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #144 Отговорено 11 Февруари, 2020 Аз не говорих за теб от теб не съм видял. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #145 Отговорено 11 Февруари, 2020 5 hours ago, Митко Йотов said: Миналият Вторник бях в Бултрако за филтър на автомата,спирачна течност,реглаж на клапаните... Митко може ли да споделиш колко ти струва това удоволствие, че и аз съм оставил колата за същите дейности в друг сервиз и ми е интересно да видя разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #146 Отговорено 11 Февруари, 2020 Преди 1 час, Flameff написа: Митко може ли да споделиш колко ти струва. Сега видях,че съм объркал годината за спирачната течност,не 18та а,че е сменявана 17та.Числата са едно до друго и от там явно. Фактура.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #147 Отговорено 11 Февруари, 2020 По фактурата виждам само филтър и регулигане на клапани и си дал 224лв.Или нещо не мога да я разбера тая фактура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #148 Отговорено 11 Февруари, 2020 (Редактирано) Правилно я разбираш. Другото не го фактурираха и не искаха пари за почистването на ВАГклапона и теста на спирачната течност.Исках да заплатя и тези процедури но отказаха. Клапана се държи на едно болче.А теста на спирачната сигорно е с някакъв реактив или колба,за 30 секунди се прави.Това фена трябва да го каже. Между другото,много съм доволен от момчетата и специално от Огнян, отношението на всички там беше много добро,всичко за което ги помолих не ми се каза не,включително и в шоурума,а аз съм капризен клиент. Редактирано 11 Февруари, 2020 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #149 Отговорено 11 Февруари, 2020 (Редактирано) Чесно имаш пари дал си ги,не го коментирам,за тези пари аз ще си сменя сума неща. Теста на спирачната , тестват ти течноста в казанчето и индикират влагата в нея,докато долу е пълна боза,точно часта от течноста която е работна,та според мен нищо не тестват.Та аз не бих му се доверил при мен важи правилото минат ли 3 год смяна,да аз сам си я правя. Това за годините го пише и на гърба на опаковката на течноста. Редактирано 11 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #150 Отговорено 11 Февруари, 2020 Виждам че са ти таксували смяна на филтър на скоростната кутия, но нямаш смяна на масло. Къде са ти хванали този разход и на каква цена или филтъра може да се смени без да се върти маслото, което ми изглежда малко странно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #151 Отговорено 11 Февруари, 2020 (Редактирано) Филтъра е външен в него влиза и излиза един маркуч,самия филтър се държи от планка. Та имаш наколко болта и две скоби,и не се върти масло,просто ти трябват елементарен набор от инструменти и желание. Малко труд за да стигнаш до него https://www.youtube.com/watch?v=7nOJ74EOIuA Редактирано 11 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #152 Отговорено 11 Февруари, 2020 Интересно решение от Хонда. Лично аз не бих сменил филтъра и да оставя старото масло, което е на Х км. По-добре да дадеш някой лев отгоре, но да знаеш, че си обслужил автомобила коректно, отколкото да допускаш компромиси, за да спестиш 100лв. например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #153 Отговорено 12 Февруари, 2020 Здравей колега.Маслото на кутията е сменено на 114 000км. Проблема ми беше по скоро психологически,че филтъра са го пропуснали.Някои сервизи казват,че не се сменя,други казват,че задължително се сменя и след няколко консултации със сериозни сервизи никой не ми даде точен отговор.Иначе филтъра е външен и е лесен за подмяна стига да го имаш.Аз така и така минавам през тях и трябва да се чака да изстине мотора заради клапаните и не беше проблем да го сменят те. Бях помолил за проверка и за актуален софт на автомата, провериха по вин и казаха,че е с актуалната. За това по горе писах,че според мен си имат връзка ОЕМ сервизите в Европа но явно са приели политика да не споделят с клиенти,нещо за което не могат да бъдат упреквани,все пак това е техен избор. Скоро време да очакваме да се появи някакъв платен сайт при който срещу съответното заплащане ще може да се проверява история. Колега CARPERA знам кога се сменя спирачна течност.Ти за кога последно смени твоята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #154 Отговорено 12 Февруари, 2020 (Редактирано) Off Topic Това с НЕДОВЕРИЕТО към утвърдени майстори в бранша не го проумявам. Всеки, уважаващ себе си Майстор с опит, може да установи проблема, или липсата на такъв, без дори да е видял колата. Стига да съм му обяснил достатъчно ясно, какво се случва. А пък да отидеш с колата (не при един а при двама Майстори), да я запалиш, Майсторът да ти каже "Този двг е перфектен", и ти да си викаш "БаСи глупаците ще отида при друг". И така, докато намериш правилния майстор, който ще ти вземе една шапка пари, ще разглоби малко и ще ти каже същото. И вече ще спиш спокойно?! Хипотетично - отивам в Дупница при Фена (всички знаят, кой е Фена от Дупница): - Фен, тая кола май гори масло?! Фена пали колата, ослушва се, оглежда се, и - Нищо й няма, още не им е дошло времето на сегментите. - Аааа, не така, Фен, искам да свалиш главата, да премериш с уреда и тогава да ми кажеш. Карпера каза, че е чел някъде, че така се прави. п.п. Не проумявам и правенето на ремонти по колата сам, на тротоара или в гаража, по инструкции от ютюб, ама това е друга тема. Редактирано 12 Февруари, 2020 от Krasi-mir 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #155 Отговорено 12 Февруари, 2020 Аааа, за това ли хонда все още през 2010 не са измисли хидравличните повдигчи. Да бичат по 100 кинта за реглаж 😂 Не, сериозно, има ли някакъв аргумент да не използват хидравлични повдигачи, освен че е по-евтино, предполагам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #156 Отговорено 12 Февруари, 2020 (Редактирано) 2 hours ago, Митко Йотов said: Колега CARPERA знам кога се сменя спирачна течност.Ти за кога последно смени твоята? Незнам какво си разбрал не те упреквам, колата е твоя. Моята преди две години сега това лятото е запланувана отново смяна и промивка на спирачната система. Сега видях това лято ще направи 2 год. Редактирано 12 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #157 Отговорено 12 Февруари, 2020 Преди 2 часа, CARPERA написа: Моята преди две години сега това лятото е запланувана отново смяна. Ми рано и е бе човек,рано и е. Не смятам за нужно да се сменя по рано от предписаното още повече ако и самият пробег е малък. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #158 Отговорено 12 Февруари, 2020 Преди 3 часа, Bizzito написа: Не, сериозно, има ли някакъв аргумент да не използват хидравлични повдигачи, освен че е по-евтино, предполагам. Според мен мотори с витек система не го позволява,иначе няма друга причина. Дизела е с хидравлични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #159 Отговорено 12 Февруари, 2020 А мотор без витек както е моя. Не са хидравлични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #160 Отговорено 12 Февруари, 2020 Трябва да погледна новите витеци как точно работят, защото знам че има разлика. За старите наистина има логика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове