Nickolay1 0 #1 Публикувано 14 Октомври, 2019 Здравейте, Преди 9 месеца се сдобих с акорд 2003г., 2.0 бензин, 155 к.с. с газов инжекцион. Още като я взех се направи следното обслужване: - масла и филтри - горни и долни леви и десни шарнири - предни и задни накладки - големите предни тампони на носачите - табпони на задна стаб. щанга - предни и задни биалетки След като я взех и направих реглаж колата почна при ускоряване и то между 30 и 40 км. в час да се усеща едно биене на колата и треперене на пътническата седалка до мен. Биенето го усещам и във волана и в педала и видимо седалката до мен се тресе. Тресе и при натискане на спирачка при по висока скорост. След като мине 40 км. в час това силно биене изчезва, но не напълно, усеща се лека до неусезаема вибрация. При съмнение на майстора, че е съединител и при проба да се тръгне с повече газ, дясната полуоска от една стана на две. Счупи се при тампона (което разбирам от колегите във форума не е нещо странно, но странното следва). Смених дясната цяла полуоска с двете карета...... След направен реглаж биенето все още го имаше, но бях вече с нова полуоска. След поредно разглобяване на колата, имаше съмнение за ляво вътрешно каре. Там ги смених и двете карета. Направих реглаж и ...........пак същото. Колата при ускоряване между 30 и 40 км. в час. бие, и също при натискане на спирачката при по висока скорост има биене във волана без колата да тегли на ляво или дясно. При минаване на скорост от 40 км. биенето спира. Колеги, моля помагайте......... Дисковете не са сменяни, но видимо не са и още за смяна. Джанти и гуми два пъти са гледани, алумиеви 16 цола джанти и нови летни гуми. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #2 Отговорено 14 Октомври, 2019 Здравей, колега. Защо още при първите признаци не си се насочил към криви дискове, при положение, че след натискане на спирачка с висока скорост тресе волана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nickolay1 0 #3 Отговорено 14 Октомври, 2019 Здравей, Майстора ги погледна и каза, че не им е време още. Бяха още с неизтъркани надписи по тях и си личеше, че са слагани скоро. При дигната на крик кола и при включена на 1 скорост без гумата, се вижда минимално отклонение само на диска от дясно. От ляво не мърда. Дисковете може да обяснат биенето при спиране, но при ускоряване ? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #4 Отговорено 14 Октомври, 2019 E щом се вижда, едно е сигурно - този диск е много крив. Те хората с микрометри мерят и повече от 1 / 10 от милиметъра го считат за криво, а ти дори го виждаш с просто око. Провери все пак какво казва производителят, но из темите за криви дискове като че ли пишеше нещо за максимум 0.08 - 0.12 мм отклонение. Ако нещо съм объркал числата и не е така - моля да ме извиниш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nickolay1 0 #5 Отговорено 14 Октомври, 2019 Извинявам се ако е тъп въпрос, но просто много неща се смениха а все още си бие. Дисковете ще обяснат биене при натиксане на спирачката, но биенето при ускоряване между 30 и 40 км. ? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #6 Отговорено 14 Октомври, 2019 Биенето при ускорение обикновено е от вътрешно каре, макар че диапазонът е по-голям и от по-висока скорост. Ако диска бие и изглежда нов, може просто да е зле монтиран. Да се свали и прецизно да се почисти повърхността върху която ляга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nickolay1 0 #7 Отговорено 14 Октомври, 2019 От дясно е нова полуоската с двете карета, а от ляво вътрешно и външно каре са нови. Майстора УЖ като смени накладките каза, че ги е свалил дисковете и почистил преди да ги сложи обратно, че били ок. При по-висока се успокоява биенето или е минимално, едва се усеща. Бие между 30-40 км в час и след това се разсейва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #8 Отговорено 14 Октомври, 2019 Пак да поясня: Дискът може да е чистак нов, но между него и челната повърхност на която ляга да има неравности, песъчинки или други нежелани елементи, при което той си остава накриво монтиран, въпреки стягането с винтовете и после с гайките на джантата. Ако отклонението е много (над 0,5мм) това значи че постоянно и последователно бие във външната и вътрешната накладка на всеки оборот, да не говорим при натисната спирачка, когато накладките го стягат и биенето се предава на всички околни елементи от окачването, спирачния апарат, както и на рейката. Щом чак съседната седалка се тресе, представям си какво е на волана и педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #9 Отговорено 14 Октомври, 2019 При този проблем с ускорението, винаги се гледат вътрешните карета. Криви гуми или джанти, криви полуоски, дискове и се ревизира цялото окачване. Залагам на криви дискове и крива лява полуоска! А защо не и на криви гуми и джанти! Преди 6 часа, Nickolay1 написа: След като мине 40 км. в час това силно биене изчезва, но не напълно, усеща се лека до неусезаема вибрация. При съмнение на майстора, че е съединител и при проба да се тръгне с повече газ, дясната полуоска от една стана на две. Счупи се при тампона Кажи кои е майстора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nickolay1 0 #10 Отговорено 15 Октомври, 2019 Гумите са нови, но проверявани 2 пъти, както и джантите. Дясната полуоска е нова, лявата е със сменени нови карета. На лявата полуоска има леко изменение на успокояващия тампон, леко издут от едната страна. Дисковете ще ги проверя отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #11 Отговорено 15 Октомври, 2019 Не съм много сигурен дали е възможно, но може ли да се разменят местата на дисковете? Ляв-десен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #12 Отговорено 15 Октомври, 2019 Могат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #13 Отговорено 15 Октомври, 2019 Това с леко издутия тампон (баланс) на полуоската е добре да се види. Погледни да нямаш някоя крива главина. От там може да ти криви и диска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nickolay1 0 #14 Отговорено 16 Октомври, 2019 На дясната полуоска точно на тампона беше раждясала и се счупи, но там си личеше че има ръжда. Четох във форума за така нареченато "рециклиране" на полуоски. Някой колега може ли да даде повече информация. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове