sonyto1 0 #1 Публикувано 21 Август, 2019 Здравейте, Карам Honda Accord 2.4i-vtec 2007-ма автоматик.От няколко дена ми светва Check + VSA и след тях ми светва втора грешка назъбено колело и вътре с удивителен и пише SERVICE CHECK и D започва да мига.Като я угася и я запаля наново VSA угасва и D спира да мига.Ходих да я закачат и излиза грешка P0700 и пише Неизправност на системата за контрол на трансмисията!!!Помощ ако може.....Маслото е сменено с филтъра,грешката е изчистена,карам един ден и на другия пак същото светка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #2 Отговорено 21 Август, 2019 Промии и провери соленоидите , ако и от там няма промяна .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #3 Отговорено 21 Август, 2019 Благодаря,ще пробваме......дано да е от това иначе не ми се мисли кво следва..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #4 Отговорено 22 Август, 2019 А колата има ли промяна в поведението, след като светнат тия грешки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #5 Отговорено 22 Август, 2019 не няма......върви си нормално,сменя си предавките нормално,маслото го сменям и филтъра редовно в Юби Ко в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #6 Отговорено 22 Август, 2019 колко са на брой соленоидите и има ли няква снимка къде точно са.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #7 Отговорено 22 Август, 2019 Ако ги проверяваш и промиваш вземи си и гарнитурите от бултрако... А ги промивах и двата след 2 опреснявания на маслото определено имаше ефект и превключването стана по плавно и мазно... двата соленоина са за 1,2,3 големият 4,5 скорост малкият( поне така разбрах аз ) Като цяло тази промивка се прави ако имаш проблем със преключването на скоростите или някоя не включва и " профилактично" в моят случай. Виж във интернет има доста информация , до колкото разбрах тази грешка P0700 е обобщена и може да означава няколко проблема , като соленоди , като мръсен флуид , като ниско ниво на флуида! което ако не си проверил е напълно вероятно ! Ето линк по които може да се ориентираш евентулано какво да се провери ... http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=552&nplgrp=2&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.0 SPORT&nplblk=ATM0710 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #8 Отговорено 22 Август, 2019 Ок,Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #9 Отговорено 23 Август, 2019 Бензиновия Акорд има ли филтър на автомат. Като казваш често сменяш маслото на автомата през какъв интервал е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #10 Отговорено 23 Август, 2019 При Акорд 7ма (само бензина има автоматик) има външен филтър. Маслото и филтъра се сменят на 40-60к км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #11 Отговорено 23 Август, 2019 Само корекция на интервала: според книжката между 40 и 80к се сменят, според режима на експлоатация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #12 Отговорено 26 Август, 2019 Не пречи и веднъж на 2год. да се опреснява сливаемото количество (както правя аз по навик от години). След това автомата работи по-меко от нормалното, но само за известно време. Някои препоръчват преди палене да се разкачи акумулатора за 10-тина мин, за да може компа на кутията да възприеме опресненият вискозитет, но аз не съм го правил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #13 Отговорено 26 Август, 2019 (Редактирано) То всъщност в ръководството пише при „нормални“ условия – на 80к или 4 години; при „тежки“ условия – на 40к или 2 години. Редактирано 26 Август, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #14 Отговорено 26 Август, 2019 Моите са средни -15К и 2г. Автоматите ми не са се оплаквали че ги храня по-често, но пък като им поискам - дават всичко от себе си. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #15 Отговорено 26 Август, 2019 между 45-60 максимум го сменян заедно с филтъра..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #16 Отговорено 26 Август, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #17 Отговорено 26 Август, 2019 това е от онзи ден като я включиха на диагностика ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #18 Отговорено 27 Август, 2019 P0982 Проблемен клапан D. Какъв му е проблема точно, сервиз трябва да види. Може и само с чистене, може и да е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonyto1 0 #19 Отговорено 27 Август, 2019 понеже съм от Плевен и за петък съм се уговорил с Юби Ко / София /да им я закарам и ще я видят......надявям се да не ми излезе няква голяма цифра ремонта.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #20 Отговорено 10 Януари, 2022 Колега малко да възроди е темата, има ли развитие по проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #21 Отговорено 11 Януари, 2022 Ами като гледам колегата последно е влизал във форума септември 2019 та едва ли ще ти отговори. Аз в момента се боря с подобен проблем и като го разреша ще дам обратна връзка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #22 Отговорено 15 Януари, 2022 (Редактирано) Ето и обещаната обратна връзка относно проблема с автоматичната трансмисия и DTC P0700 и последващите грешки за соленоидите. Не трябва да се бъркат двата външни електромагнитни регулатори за налягане и петте електромагнитни клапани за управление на превключването. Поз. 4 "А" малък и поз. 6 "В-С" голям клапан за налягане, на които функционалността се проверява по следния алгоритъм https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/02/SEA3E02E10410612223FERT30.HTML. Тук се търси съпротивление на бобината на клапана 3-10 ома. Клапаните за превключване са в сервотялото и там функционалността се проверява по-тегаво. Изключва се ел. конектора и според зависи грешката, се мери съпротивление 12-25 ома на тествания клапан. Има вариант да се мери съпротивление и на конекторите на компютъра, но тогава не може да се изключи проблем с инсталацията. Там се мери между пин 8 и 9 на конектор "А" и пин от 2 до 6 на конектор "С" според зависи от тествания клапан и се търсят споменатите 12-25 ома. В моя случай тествахме клапан "В". На проверка за верига не трябва да звъни. Ако след проверката на всичко това и потвърждаване на работещи електромагнитни клапани за налягане и за превключване и безпроблемна ел инсталация. Се насочете към смяна на компютъра на автомобила. При мен се получи така. Колега от форума също е препатил и решил проблема по същия начин: Ето линк за разчитане на DTC свързани с автоматичната трансмисия и начини за диагностицирането им. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/121000.HTML В последствие ще кача и информация относно взаимозаменяемостта на компютрите на нашите автомобили. Редактирано 15 Януари, 2022 от Ivan_Ch Допълване 2 2 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове