Jump to content
Паввл

Проблем клапани к20а1 - Хонда Стрийм К20А1

Recommended Posts

След реглаж колата стана по шумна и клапанит зацъкаха като часовник колата е Хонда стрийм К20А1 карам я със масло Репсол 5/40.Вероятен проблем със валовете или повторен реглаж при читави маистори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните явно са регулирани към горна граница на предписанията. 

Няма проблем стига да не са оставени по-отворени от предписаното. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери някой който е регулирал на Хонда и знае какво прави.Никога не са ми тракали  след регулиране, но доста приятели се оплакват от това когато накой се учи на тяхната кола.

Кога е било последното регулиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно са регулирни във Италия на 140 хиляди аз им правих на около 200 колата си има пълна сервизна история от Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, CARPERA написа:

Никога не са ми тракали  след регулиране, но доста приятели се оплакват от това когато накой се учи на тяхната кола.

 

Нарочно съм ги оставял по-отворени и са тракали.

 

@Паввл Имаш ли други симптоми освен тракането? Загуба на мощност например?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, Паввл said:

Последно са регулирни във Италия на 140 хиляди аз им правих на около 200 колата си има пълна сервизна история от Италия.

Тези 60 хил между регулиранията са според мен   е доста,какви стойности намери.

Ето една тема с много информация

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Паввл написа:

Последно са регулирни във Италия на 140 хиляди аз им правих на около 200 колата си има пълна сервизна история от Италия.

Ти или някой друг ги регулира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, dindin написа:

 

Нарочно съм ги оставял по-отворени и са тракали.

 

@Паввл Имаш ли други симптоми освен тракането? Загуба на мощност например?

Не мисля,че колата има загуба на мощност, при 80 км е на 2400 оборота при 100 приближава 3000 об.Но след този реглаж,във Вит сервиз които се намира във Модерно предградие след Орион колата трака като дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споменаваш газова и с оглед на интервала на реглаж допускам, че караш на бензин. В такъв случай не виждам причина нарочно да са ги оставили по-хлабави. Има вероятност да са ползвали грешни данни за хлабините и да са ти ги оставили и ненарочно хлабави. На моят Акорд това му се случи веднъж и след повторен реглаж в друг сервиз двигателят пак заспа.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо  не мога да схвана първо ти си ги регулирал на 200 хил. 

После се оказа  че сега в сервиз са ги регулирали. 

Дай точна информация колата е на .....хил км, последно е правено регулиране на еди колко си хл.  км. сега на колко хил  е направено.Караш на бензин ,какви стойности си правил ти клапаните, какви са ги  осрали в сервиза.

Дай повече инфо и ще имаш адекватен отговор

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Паввл  Това са ти стойностите за справка:

Всмукателни 0.21-0.25 mm

Изпускателни 0.28-0.32 mm

 

Правят се на СТУДЕН двигател. 

 

Ще обобщя и с това което колегите казаха:

1. Грешни стойности (луфтомер в инчове е най-добре)

2. Правени са на топъл двигател 

3. Оставени са по-хлабави (ако си на газ като мен е по-добре) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги до колегата Carpera значи на 135,700 е правен реглаж клапани във Италия,аз я взех на на 190,000км,и на 212,000 км я закарах за реглаж и така наречените текущи ремонти по предницата и задния мост,следн няма и 1500км  колата се разтропа повече но това е друга тема.Колата има газ слагана във Италия Ланди Ренцо,незнам кога и колко е карана на газ аз лично съм я карал не повече от 1000км и реших,че не е моито гориво и от тогава само на бензин във момента е на 217,500 км,чека и светеше като я взех и сега си свети показва детонация във първи цилиндър,а като е на газ показва и във 4 цилиндъра и почва да мига.Днес и смених свещите със тези които пише във книжката NGK ZFR6K-11 такива бяха и сложени и от италянския собственик на 168,400км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колата цъка като часовник"  всъщност не е описание на валиден симптом на проблем. Все едно да се оплакваш ,че часовникът ти работи шумно. Да , ама си върши работата и всичко е точно. Има и друго изказване: "Колата работи като часовник" - тогава нещата звучат по друг начин. Не се занимавайте толкова със звука. Ако се чува цъкане и сте сигурен ,че идва от клапаните - това просто означава ,че са хлабави. Със сигурност не е проблем,особено при работа на газ. Както се казва: " по-добре да ги чувате ,отколкото да ги надушвате тия клапани". Виж ,за въпросните детонции... там нещата са малко по-сериозни, но уточнете за какво точно говорите.Aко говорите за misfire( не знам как е на български) -някой от цилиндрите пропуска възпламеняването в края на втори такт. Това е проблем и се изисква добър механик ,който знае какво прави при диагностиката, понеже причините са много. Свещите са нещо ,дето и 12 годишен ще ви каже да смените, но рядко те са проблемът. Ако има детонации ( Knock, Ping), това е нещо съвсем друго.Там има съвсем други причини и  се чува тракане, което не идва от клапаните и компютърът не го регистрира специфично по цилиндри , а генерално. Грешките в комютъра са място ,откъдето може да се тръгне с диагностиката и лечението на мотора. Пропускането на цилиндите може да си е сериозен проблем и колата все едно работи на 3 цилиндъра.Детонациите от своя страна водят в един момент до релокацията на мотора от двигателния отсег към кофата. Трябва да се отбележи ,че отдалеч си личи ,че за тая кола не са полагани особени грижи. 75 хиляди на газ и само един реглаж на клапани си е кощунство. Могат да се очакват проблеми с тая кола, макар да не е сигурно.При всички случаи , необходим е добър механик с опит по японски автомобили. Отваряте примерно раздела за рейтинг на търговци в този форум и гледате там. Успех!

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първата грешка ти е за детонационият датчик, има много изписано във форума за него може да прочетеш. Втората грешка ти е за катализатора, легни отдолу и погледни дали имаш катализатор, да не би да е махнат? Често излиза когато е махнат катализатора или при проблем с него. Не е лошо да се погледне и какви стойности връщат ламбда сондите преди и след катализатора ако са две и ако имаш наличен такъв (катализатор).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази втората грешка се появи от скоро и винаги пише,че предстои да стане грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колата са и взели  душата от каране на газ в Италия.Ако не са регулирани клапаните ,негятивите от това сега ти ги жънеш. 

Трябва ти читав майстор на Хонди  (малко са на брой)да замери  всичко по валове и клапани и да ти каже  в какво състояние са.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегай бРъже при майстор. Втората грешка може да е следствие на първата. Първо се оправя причината за детонацията. Не се знае в кой цилиндър , може и във всичките да е. После се чистят грешките и се гледа дали ще се появи втората пак. Ако се появи- сменяш катализатор. И по всяка вероятност трака и чука мотора от детонации, а не от клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката за детонационния датчик има две интерпретации. Оптимистична - заминал е датчика , сменя се и нещата заспиват. Песимистична и доста вероятна честно казано -  грешката излиза и при реални детонации в мотора, което се дължи на обичайните последствия от лоша поддръжка + каране на газ -  а именно, вкопани клапани и износен разпределителен вал ( и от там следва ремонт на глава). Както казах - веднага при свестен механик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.10.2019 г. at 23:37, Паввл написа:

Не мисля,че колата има загуба на мощност, при 80 км е на 2400 оборота при 100 приближава 3000 об.Но след този реглаж,във Вит сервиз които се намира във Модерно предградие след Орион колата трака като дизел.

Ивайлопп я чети по внимателно след реглаж колата се е насрала. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2019 г. at 17:02, fenabg написа:

Ивайлопп я чети по внимателно след реглаж колата се е насрала. 

Виждал съм как регулират клапани на "слух" (при това мотора на Хонда все още си работи спокойно, без вибрации на ППХ!!!) за да се продаде колата с тих мотор и после при повторно правилно регулирани хлабини клапаните тракат. Така че не е зле една проверка на хлабините се направи, преди колегата Павел да влиза във филми!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...