ceco_accord 6043 #81 Отговорено 11 Септември, 2020 Преди 12 часа, doktotra написа: В крайна сметка не купих колата не защото не ми хареса, а защото продавача не искаше да свали повече от 200лв. Това не е довод, но не си купувай нещо на финансовия си лимит, а по-добре го завиши. Колата не е лека, а предложението за още по-слаб мотор ще подмина. В раздел продава има доста по-добро предложение, а е само хилядарка по-скъпо и ще се изплати като кеф и ресурс. Не жали пари, за да не жалиш време и нерви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #82 Отговорено 11 Септември, 2020 Това не ми е лимита, но колата си имаше забележки които не мога да преглътна, ако нямаше огромната пукнатина бих ги дал. А какво ще кажете за двигателя така ли трябва да звучи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #83 Отговорено 11 Септември, 2020 преди 45 минути, doktotra написа: А какво ще кажете за двигателя така ли трябва да звучи? Не. Обмисли предложението на колегата, което ти споделих по-горе. Описаните проблемчета не са фрапиращи. Помоли го да снима предните седалки, махайки калъфите им. Очаквам тапицерията да си е добре и това да е предпазна мярка. Вероятно е действано като при мен - аз като си купувам кола съзнавам че няма да е вечно моя и полагам старание да е в добър технически и визуален вид и за следващия и стопанин. Акорда от подписа ми карах безметежно 11 години, а от 2015-та аналогично го ползва и е доволен и новият му собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #84 Отговорено 15 Септември, 2020 @doktotra Ще ти направя клип на моя Акорд 1.8 136коня, да видиш как работи ,поддържан мотор! Добре че не си я купил, това чукане е доста притеснително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #85 Отговорено 15 Септември, 2020 9 hours ago, mysticchannel said: @doktotra Ще ти направя клип на моя Акорд 1.8 136коня, да видиш как работи ,поддържан мотор! Добре че не си я купил, това чукане е доста притеснително. Благодаря ти. И на мен въобще не ми йареса чукането и някакси не вървеше като хората макар че не съм карал друг 1.8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #86 Отговорено 17 Септември, 2020 Както разбрахте не купих сивата, но днес се сдобих с тази машина. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #87 Отговорено 17 Септември, 2020 Честита да ти е колата и много без аварийни километри. Завиждам ти на търпението при избора на модела и колата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #88 Отговорено 17 Септември, 2020 Благодаря ти, колега! Избора на автомобил не беше труден- беше повече от ясно, че ще е Хонда. Така се стекоха обстоятелствата, че тази беше на оферта и имах човек, който да я види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #89 Отговорено 18 Септември, 2020 Докторе, честито, със здраве да си я позваш. Подробности? Двигател, ск.кутия, ниво на оборудване? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #90 Отговорено 18 Септември, 2020 Много ти благодаря, Краси! 1.8, ръчка с най ниското ниво на обурудване, но на мен не ми и трябва повече. Много приятна кола и я взех за приятна цена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #91 Отговорено 18 Септември, 2020 Колата обаче има един неприятен проблем. Задните врати не се отварят отвън, а дясната и отвътре. Ако някой се е срещал с този проблем да знае как мога да я отворя без да счупя нещо и от къде мога да си купя външни дръжки, че не успях да намеря онлайн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #92 Отговорено 18 Септември, 2020 Това си е известен проблем за модела. Аз също ги ремонтирах преди доста години, но не намирам темата си. Тази обаче може да ти е полезна: Тази тема също може да ти е полезна: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #93 Отговорено 19 Септември, 2020 Много благодаря @ceco_accord Обаче не разбрах как се свалят корите на задните врати, понеже не искам да я счупя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #94 Отговорено 19 Септември, 2020 Като на всички Хонди. Имаш винтчета - в дръжката и под капачето на ръчката за отваряне. Развиваш ги и после откачаш долния край на кората от вратата и я вадиш нагоре. Сигурно има клипчета в нета. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #95 Отговорено 22 Септември, 2020 @doktotra Извинявам се за забавянето..Първо честита придобивка , да си я караш със здраве и да я обгрижваш както е редно П.с. Ето и клипа, оцели се и перката за охлаждане , накрая се изключва..Реглаж на клапани, поне в моите ръце откакто е колата не е правен. Поздрави и честито отново. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #96 Отговорено 22 Септември, 2020 @mysticchannel И моята работи така, единствено се чудя сега от къде да си купя дискове и накладки, мисля от АутоДок, ама пък ако се окажат ментета.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #97 Отговорено 23 Септември, 2020 (Редактирано) Защо не пробваш от тук - Цък // накладки : Pagid, Ate, Ferodo.. П.с. Предните дискове ги взех на риск Bosch и още се чудя как не са мръднали. Големи кучета ще излязат. Задните дискове ми ги препоръчаха тук в един сервиз, "оторизиран" и ми сложиха Delphi, в момента отзад е на влакова композиция, диска го няма. Никога не взимай Delphi !!Ате, препоръчвам Bosch, BluePrint, Zimmermann Някои нямат цени, може да направиш запитване. П.с. - Ако не си запознат , Ате са със син надпис , защото има и АВЕ червено и Abs да не се объркаш . Ако ме питаш мен, сложи Ate дискове и накладки, Pagid ,една идея заминават по- бързо защото са по-меки но и спирането е по- добро. Аз смених и апаратите отпред преди години с TRW и съм мн доволен , понеже не можеха да се отремонтират. Поздрави Редактирано 23 Септември, 2020 от mysticchannel .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #98 Отговорено 23 Септември, 2020 Препоръчаха ми сервиз Муни в Бургас, и се оказа, че имам познат там и най-веровтно другата седмица ще я заведа там да я погледнат и ще видя те какви цени ще ми предложат като марка и цени и вече от там ще реша какво и как. Иначе много благодаря на всички, страшно отзивчиви. Казвам ви, вие сте най-готиния автомобилен форум 😀 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #99 Отговорено 23 Септември, 2020 Питай ги дали могат да ти намерят KAVO дискове. Аз сложих отзад на Акорд комбито такива и са добри за парите си. 2 бр задни за 7-мака са двуцифрена сума (двата). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #100 Отговорено 23 Септември, 2020 Ще ги питам за KAVO. Обаче ме притеснява друго стрелката на захряла кола седи по ниско от средата и когато примерно минавам бавно през легнал полицаи и съм на втора и не дам достатъчно газ и стрелкага почва да мърда от средата към нулата и като се нормализират оборотите си седи пак на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #101 Отговорено 23 Септември, 2020 По принцип, стрелката за температурата там й е мястото, една идея преди средата. Така е на повечето Хонди. Това с играенето на стрелката нямам идея, защо се получава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #102 Отговорено 24 Септември, 2020 Много е вероятно стрелката да играе от студена спойка на таблото. Ял съм го тоя, но на мен рязко ми скачаше до макс понякога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #103 Отговорено 24 Септември, 2020 Студената спойка ново табло ли означава или добър жичкаджия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #104 Отговорено 24 Септември, 2020 Жичкаджия. Пробвай с почукване върху таблото дали се оправя стрелката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #105 Отговорено 24 Септември, 2020 Тя стрелката си се връща веднага като се вдигнат оборотите. Прави го само като минавам през легнал на 2ра, а трябва да съм на 1ва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #106 Отговорено 26 Септември, 2020 Днес за пръв път видях таблото на тъмно и явно имам изгоряла крушка (предполагам в километража има 2) И сега въпроса е как се сваля таблото и от къде мога да намеря крушки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #107 Отговорено 28 Септември, 2020 На 26.09.2020 г. at 21:46, doktotra написа: Днес за пръв път видях таблото на тъмно и явно имам изгоряла крушка (предполагам в километража има 2) И сега въпроса е как се сваля таблото и от къде мога да намеря крушки Имаш няколко винта като погледнеш отдолу нагоре , пред уредите.. Мсиля са 3 , останалото е на щипки. Сваля се цялата пласмаса заедни с центалните духалки. Отдолу си на 4 винта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #108 Отговорено 28 Септември, 2020 НЯкой да знае от къде да намеря вътрешно каре от лявата страна? Межу двете леви полуоски , което е.. Не намирам нищо по оригинален номер, камо ли на поносима цена... Всичко е от 240 лева на горе, за 1 кило джелезО... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #109 Отговорено 28 Септември, 2020 От eBay UК например. Само да добиеш представа: https://www.ebay.co.uk/itm/INNER-CV-JOINT-FOR-HONDA-ACCORD-PRELUDE/124217459863?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3AAccord|Plat_Gen%3AMK+VI&hash=item1cebf00497:g:DmcAAOSwcUBYIYZx Значи, каретата са еднакви ляво/дясно. Еднакви са автомат/ръчка. Не съм на 100% сигурен, но подозирам, че са еднакви и 2.0л/2.3 двг. Преди 10-ина г. търсех каре и полуоска за CR-V 1 JDM. Външното каре е различно от европейското. Купих цяла полуоска с карета за европейско CR-V + каре за Сивик Шатъл '90-та за 100-тина паунда общо всичко. Тааа, от личен опит: Подготвяш си размерите на твоето каре - диаметър, дължина, брой зъби на външни/вътрешни шлици. Ако не намериш документи, ще трябва да разглобиш твоето каре. Линка в eBay има скица с тези размери. Може и точно това да е твоето каре. Ако не е, продължаваш с търсенето - гледаш обяви и ако трябва питаш продавача за размерите. Има вероятност на твоя Акорд да стане каре от друг модел, например Хонда Шатъл/Одисей '98-ма. Затова, ако не се справиш с търсенето директно в eBay, ще се опитам да открия линка, по-който намерих правилното каре за моя пъзел. Сайта беше за полуоски и карета за всички модели Хонда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #110 Отговорено 28 Септември, 2020 (Редактирано) AT MT И външно за F23.. Редактирано 28 Септември, 2020 от s.s.d.d. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #111 Отговорено 28 Септември, 2020 (Редактирано) https://afcparts.co.uk/product/200458/pcv4016-inner-cv-joint-oem-44310ss0901-44310s-s0-901.html Така изглежда .. Редактирано 28 Септември, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира и не се публикува последователно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #112 Отговорено 28 Септември, 2020 Така изглежда за Prelude 4 Cyl 2.3L (92-96) M/T Non ABS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #113 Отговорено 28 Септември, 2020 Значи на моята 6та е точно такова, освен ако някой не е сменял полуоските ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #114 Отговорено 28 Септември, 2020 Може. Той Прелюда е с Н23.. мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #115 Отговорено 29 Септември, 2020 Не е проблем, но искам да споделя как аз се справих с пожълтялите фарове. Преди седмица си поръчах Meguiar's PlastX с цел да почистя доста пожълтелите фарове. Бях малко скептичен, че ще има кой знае какъв резултат, но след половин час търкане фаровете станаха много добре. От шофьорската страна е минато веднъж, а от другата не е. След още търкане светнаха и двата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #116 Отговорено 21 Октомври, 2020 Здравейте отново! Имам питане този оът за вътрешните дръжки на задните врати. С доста мъка свалих старата и монтирах новата дръжка, обаче след като монтирах новата разбрах че щангичката която отваря отвътре вратата има много празен ход и дръжката дефакто не може да я отвари, а можеш единствено да я издържаш за да се отвори. Някой да знае какъв е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #117 Отговорено 21 Октомври, 2020 (Редактирано) Погледни как е защракната самата брава с щангата щом има такъв дълъг и необичаен ход. Другото е да не си я нещо изкривил прегледай...виж и актуаторът дали е правилно закачен Редактирано 21 Октомври, 2020 от Accord 1,8i LS 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #118 Отговорено 21 Октомври, 2020 Не съм свалял бравата ама чрез метода на опипване щангата има свобиден ход докато не стигне до нещо като палче и тогава отваря вратата. Може би тряжва да са свързани някак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #119 Отговорено 21 Октомври, 2020 (Редактирано) а така няма да стане, отваряш и гледаш, може нещо да е откачено Редактирано 21 Октомври, 2020 от Accord 1,8i LS 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktotra 19 #120 Отговорено 15 Ноември, 2020 Здравейте отново, колеги! Понеже не видях тема за реглаж на клапаните, а смятам скоро да го правя ще се радвам някой, който се е захващал преди да каже за какво да внимамвам и дали има някакви тънкости. Хубав и спорен ден! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове