Jump to content
doktotra

Искрено и лично за Акорд 6ген.

Recommended Posts

Преди 12 часа, doktotra написа:

В крайна сметка не купих колата не защото не ми хареса, а защото продавача не искаше да свали повече от 200лв.

Това не е довод, но не си купувай нещо на финансовия си лимит, а по-добре го завиши.

Колата не е лека, а предложението за още по-слаб мотор ще подмина.

В раздел продава има доста по-добро предложение, а е само хилядарка по-скъпо и ще се изплати като кеф и ресурс. Не жали пари, за да не жалиш време и нерви.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не ми е лимита, но колата си имаше забележки които не мога да преглътна, ако нямаше огромната пукнатина бих ги дал. А какво ще кажете за двигателя така ли трябва да звучи? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, doktotra написа:

 А какво ще кажете за двигателя така ли трябва да звучи? 

Не.

Обмисли предложението на колегата, което ти споделих по-горе.

Описаните проблемчета не са фрапиращи.

Помоли го да снима предните седалки, махайки калъфите им. Очаквам тапицерията да си е добре и това да е предпазна мярка. Вероятно е действано като при мен - аз като си купувам кола съзнавам че няма да е вечно моя и полагам старание да е в добър технически и визуален вид и за следващия и стопанин. Акорда от подписа ми карах безметежно 11 години, а от 2015-та аналогично го ползва и е доволен и новият му собственик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@doktotra Ще ти направя клип на моя Акорд 1.8 136коня, да видиш как работи ,поддържан мотор! 

Добре че не си я купил, това чукане е доста притеснително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, mysticchannel said:

@doktotra Ще ти направя клип на моя Акорд 1.8 136коня, да видиш как работи ,поддържан мотор! 

Добре че не си я купил, това чукане е доста притеснително.

Благодаря ти. И на мен въобще не ми йареса чукането и някакси не вървеше като хората макар че не съм карал друг 1.8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колата и много без аварийни километри. Завиждам ти на търпението при избора на модела и колата. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, колега! Избора на автомобил не беше труден- беше повече от ясно, че ще е Хонда. Така се стекоха обстоятелствата, че тази беше на оферта и имах човек, който да я види. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе, честито, със здраве да си я позваш.

 

Подробности? Двигател, ск.кутия, ниво на оборудване?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря, Краси! 1.8, ръчка с най ниското ниво на обурудване, но на мен не ми и трябва повече. Много приятна кола и я взех за приятна цена. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата обаче има един неприятен проблем. Задните врати не се отварят отвън, а дясната и отвътре. Ако някой се е срещал с този проблем да знае как мога да я отворя без да счупя нещо и от къде мога да си купя външни дръжки, че не успях да намеря онлайн. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е известен проблем за модела. Аз също ги ремонтирах преди доста години, но не намирам темата си.

Тази обаче може да ти е полезна:

Тази тема също може да ти е полезна:

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря @ceco_accord

Обаче не разбрах как се свалят корите на задните врати, понеже не искам да я счупя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като на всички Хонди. Имаш винтчета - в дръжката и под капачето на ръчката за отваряне. Развиваш ги и после откачаш долния край на кората от вратата и я вадиш нагоре. Сигурно има клипчета в нета.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@doktotra Извинявам се за забавянето..Първо честита придобивка , да си я караш със здраве и да я обгрижваш както е редно :)

П.с. Ето и клипа, оцели се и перката за охлаждане , накрая се изключва..Реглаж на клапани, поне в моите ръце откакто е колата не е правен. Поздрави и честито отново.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mysticchannel И моята работи така, единствено се чудя сега от къде да си купя дискове и накладки, мисля от АутоДок, ама пък ако се окажат ментета..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш от тук - Цък // накладки : Pagid, Ate, Ferodo..

П.с. Предните дискове ги взех на риск Bosch и още се чудя как не са мръднали. Големи кучета ще излязат. Задните дискове ми ги препоръчаха тук в един сервиз, "оторизиран" и ми сложиха Delphi, в момента отзад е на влакова композиция, диска го няма. Никога не взимай Delphi !!Ате, препоръчвам Bosch, BluePrint, Zimmermann

Някои нямат цени, може да направиш запитване. П.с. - Ако не си запознат , Ате са със син надпис , защото има и АВЕ червено и Abs да не се объркаш . Ако ме питаш мен, сложи Ate дискове и накладки, Pagid ,една идея заминават по- бързо защото са по-меки но и спирането е по- добро. Аз смених и апаратите отпред преди години с TRW и съм мн доволен , понеже не можеха да се отремонтират. Поздрави

Редактирано от mysticchannel
..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчаха ми сервиз Муни в Бургас, и се оказа, че имам познат там и най-веровтно другата седмица ще я заведа там да я погледнат и ще видя те какви цени ще ми предложат като марка и цени и вече от там ще реша какво и как. Иначе много благодаря на всички, страшно отзивчиви. 

Казвам ви, вие сте най-готиния автомобилен форум 😀

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай ги дали могат да ти намерят KAVO дискове. Аз сложих отзад на Акорд комбито такива и са добри за парите си.

2 бр задни за 7-мака са двуцифрена сума (двата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги питам за KAVO. 

