Jump to content
ibarnev

Компресор A/C Part number ?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!

След преглед се оказа, че компресора на климатика ми е извън строя и е нужна пълната му замяна!

Бихте ли ми помогнали  да определя точния му Part number. 

Това до което аз стигнах е : 38810RFWG01 и 447280-1230

Но честно казано не мога да разбера, първо дали е точно за моя модел и като търся за евентуалното му закупуване, кой номер да използвам!

HONDA CRV I-Dtec 2011 AUTOMAT

Ако можете да ми кажете и Ел. магазини , в които мога да проверя ще съм ви много благодарен....че в тая жега 😅!

Поздрави

Редактирано от ibarnev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук по VIN номер ще го намериш. 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Оригинален ще е цифра, защо не вземеш от кола за части  някой на малко км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за съжаление по VIN не ми изкарва всичките подробности(все ми дава комбинации от екстри, които не съвпадат с моята)...и на всичкото отгоре въобще не дава секция за климатроник, където да открия съответната част(компресора).

Като опитам по модел, пък става голяма обърквация точно кой модел е моята(имам предвид дали има sunroof,HID,left hand, navigation и т.н)

Благодаря ти все пак Carpera, но нещо не успявам да я открия(моята кола имам пред вид)

А иначе втора употреба - защо не, но това не отменя да открия точния part number на компресора, нали😉 ?

Ще продължа търсенето, но благодаря?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега това го извадих от линка на CARPERA 

цък 

Под номер 4   излиза:   38810-RFW-G01  което е точно номера който сте посочил и Вие в първи пост.

А ето какво казва и Хонда по въпроса цък

Редактирано от niksi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, niksi !

Всъщност, не знаех че в Body Parts е секцията за климатиците!

Мерси още веднъж carpera и niksi !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш  оригинални части колегата прави поръчки .

 

Моите части пристигат ето за сравнение термостат от поръчката 48лв тук  в Бг 200-250лв оригинален.

Както и ако искаш хубаво масло и да не е менте

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно му е на твоя компресор и не може ли да се ремонтира?

Обикновено, това създава проблемите - 38924-RL0-G01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност, това което разбрах е, че целия компресор е сдал багажа. Задрал е, или нещо такова...честно казано заведох я колата с препоръка на хора, които с това се занимават и понеже аз нищо неразбирам със склонен да им вярвам. Попитах ги специално дали подлежи на поправка и те категорично отрекоха.

Щеше да излезе нещо поправимо но...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, успя ли да намериш компресор? Страдам от същият проблем от една седмица и още търся алтернативи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем...реши се с чисто нов компресор....има достатъчно алтернативи на оригиналния, цените са около 500 лв. с две години гаранция и си работят перфектно ...виж първата тема ,в нея има показани ...моя съвет е да не се занимаваш с ремонти, само ще загубиш пари и време и резултата ще е съмнителен...но в крайна сметка ти си решаваш.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз рядко имам вяра на майстори, затова и сам си правя нещата. Обаче ежегодното обслужване на фреона на климатичната система ме е накарало да си намеря читав човек. Ще си позволя да ти го препоръчам, правил е достатъчно ремонти на и подменял компресори на коли като нашите (виждам, че караш в София):

http://www.avtoklimaticisofiq.com/index.html

 

Кажи, че Боби от форума на Хонда те праща, вярвам ще даде разумни цени така. За вниманието така или иначе обръща достатъчно на всичките си клиенти, също така ще ти предложи различни варианти с консултация за всеки от тях: ремонт (ако е възможно), втора употреба (потенциално с/без рециклиране), нов алтернативен (марка/правилен парт номер) и нов оригинален. Така можеш сам вземеш информирано решение кой вариант те устройва най-много.

Редактирано от bbozhanov
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете, че чак сега ви отговарям.

Все още не съм решил проблема, но засега и не бързам, температурат отвън бавно и полека става все по-привлекателна за без климатик! А честно казано, по чисто финансови причини не мога още да се наканя да предприема нищо, като например закупуването на компресор. Ще ми се да е оригинален, ще видим. А иначе може би ще се възползвам от съвета на bbozhanov( благодаря ти!)  и да отида на второ мнение, най-малкото за да ми потвърдят, че проблема е в компресора или да ме зарадват, че не е! ;))

Поздрави на всички!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, bbozhanov написа:

Аз рядко имам вяра на майстори, затова и сам си правя нещата. Обаче ежегодното обслужване на фреона на климатичната система ме е накарало да си намеря читав човек. Ще си позволя да ти го препоръчам, правил е достатъчно ремонти на и подменял компресори на коли като нашите (виждам, че караш в София):

http://www.avtoklimaticisofiq.com/index.html

 

За кадърността на 90% от майсторите съм напълно съгласен.

Обаче това ежегодно обслужване на климатика ме кара да се съмнявам. Какво точно означава ежегодно обслужване на фреона?

По колко ти се налага да доливаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Bizzito написа:

 

За кадърността на 90% от майсторите съм напълно съгласен.

Обаче това ежегодно обслужване на климатика ме кара да се съмнявам. Какво точно означава ежегодно обслужване на фреона?

По колко ти се налага да доливаш?

 

От 465гр общо доливам 100-150 грама всяка пролет.

На мнението съм, че при намалено количество на фреона КПД-то намалява, а оттам и необходимостта на компресора да бъде включен за да поддържа необходимата температура се увеличава. Това води до повишаване на разхода и до по-бърза амортизация на компонентите на системата. 

А аз климатик ползвам цяло лято (особено много се радвам на Auto режима му). Предпочитам да се чувствам комфортно в този кожен салон, а и въздухът да преминава през филтър с активен въглен. Ще ме прощават колегите с дизели и премахнати DPF филтри (независимо от марка или модел на автомобила), но редовно ги "благославям". Мислят основно за техния джоб, не за околната среда или участниците в движението и пешеходците след тях.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, bbozhanov написа:

 

От 465гр общо доливам 100-150 грама всяка пролет.

Да речем, че горе долу е в рамките на нормалното, но все пак може да си сложиш оцветител (ако не си) и да провериш за течове.

На старата кола имах съвсем лек теч (хванах го с УВ фенерче), но въпреки това чак на третата година климатика спря да духа доволно студено, но работеше.

Абсолютно си прав за натоварането, особено с този проблемен климатик на модела е важно. И аз мисля така да правя всяка пролет :)

Старата си беше от старите кучета и не съм и се втелявал толкова на климатика.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е компресора цената е сериозна:

 

КОМПРЕСОР КЛИМАТИК 10SR15C DENSO - има го на 760лв с гаранция!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/19/2019 at 2:25 AM, bbozhanov said:

Аз рядко имам вяра на майстори, затова и сам си правя нещата. Обаче ежегодното обслужване на фреона на климатичната система ме е накарало да си намеря читав човек. Ще си позволя да ти го препоръчам, правил е достатъчно ремонти на и подменял компресори на коли като нашите (виждам, че караш в София):

http://www.avtoklimaticisofiq.com/index.html

 

Кажи, че Боби от форума на Хонда те праща, вярвам ще даде разумни цени така. За вниманието така или иначе обръща достатъчно на всичките си клиенти, също така ще ти предложи различни варианти с консултация за всеки от тях: ремонт (ако е възможно), втора употреба (потенциално с/без рециклиране), нов алтернативен (марка/правилен парт номер) и нов оригинален. Така можеш сам вземеш информирано решение кой вариант те устройва най-много.

Tova май е Веско, който ми сложи диагнозата за нов компресор. Мога само да допълня че наистина е коректен и голям професионалист. 

За съжаление за този двигател 2.2 I-DTEC 2011 не мога да намеря компресор (нов или използван). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...