Jump to content
Pi6ligara

Нов собственик с доста въпроси

Recommended Posts

Пробвах да натисна 2 поредни пъти, аварийните мигат 3 пъти, чува се първо едно прещракване, после още едно, но като дръпна лостчето си се отключва колата. Явно аз я нямам тази екстра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krasi , на Акордеона може да го има, но на на неговата, 100% не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де, нали е CR-V 2?!

Аз го имам на CR-V 2, Jazz 1 и предишните два броя Civic 9. По предишните ми Хонди бяха преди 2000-ната и не помня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично на CR-V 2 не съм виждал. Може при вас в UK (по точно дясната дирекция) да са други нещата . Щото примерно Гранд Чероки 2005-6 година единствено дясна дирекция съм виждал с елекронно заключване на волана както при Мерцедес. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 19.03.2020 г. at 13:23, docev написа:

Може при вас в UK

Може и да си прав!

Когато купих колата имах проблем с алармата и дистанционните. Та тогава, ако си спомняш, открих, че имам втора, дублираща аларма, освен заводската. Сирената на дублиращата е в заден ляв калник. Откачих й жиците и всичко заспа. Тааа, нищо чудно и да имам master lock, 'щото съм англичанче :D

Редактирано от dindin
Не е офтопик, за да е скрито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги, появи ми се едно странно чукане като съм на една място к въртя волана на ляво, на дясно, звучи като метал в метал, на всеки оборот се чува Чук, Чук, Чук, но само на място. Майстора при който ходя каза че от рейката се чува, но е съвсем леко, всичко по предницата е сменено, амортесьори, тампони макферсон с лагери, всички останали тампони, шарнирни накрайници, абе всичко. Минах и на реглаж на предния мост. Преди време бях чел някъде, че тропане се получавало от износени някакви пластмасови шайби или нещо такова, но прерових целия раздел за црв 2 и не го намирам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това ли ?

Виж и пост 186

Редактирано от firediesel
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля не беше точно това, мяркаха ми се някакви 4 шайби(дистанционери) 2 по тясни и 2 по широки, но е възможно и да се бъркам, за това и реших да питам! Може някой да се сети или да му се е случвало да му тропа рейката така!?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята рейка взе да припуква от известно време насам. При мен се случва от крайно дясно като въртя наляво - изпуква няколко пъти. И не, не е каре. :D

Износвала се някаква втулка, може да се рециклира.  Обикновено ги правели пак с пласмасова, Боби от HPP каза, че при тях ги правели по-качествено. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като цена как са нещата? Защото съм чувал, че рециклиране на рейка си е цифра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едничко въпросче и от мен. Някой може ли да ми каже номерата на пластмасовите щипки под предния капак където се държат пластмасовите капаци над радиатора и на тези на корите около шайбата на коляновия вал. Искам да си поръчам щипките, но не знам кои са точно, всички са потрошени при мен и с тия миши опашки ми писна.... 

Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех тези разликата от оригиналните е че са изцяло пластмасови.

https://www.aliexpress.com/item/32857150003.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dvxyk2B

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И аз съм нов собственик на CRV 2.0 бензин.

Реших да не отварям поредна тема, но имам няколко въпроса и ще съм благодарен на съвети.

Казват че колата е обслужена, но въпреки това предпочитам да си сменя консумативите. Досега не съм карал 4х4. Кое трябва да се обслужи по колата?

Можете ли да препоръчате добър сервиз за хонда в Пловдив?

Предстои ми слагане и на газова уредба. Можете ли да ми препоръчате и добър газаджия в Пловдив?

Поздрави

Редактирано от tkyosev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде а взе,какво точно казват е сменено . Има тема касаещи  обслужването прочети ги,и обмисли въпросите си.

Първо започни с маслото на двигателя,знаеш ли кога последно са регулирани клапаните 

Тук има теми касаещи газифицирането.

Има тема и за твоя регион

https://forums.hondabg.com/forum/48-алтернативни-горива/

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора и насоките.

От автокъща е, така че не е много сигурно нито за обслужването, нито за клапаните. Идеята ми беше има ли нещо различно което трябва да се обслужи от масло на двигателя и смяна на филтрите. Примерно трябва ли да сменя масло на раздатка и скоростната кутия или нещо друго специфично за модела?
Клапаните могат ли да се регулират след поставянето на газовата или е добре да се направи преди това? Не се чува тракане в момента.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се направят преди това регулирането.

Масло на двигателя  имаш избор  голям,има тема маслена,моя препоръка за първо време 5на30 и видиш как е с харченето но същото,и не повече от 10хил.

Хубави маслени филтри

Ето тук са опоменти. 

Читав майстор  като снеме капака на агренажната верига ще ти каже какво е положението там.

Хубаво е да се смени маслото  в задния диференциал  в най- скоро време, и на скоростната  кутия да се планува.

За да е и всичко ок по нататък течноста на спирачната  система,както и маслото на хидравликата. 

Тук са и ОЕМ маслата  които са препоръчителни  за диференциал  и хидравликата. 

Твой е вече избора дали тях ще сложиш

https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html

 

Ако прецениш,аз бих го направил  за в бъдеще може да смениш антифриза,има го в сайта.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, ако искаш всичко да ти е на ред(в смисъл, съвестта ти да е чиста) смени маслата на задния диф(както е писал колегата, по горе) и маслото в скоростите, задължително с оригинални, БЕЗ компромис!!

Друго  по 4WD то няма какво да правиш, освен да чакаш сняг, за да ти е полезно.

Да ти честита и да си я караш със здраве!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго което е ,свещите ако незнаиш дали са сменяне,сменяш.Това се пропуска а е важно за работата на колата.

Обикновените NGK  японски издържат 40хил,

иридиевите в пъти повече

 NGK,задължително  японски. 

Denso също е вариант.

Фена мисля че поддържа Японски налични  в магазина си,както и хубави масла и части , ОЕМ такива.

https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-7-до-15-отстъпка-части-консумативи-нови-условия-за-поръчка/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...