Jump to content
еxplorer

RD1 -147 к.с- 99 г. от Италия и бъдещи проблеми за отстраняване !

Recommended Posts

Напръскай с ВД-40 (или нещо подобно) болтовете на тампоните на стабилизиращата щанга. Не за друго - така ще подготвиш смяната им. Може и да не ги сменяш, а само подложи пистов ремък м/у тях и купето. (В известен столичен сервиз така ги "сменят"...)

Напръскай и ламбда сондата, че трудно се развива

Свържи се със https://forums.hondabg.com/profile/11281-слави-cr-v/

да те насочи към пловдивски хондаджии

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, kalintry написа:

Напръскай с ВД-40 (или нещо подобно) болтовете на тампоните на стабилизиращата щанга. Не за друго - така ще подготвиш смяната им. Може и да не ги сменяш, а само подложи пистов ремък м/у тях и купето. (В известен столичен сервиз така ги "сменят"...)

Напръскай и ламбда сондата, че трудно се развива

Свържи се със https://forums.hondabg.com/profile/11281-слави-cr-v/

да те насочи към пловдивски хондаджии

Успех!

ОК ! Много ти Благодаря !

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо нова  ако оригиналната ти  работи.????????

Тази може да се въстанови и няма проблем .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата уредба може да се намира още на колата, просто колегата не иска да даде пълна информация. По въпроса за майстор в Пловдив колегата ще си намери и сам за да няма после някой друг виновен тук. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

Газовата уредба може да се намира още на колата, просто колегата не иска да даде пълна информация. По въпроса за майстор в Пловдив колегата ще си намери и сам за да няма после някой друг виновен тук. 

Нали още по-напред бях казал, че явно е имало газова и е премахната.... има клапа на филтъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапа на филтъра ??????

Може ли да снимаш да видим в какво се съмняваш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капака на въздушния филтър има кихалка и стойката за крика е изрязана 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера реших специално да отделя време за тестове на въпросната кола.

Първо магистрален тест: 200 км. изминати....доста добре се държи ! 15-20 мин. я поддържах на скорост 150 км/ч.....няма да загрява, няма да тресе./обороти около 5000/.....след това пробвах нагоре два пъти по около 5 мин. на 170 км/ч./обороти около 5500/ и се спрях...до,колкото знам максималната скорост я дават 177...и тук ме изненада, освен шума други признаци не видях при тая скорост

Втори тест: Доста тежък офроуд /поне това "чукащото" да стане явно :) /  Много трудно успявам да накарам предното да превърти....въпреки,че намерих пясъчна кариера с около 10 см. слой..Стърженето при включването на задното май започна да намалява/поне така изчетох в 1-2 стари теми/....трябвало да се раздвижи след смяната на маслото. Някъде казват,че това ставало и с въртене в кръг, но не можах да намеря достоверно заключение.

И така днес правя изводите.....биалетките вече се размърдаха и с лек удар върху стаб. щанга там където се свързват с гумен чук се чува въпросното глухо чукане.....

Тампоните на двг. ......ами ...няма чукания при рязко потегляне на 1-ва или задна....въпреки,че двигателя доста мърда....по-нататък ще стане ясно :)

Разход на масло около 100 гр.за 300 км...при изключително тежки условия , форсиране и скорост между 140 и 170 км./преди това бях изминал пак около 300 км и нивото не се променяше /

Специални Благодарности, за колегите от този форум, които ми помогнаха до тук....продължаваме напред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За превъртането най-добре става на мокра трева,знаеш че не превъртат две предни колела и не се задейсват двете задни, де не те е подвело това 4х4.

Двата предни тампона сам може да си ги видиш утре като отидеш до колата,както и другите три лесно се намират и се виждат,не ти трябва сервиз.

Незнам  какви  са тези сервизи  ама да не могат да диагностицират едни биалетки,и сам ти да го установиш.

Мога да кажа само на прав път си  важно е желанието.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем 2 и 3 решени !

Втория с чукането....ами биалетки :)...... (колкото и здрави да изглеждаха на всички )....как, може тези мъници да чукат така зверско !?  :)

Третия с чека на сондата.....ами тъкмо се заприказвахме с един колега майстор от Пловдив (ако, чете искрени благодарности отново му пожелавам ! ) , колко сонди имам една или две и хоп открива, че на сондата едната жица от трите е прекъсната ( това го правели с цел  да я излъжат на газ и минавало през реле), обаче тези , които са свалили газовата не са свързали жицата отново .

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега се чудя, дали при вдигането на колата на подемник т.е и четирите колела да са във въздуха, (естествено на скорост и запален двигател) задния диф няма да се раздвижи малко и да намалее още стърженето  !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Jim_G said:

колко сонди имам една или две и хоп открива, че на сондата едната жица от трите е прекъсната ( това го правели с цел  да я излъжат на газ и минавало през реле), обаче тези , които са свалили газовата не са свързали жицата отново .

Май точно това се опитвах да ти кажа ако се върнеш и прочетеш мненията ми за сондата.

Така и не каза каква точно се чува от този дифт.

Обикновено  всякъква звуци спират след втората смяна на маслото там.Но задължително се налива докато портече от горната пробка ,гледа или знаеш как са го сменили, и можеш да си го смениш сам .

Ето как 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

 

Така и не каза каква точно се чува от този дифт.

 

В началото при покупката на колата и въртене в кръг имаше глух гаден звук. След това смених маслото с оригинално от Бултрако и всичко изчезна.Сега след теста в пясъците.....в началото яко стържене при включване на задния диф,но след 5-6 опита вече намаля....за това се чудех понеже сега няма нито мокра трева още по малко лед и сняг :)...дали на подемника няма да се раздвижи още

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с това масло е сменено старото..абе ще оправим и стъргучкането  :)

Сега на дневен ред е каква газова да слагам !?.....но първо ще изчета темите, пък тогава ще взимам решения  :)....един ти вика със система за мазане на клапаните...друг го отрича .... ще видим  :)

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен  може на този подемни да прецакаш нещо. 

Явно не си сигурен  как е сменено  маслото.

Като се сменя не изтича всичкото. 

Има нова поръчка тук в форума възползвай се за оригинални масла  на добри цени 

Ето тук

Системата за мазане на клапаните е пари на вятъра имах такава и а свалих. 

Много е по важно хубаво газово и добър газаджия.

Най-добра газаджия  и хонда хондаджия за мен.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнение №14: "полиране на дискове" при всички колела едновременно  във въздуха.

https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104513&p=1314773

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЕРОЯТНИ ПРИЧИНИ: Проникване на вода през отдушника, от което е замърсена диференциалната течност.

 

Някой знае ли къде  се намира  този отдушник. ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има отгоре, но е с една клапичка. При преминаване, пръски и т.н няма проблем. Става интересно ако си плуваш така стабилно. Миеш  колата в река, просто си офроудър манияк и тормозиш Хондичката.

Това съм го чувал от приятел, който беше сбозил маслото от една  река. Истинско сбозяване!  Но честно казано не знам къде е това отдушниче, просто съм чувал за него и, че е отгоре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да хубаво е да се знае до къде може да се гази в вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая пакетна жипка, макс два пръста. Демек има ли опасност си намокриш връзките на маратонките бегай далече. 

Редактирано от fenabg
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паркетарка, ама вози по къра!  Аз знам, че вода не трябва да се качва повече от долният ръб на вратата. Ще сложа снимка на която се вижда, че това е тръбичка хваната за купето. За 15-20 години друсане тая тръба явно е станала на паприкаш. Ще я гледам някой път дали е там.

Capture 11111.JPG

Редактирано от nupi
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да този отдушник е в  гумен маркуч хубаво е всеки да провери дали е цял  за да знае може ли да гази в вода.

20191006_092600.thumb.jpg.2ad41b8c52d1ee5137eb26eb322bccf4.jpg20191006_092812.thumb.jpg.75cda2b3cea26166a98b07566c45328a.jpg20191006_092742.thumb.jpg.d91db28f1467b7632171fc16c087d822.jpg20191006_092819.thumb.jpg.32dbcc0f84fb105ebc7fa9fe26c6d744.jpg20191006_092703.thumb.jpg.b9ea90bca5cf4381094e1d599c8ac31b.jpg

на 3 тата и последната снимка се вижда къде завършва в  купето и може би по този начин да няма как да влезе вода.

Общо взето това е нивото на газене  съобразено с това къде завършва маркучето

20191006_093329.thumb.jpg.24f72c0dee9f5519d6478bb4608f670d.jpg

като се натовари и идва до праговете.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата беше постнал линк за полирането на дисковете на задното....е, без да искам го направих в полеви условия .. по-точно затънах в една тиня. След половин час мъка за изваждането на колата се викна естествено ...трактора : ) Стърженето изчезна ! Тук искам да попитам дали при движение на заден ход се активира задния диф при превъртане на предно колело ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...