thelastbonbona 69 #1 Публикувано 6 Ноември, 2019 Привет колеги, Как са вашите дизели като ги гасите? Всичко плавно ли се случва или има вибрации? Моята се изтръсква като мокро куче.. И при колега със същата пак е така та не знам нормално ли е или някой тампон да е тръгнал? Предлагайте идеи п.с. за сравнение на колата на родителите ми - опел мерива (пак дизел но 1,7) като я гасиш не можеш да разбереш, че си я загасил в сравнение с Хондина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #2 Отговорено 6 Ноември, 2019 Тампони двигател,огледай ги детайлно един по един. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #3 Отговорено 6 Ноември, 2019 За другата, дизеловата по същият начин. Като мокро коте се изтърсва. Всичко е наред уж по тампоните. Имам да правя 1 дюза за толко години но не е от нея защото и преди си го е имало това. Имам чувството, че е в зависимост къде сипвам гориво и се проявява по-силно или по-слабо. Опела ако е помпа-дюза, там не знам какво може да го развали този двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #4 Отговорено 6 Ноември, 2019 Може да са тампони. Пробвай да я гасиш с натиснат педал на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #5 Отговорено 7 Ноември, 2019 Преди 13 часа, Mkilla написа: За другата, дизеловата по същият начин. Като мокро коте се изтърсва. Всичко е наред уж по тампоните. Имам да правя 1 дюза за толко години но не е от нея защото и преди си го е имало това. Имам чувството, че е в зависимост къде сипвам гориво и се проявява по-силно или по-слабо. Опела ако е помпа-дюза, там не знам какво може да го развали този двигател. Opel-а е CDTI колега. Преди 7 часа, Emicha написа: Може да са тампони. Пробвай да я гасиш с натиснат педал на съединителя. И аз си мисля за тампони, но нито знам къде се намират, нито им разбирам така - то и какво да видиш - отгоре не можеш ключ да изтървеш и да го загубиш (за идеята и чук да изтървеш ще изчезне, но това е друг въпрос), а отдолу кори мори При следващото обслужване ще помоля да я огледат. Съединителя и маховика са нови на има няма 10к км. Правеше го преди това, прави го и сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #6 Отговорено 7 Ноември, 2019 (Редактирано) Заповядай тук по VIN номер има схеми на всяка част,също и на тампоните. Има ОЕМ номера на всяка част чрез него може да търсиш заместители,няма по- добро от от оригиналния дари читав втора употреба е добре от заместители. Ето тук https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Редактирано 7 Ноември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #7 Отговорено 9 Ноември, 2019 Демпферна шайба на коляновия вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #8 Отговорено 9 Ноември, 2019 На 7.11.2019 г. at 8:14, CARPERA написа: Заповядай тук по VIN номер има схеми на всяка част,също и на тампоните. Има ОЕМ номера на всяка част чрез него може да търсиш заместители,няма по- добро от от оригиналния дари читав втора употреба е добре от заместители. Ето тук https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Не можах да се ориентирам кои елементи са точно колега. Преди 2 часа, stefan 1 написа: Демпферна шайба на коляновия вал. Ще обясниш ли каква е идеята и има ли начин да се разбере дали наистина е от нея преди да се купи нова? Нещо да се разкачи, за да не играе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #9 Отговорено 9 Ноември, 2019 Не ми дава да отворя препратката ти но по VIN номера на ЛС ще ти намеря схемата ако искаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #10 Отговорено 9 Ноември, 2019 Ето малко повече писано за демпферната шайба може да ти помогне за диагностиката. https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-dempferna-shayba-na-kolqnov-val-11638.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #11 Отговорено 9 Ноември, 2019 преди 2 минути, CARPERA написа: Ето малко повече писано за демпферната шайба може да ти помогне за диагностиката. https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-dempferna-shayba-na-kolqnov-val-11638.html Много добре описано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #12 Отговорено 11 Ноември, 2019 Благодаря колеги, а има ли някакъв шанс да се провери дали е от нея, без да се сменя? Ако се разкачи ремъка примерно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #13 Отговорено 11 Ноември, 2019 запали си колата и всетни с лампа ако ще го проверяваш сега и виж как се върти шайбата когато е на запален мотор, в случай че много играе значи е от нея 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marty 0 #14 Отговорено 2 Декември, 2019 Здравей колага. Аз имам същия проблем при гасене / палене на мотора.... 😐 Забелязах също, че когато я спра на някой лек наклон и задържа на спирачка, така че окачването да е под напрежение, тресенето се усеща в цялата предница....когато минавам по малки неравности пак същото.. Сякаш има някакъв луфт по предницата. А до тук съм сменил. Накрайници, шарнири, амортисьори,биалетки и тампони на стабилизиращата щанга... И проблема си остана... 😐 При теб открили се решение на проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #15 Отговорено 2 Декември, 2019 Преди 2 часа, Marty написа: Здравей колага. Аз имам същия проблем при гасене / палене на мотора.... 😐 Забелязах също, че когато я спра на някой лек наклон и задържа на спирачка, така че окачването да е под напрежение, тресенето се усеща в цялата предница....когато минавам по малки неравности пак същото.. Сякаш има някакъв луфт по предницата. А до тук съм сменил. Накрайници, шарнири, амортисьори,биалетки и тампони на стабилизиращата щанга... И проблема си остана... 😐 При теб открили се решение на проблема Още не колега, но съм в чужбина и не съм предприемал нищо все още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #16 Отговорено 8 Декември, 2019 Аз съм сменял демпферна шайба на същия мотор и определено тези вибрации при гасенето намаляха и почти изчезнах. Но сега пак се проявяват от време на време. Доста по-слаби са и аз ги отдавах на демпфера на съединителя, защото моя е на над 220 хил км, но ти казваш, че си го сменил. Може и тампони да са, пък може и нещо друго знае ли човек. Най-добре отиди при поне 2-3 майстори (сервиза) за дигностика, защото се пропускат неща, никой не е идеален, а при дизела много неща може да де объркат. Най-добре да имат добър опит с дизел и като цяло с добра репутация, защото често се казва карай докат не спре, нищо и няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #17 Отговорено 8 Декември, 2019 И при мен има леко претрисане при гасене, но не мисля, че е някакъв проблем. Виждал съм го и при други дизели от различни марки. Вероятно се дължи на това, че няма клапа за меко гасене. На предната ми кола Джета 1,9 тди, имаше такава клапа, която затваря смукателния колектор при гасене и колата гаснеше без да трепне. На Хондата има един Swirl control valve, но не мисля, че върши същата работа. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20295&nplgrp=1&cmodnamepc=CR-V I-CTDI&xcardr=5&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 ELEGANCE/SPORT&nplblk=E__3100 Всъщност някой знае ли за какво е този клапан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове