Jump to content
sonyto1

Хонда Акорд 7 - трансмисия

Recommended Posts

Здравейте,

Карам Honda Accord 2.4i-vtec 2007-ма автоматик.От няколко дена ми светва Check + VSA и след тях ми светва втора грешка назъбено колело и вътре с удивителен и пише SERVICE CHECK и D започва да мига.Като я угася и я запаля наново VSA угасва и D спира да мига.Ходих да я закачат и излиза грешка P0700 и пише Неизправност на системата за контрол на трансмисията!!!Помощ ако може.....Маслото е сменено с филтъра,грешката е изчистена,карам един ден и на другия пак същото светка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промии и провери соленоидите , ако и от там няма промяна .... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще пробваме......дано да е от това иначе не ми се мисли кво следва.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата има ли промяна в поведението, след като светнат тия грешки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не няма......върви си нормално,сменя си предавките нормално,маслото го сменям и филтъра редовно в Юби Ко в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко са на брой соленоидите и има ли няква снимка къде точно са....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ги проверяваш и промиваш вземи си и гарнитурите от бултрако... А ги промивах и двата след 2 опреснявания на маслото определено имаше ефект и превключването стана по плавно и мазно... двата соленоина са за 1,2,3 големият  4,5 скорост малкият( поне така разбрах аз )

Като цяло тази промивка се прави ако имаш проблем със преключването на скоростите или някоя не включва и " профилактично" в моят случай.  Виж във интернет има доста информация , до колкото разбрах тази грешка P0700 е обобщена и може да означава няколко проблема , като соленоди , като мръсен флуид , като ниско ниво на флуида! което ако не си проверил е напълно вероятно ! Ето линк по които може да се ориентираш евентулано какво да се провери ...

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=552&nplgrp=2&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.0 SPORT&nplblk=ATM0710

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия Акорд има ли  филтър на автомат. Като казваш често сменяш маслото на автомата през какъв интервал е това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Акорд 7ма (само бензина има автоматик) има външен филтър. Маслото и филтъра се сменят на 40-60к км.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само корекция на интервала: според книжката между 40 и 80к се сменят, според режима на експлоатация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пречи и веднъж на  2год. да се опреснява сливаемото количество (както правя аз по навик от години). След това автомата работи по-меко от нормалното, но само за известно време. Някои препоръчват преди палене да се разкачи акумулатора за 10-тина мин, за да може компа на кутията да възприеме опресненият вискозитет, но аз не съм го правил.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всъщност в ръководството пише при „нормални“ условия – на 80к или 4 години; при „тежки“ условия – на 40к или 2 години.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са средни -15К и 2г. Автоматите ми не са се оплаквали че ги храня по-често, но пък като им поискам - дават всичко от себе си. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между 45-60 максимум го сменян заедно с филтъра.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е от онзи ден като я включиха на диагностика ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0982

Проблемен клапан D. Какъв му е проблема точно, сервиз трябва да види. Може и само с чистене, може и да е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже съм от Плевен и за петък съм се уговорил с Юби Ко / София /да им я закарам и ще я видят......надявям се да не ми излезе няква голяма цифра ремонта....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам колегата последно е влизал във форума септември 2019 та едва ли ще ти отговори. Аз в момента се боря с подобен проблем и като го разреша ще дам обратна връзка.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...