Обаче ме притеснява друго стрелката на захряла кола седи по ниско от средата и когато примерно минавам бавно през легнал полицаи и съм на втора и не дам достатъчно газ и стрелкага почва да мърда от средата към нулата и като се нормализират оборотите си седи пак на мястото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, стрелката за температурата там й е мястото, една идея преди средата. Така е на повечето Хонди. Това с играенето на стрелката нямам идея, защо се получава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно стрелката да играе от студена спойка на таблото. Ял съм го тоя, но на мен рязко ми скачаше до макс понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студената спойка ново табло ли означава или добър жичкаджия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жичкаджия. 

Пробвай с почукване върху таблото дали се оправя стрелката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя стрелката си се връща веднага като се вдигнат оборотите. Прави го само като минавам през легнал на 2ра, а трябва да съм на 1ва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за пръв път видях таблото на тъмно и явно имам изгоряла крушка (предполагам в километража има 2) 

И сега въпроса е как се сваля таблото и от къде мога да намеря крушки

DSC_2119.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.09.2020 г. at 21:46, doktotra написа:

Днес за пръв път видях таблото на тъмно и явно имам изгоряла крушка (предполагам в километража има 2) 

И сега въпроса е как се сваля таблото и от къде мога да намеря крушки

DSC_2119.JPG

Имаш няколко винта като погледнеш отдолу нагоре , пред уредите.. Мсиля са 3 , останалото е на щипки. Сваля се цялата пласмаса заедни с центалните духалки. Отдолу си на 4 винта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯкой да знае от къде да намеря вътрешно каре от лявата страна? Межу двете леви полуоски , което е.. Не намирам нищо по оригинален номер, камо ли на поносима цена... Всичко е от 240 лева на горе, за 1 кило джелезО...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От eBay UК например.

Само да добиеш представа:

https://www.ebay.co.uk/itm/INNER-CV-JOINT-FOR-HONDA-ACCORD-PRELUDE/124217459863?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3AAccord|Plat_Gen%3AMK+VI&hash=item1cebf00497:g:DmcAAOSwcUBYIYZx

 

Значи, каретата са еднакви ляво/дясно. Еднакви са автомат/ръчка. Не съм на 100% сигурен, но подозирам, че са еднакви и 2.0л/2.3 двг.

 

Преди 10-ина г. търсех каре и полуоска за CR-V 1 JDM. Външното каре е различно от европейското. Купих цяла полуоска с карета за европейско CR-V + каре за Сивик Шатъл '90-та за 100-тина паунда общо всичко.

 

Тааа, от личен опит:

Подготвяш си размерите на твоето каре - диаметър, дължина, брой зъби на външни/вътрешни шлици. Ако не намериш документи, ще трябва да разглобиш твоето каре. Линка в eBay има скица с тези размери. Може и точно това да е твоето каре. Ако не е, продължаваш с търсенето - гледаш обяви и ако трябва питаш продавача за размерите.

 

Има вероятност на твоя Акорд да стане каре от друг модел, например Хонда Шатъл/Одисей '98-ма.

Затова, ако не се справиш с търсенето директно в eBay, ще се опитам да открия линка, по-който намерих правилното каре за моя пъзел. Сайта беше за полуоски и карета за всички модели Хонда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AT

image.thumb.png.5f6697d56ad85a0624715432587c03bc.png

MT

image.thumb.png.21841f669c6ddc73afbf8e9c4600287c.png

И външно за F23..

image.thumb.png.ffeaffbfbfbd10d76a1960204f403f34.png

Редактирано от s.s.d.d.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://afcparts.co.uk/product/200458/pcv4016-inner-cv-joint-oem-44310ss0901-44310s-s0-901.html

 

Така изглежда ..

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира и не се публикува последователно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем, но искам да споделя как аз се справих с пожълтялите фарове. Преди седмица си поръчах Meguiar's PlastX с цел да почистя доста пожълтелите фарове. Бях малко скептичен, че ще има кой знае какъв резултат, но след половин час търкане фаровете станаха много добре. 

От шофьорската страна е минато веднъж, а от другата не е. След още търкане светнаха и двата. 

DSC_2109.thumb.JPG.669958c2aefac6203402397a9aee8cc6.JPG

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Имам питане този оът за вътрешните дръжки на задните врати. 

С доста мъка свалих старата и монтирах новата дръжка, обаче след като монтирах новата разбрах че щангичката която отваря отвътре вратата има много празен ход и дръжката дефакто не може да я отвари, а можеш единствено да я издържаш за да се отвори. Някой да знае какъв е проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни как е защракната самата брава с щангата щом има такъв дълъг и необичаен ход. Другото е да не си я нещо изкривил прегледай...виж и актуаторът дали е правилно закачен

 

 

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм свалял бравата ама чрез метода на опипване щангата има свобиден ход докато не стигне до нещо като палче и тогава отваря вратата. Може би тряжва да са свързани някак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а така няма да стане, отваряш и гледаш, може нещо да е откачено

 

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, колеги! Понеже не видях тема за реглаж на клапаните, а смятам скоро да го правя ще се радвам някой, който се е захващал преди да каже за какво да внимамвам и дали има някакви тънкости. 

 

Хубав и спорен ден! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...